Xboxlife forum

Hvilke Nationaliteter kan I bedst lide?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilke Nationaliteter kan I bedst lide?

Indlægaf Da Senzai » 12. sep 2006 19:31

Det kan godt være, at det kan virke som et underligt spørgsmål, men er der bestemte nationaliteter på XboxLiVe, som I generelt ikke bryder jer om?

Personligt, har jeg haft rigtigt mange uheldige oplevelser med Brittere. Jeg har slet ikke tal på, hvor mange gange er blevet kaldt for en "Danish C#nt". Jeg synes også, at britterne er rigtigt slemme til at kalde en for Cheap, lucky og n00b hvergang man banker dem, og tilsvine en, hvis ens engelske kunnen ikke er helt i top.

Jeg har også mødt mange nederen Amerikanere, men til gengæld har jeg også mødt rigtigt mange amerikanere, der har været fede, at spille sammen med, så dem har jeg ikke noget på.

De cooleste personer på Live er somregel andre fra skandinavien. De opfører sig ordentligt, og man kan tit få nogle fede kampe med dem.

Hollændere plejer også at være rigtigt flinke mennesker.

Jeg ved ikke rigtigt hvad, jeg skal sige om Japanerne. Det er ikke så tit jeg spiller med dem, for man bliver næsten altid kicket, hvis man prøver at joine deres lobby. Af gode grunde har jeg heller ikke talt med nogle af dem for jeg kan ikke Japansk og de kan ikke Engelsk.

De største Mofo´es på Live er Britterne udfra mine erfaringer.

Hvad er jeres oplevelser med folk fra andre lande?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf vat69 » 12. sep 2006 19:38

små fatboy amerikaner børn som tror de ejer hele verden

de kan kun se der er noget galt her hos os når man tydeligt kan se det dem der er lamme

kan da huske der kom en fed unge ind på en server jeg var på hvor vi snakkede dansk og sagde vi skulle lukke røven derpå jeg flippede på han's 200 kg røv så han ikke sagde så meget bagefter

må godt sige at jeg kender briter der har været slemme

det sku mest små børn fra landet USA som pisser mig af hehe
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Lanto Calrisian » 12. sep 2006 19:39

Ja, desværre syntes jeg tit at amerikanere er nogle ubehøvlede spader at spille imod. Ligeså snart det ikke lige går efter deres hovder bliver bliver man svinet til og smidt ud. :(

Men det er vel ikke så underligt med den uintelligente halvabe de har siddende i det hvide hus. ;)

Nu er det såfølgelig ikke alle amerikanere der er sådan, heldigvis. :)
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf HunkyDory » 12. sep 2006 19:40

Britter er for det meste alt for nederen, specielt i COD 2.

Dem jeg bedst kan lide at spille med er amr. i 20'erne og op. De plejer at være rigtig cool. Specielt i Far Cry har jeg haft god erfaring med amr.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf vat69 » 12. sep 2006 19:43

ja det ligesom om når en armerikaner bliver ældre bliver de os meget mere venlig hehe :wink:
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf Spartan117 » 12. sep 2006 19:43

Faktisk det samme her englændere kan tit være lidt øhhm anstrengende, jeg har også spillet med nogle amerikanere der virkelig bare konstant provokerede mig :x men dog også spillet med mange rigtig flinke amerikanere :P de er tit gode at spille med i cod2 fordi de plejer at tage det seriøst men også afslappet.
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


Indlægaf sec dk » 12. sep 2006 19:47

Da det nu handler om gode oplevelser, vil jeg sige følgende i tilfældig rækkefølge:

Nordmænd
Svenskere
Tyskere
Hollændere

Og andre danskere selvfølgelig.

Har ofte uheldige oplevelser med de nationer, der er lidt selvglade. Amerikanere, Briter, Franskmænd og Italienere især.
sec dk
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Vilsen » 12. sep 2006 21:34

sys faktisk kun det er i halo at amerikanere er nogle små s*** ellers har ikk noget mod dem som sådan!!!
Men ellers er brittere, nordmænd, svenskere, tyskere, nogle franskmænd, hollændere og østrigere meget flinke...
Vilsen
Niveau 5
 
Indlæg: 1182


Indlægaf Kayniel » 12. sep 2006 21:58

de flinkeste af dem jeg har mødt over live, er nu scottere.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf TheMadMan1 » 12. sep 2006 23:27

Efter at have spillet en del MotoGP så har man heller ikke kunne overse folk fra Spanien,Franskmænd,og folk fra Italien og dem er jeg altså færdig med at spille med,nægter at snakke Engelsk sidder bare i Lobbyen og snakker indtil det passer dem at starte spillet,sider og råber og skriger lige så snart det ikke køre efter deres pibe.
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf staint dk » 12. sep 2006 23:36

Syns englænderne er skide sjaw at spille sammen og imod. Ja de tilsviner, men de har nu engang samme ironiske humor som vi danskere selv har og har ikke haft andet end latterkramper sammen med engelske chaps. generelt spiller alderen en stor rolle. amerikanere under de 12 år har en tildens til at råbe meget, men for det meste får det mig også bare til at grine.

maybe I'm just easly amused.. :D
staint dk
Niveau 4
 
Indlæg: 651


Indlægaf prowdD » 13. sep 2006 00:02

Holder til Brazil. Har ikke nogen speciel grund, men af en eller anden grund, har det altid tiltrukket mig.
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf packman86 » 13. sep 2006 00:06

USA. USA. USA..

Amerikanerne er helt sikkert de fedeste at spille imod.
Især dem som trash talker meget..

+ så takker de altid for kampen osv
packman86
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Indlægaf ReVaN » 13. sep 2006 01:52

De sjoveste at spille med er trashtalking Americanere, de flinkeste at spille med er ofte andre danskere eller britter
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Tbigum » 13. sep 2006 07:54

Synes at Amerikanerne for de meste er gode spillere, men da jeg for et par dage siden spillede Saints Row, kom jeg til at køre en holdspiller over som hoppede lige ud foran min bil, og bagefter fik jeg div. voice messages med dødstrusler og blev svinet til :-)

Franskmænd, Italienere og Spaniere holder jeg mig langt fra, de er godt nok belastende :evil:
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster

cron