Xboxlife forum

Heavenly Sword(Xbox 2 spil)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

cool?

yay:) xb0xr0z r0x0r0z!!!!!1111
11
79%
OMFG ps3 port:I
3
21%
 
Afgivne stemmer : 14

Heavenly Sword(Xbox 2 spil)

Indlægaf Valkyrie » 4. sep 2004 18:23

Billede

Billede


Billede

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56503

det er til PC ligenu, men det kommer til xbox 2 og ps3...

Jeg elsker brugen af lys på de to første pics..:)

ser da ok ud, også artmæssigt:)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 4. sep 2004 18:37

Kunne godt tænke mig lidt bedre anti aliasing, lidt bedre textures og lidt mere skarpere grafik og mere brug af bumpmapping.

Må håbe grafikken forbedres til Xbox2/PS3.

Er ikke engang selv sikker på, at jeg skal have flere konsoller :D

Men back to topic.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Fnord » 4. sep 2004 19:04

Jo, det ser da meget godt ud... men tror godt vi kan forvente os endnu mere end det der af Xbox 2
Fnord
 


Indlægaf Valkyrie » 4. sep 2004 19:27

Jeg ved ikke helt. Hvilket leap havde i forstillet jer?

Sidste pic, giver da udtryk for at det her spil kan håndtere ret mange units:O

nogen gange må man også tænke over hvad et spil kan trække.

Det er derfor at mange sammenligniner er unfair!

At sige at doom 3 er flottere end Halo 2 er ikke fair, fordi Halo 2 jo har enorme udendørs miljøer og mange mange flere horder af fjender end doom 3, som automatisk har adgang til flere effekter og detaljer...

Men ifølge linket er det her kun en prototype! hm...!:)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf d0minat0r DK » 4. sep 2004 19:34

Níce :D Det beviser bare at Xbox 2 alligevel kommer til at blive noget af et grafikmonster!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Fnord » 5. sep 2004 09:06

Nu er der så heller ikke nogen der har nævnt Doom3 (som i øvrigt er dybt skuffende gamplay-mæssigt og ja, Halo 2's grafik generelt kan godt måle sig med D3), Men hvis du kigger på et spil som LOTR:BFME, så kan man altså allerede nu have så mange units på skærmen, måske ikke med helt så høj detaljegrad og vilde lyseffekter, men det er tæt på og hvis Xbox 2 først kommer om 1-2 år, så tror jeg da PC'en allerede har formået at lave et mindst ligeså godt udseende spil som Heavenly Sword.
Fnord
 


Indlægaf Buktu » 5. sep 2004 14:34

Det hele kommer vel an på Optimering... Hvis vi havde fået et spil med grafik som Halo2, som release titel, så havde vi sq nok spærret øjnene en del op.

Udviklerne skal først lære maskinen at kende..

Men Gamekiller, brug af Bump-mapping, anti-aliasing og bedre textures, har jo ikke det store med maskinen at gøre, men med udvikleren. Det er jo helt op til dem om de vil bruge det.. :)

Men syens klart det her er den mest imponerende Next Gen grafik vi har set indtil videre... Johnny Whatever er jo bare til grin.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf d0minat0r DK » 5. sep 2004 17:30

Syntes det ser kanon fedt ud..! Hvis det bliver udgivet samtidigt med Xbox2+ en masse andre FPS med samme grafik, så vil Xbox2 helt sikkert blive et HIT!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Zelion » 5. sep 2004 19:59

der er bare pøfekt grafik=perfekt :)
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Anastacio » 8. sep 2004 14:03

Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 8. sep 2004 15:40

Fnord skrev:Nu er der så heller ikke nogen der har nævnt Doom3 (som i øvrigt er dybt skuffende gamplay-mæssigt og ja, Halo 2's grafik generelt kan godt måle sig med D3), Men hvis du kigger på et spil som LOTR:BFME, så kan man altså allerede nu have så mange units på skærmen, måske ikke med helt så høj detaljegrad og vilde lyseffekter, men det er tæt på og hvis Xbox 2 først kommer om 1-2 år, så tror jeg da PC'en allerede har formået at lave et mindst ligeså godt udseende spil som Heavenly Sword.


helt så høj???

Battle for middle-earth er hammer grimt...

Har du set rome: total war.. Der kan vist også være... hvor mange var det+ 100.000 units på skærmen...

Når alt er i real time.. så er det meget få effekter der er på. Den her grafik kunne ligne noget der var fra Ninja Gaiden i +billion stærre områder med + RIIIIIIGTIIIIIIGGGGGGG mange flere NPCs!

Hell... Jeg tror mere at det skal sammenlignes med KUF!

Og der er mere end enorm forskel på de to! Ikke fordi at KUF ser grimt ud...
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 8. sep 2004 15:57

Omg, den Trailer er en grafisk magt demonstration :o

De viser lyset... Hvor mange units der kan være på skærmen, og hvor enormt god grafikken er.. Og rag doll effekt! :D
Det ser sq fedt ud til sidst, hvor der sprænger en bombe på eb slagmark, og der flyver soldater ud til alle sider (Som alle gør brug af Rag doll effekt! :P).

Men grafikken er stadig buggy... Ligene og skjoldene svæver over jorden helt til sidst i filmen...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron