Xboxlife forum

Mass Effect 2 class tråd

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Mass Effect 2 class tråd

Indlægaf SealFox » 31. jan 2010 19:37

Synes det mangler en classe tråd,
Kunne være der var folk der ville vide hvad for en classe de skulle tag osv,

Jeg er vidst lvl 8 og er infiltrater
som jeg faktisk er lidt trist over,
så skal nok spille det igennem som en anden classe når jeg er færdig


skriv løs folkens, :)

Ingen spoilers tak
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf boblerne32 » 31. jan 2010 19:49

Min char er lvl 21 soldier, importeret fra ME1 - og det er jo altid sjovt at smadre folk :D

Skal dog igennem (minimum) en gang mere, med en anden class.

Har et par ME1'ere jeg kan fortsætte på.
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Lollike » 31. jan 2010 19:53

Er Vanguard level 20 ca. hvilket er ok, men foretrækker Adept som jeg var i ME1. Har ikke helt mestret charge endnu, det er ofte rimelig risikabelt. ^^
Lollike
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Indlægaf Gosser » 31. jan 2010 20:00

Er pt. solider, men er lidt træt af det valg, så overvejer at starte en ny, for at vælge en anden class. Aner dog ikke hvilken.

Har kun spillet 2 timers tid, men er da lidt træls at skulle det samme igennem igen.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf SealFox » 31. jan 2010 20:06

Gosser skrev:Er pt. solider, men er lidt træt af det valg, så overvejer at starte en ny, for at vælge en anden class. Aner dog ikke hvilken.

Har kun spillet 2 timers tid, men er da lidt træls at skulle det samme igennem igen.


havde det på samme måde'
men har lige været inde på biowares hjemme side og se en lille video om min char inflitrater, og nu jeg sikker på at jeg valgte rigtigt,
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Rasmusdc » 31. jan 2010 20:50

Vanguard, var det samme i ME1, sad og kiggede på klasser, og tænkte jeg nok skulle prøve noget andet, men eftersom jeg gennemførte ME1 i går, så var det fint nok bare at fortsætte, så var der lidt en følelse af forsættelse.

Charge er jeg rimlig positiv over, det fungere godt mod de store Krogans, at få dem lagt ned, og så lige bøffe dem med shotgun.

Bruger også shockwave meget, især i de baner hvor man kan kaste folk udover kanten. det rydder hurtigt 2 fjender hvis den er velplaceret.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Indlægaf fneribyen » 1. feb 2010 12:48

SealFox skrev:
Gosser skrev:Er pt. solider, men er lidt træt af det valg, så overvejer at starte en ny, for at vælge en anden class. Aner dog ikke hvilken.

Har kun spillet 2 timers tid, men er da lidt træls at skulle det samme igennem igen.


havde det på samme måde'
men har lige været inde på biowares hjemme side og se en lille video om min char inflitrater, og nu jeg sikker på at jeg valgte rigtigt,


Hvilken video var det da du så? For jeg er også lvl 5 Infiltrator, men jeg har også tænkt på at begynde forfra med Soldier, på grund af Assault Rifle.

Så kan du ikke lige smide et par råd om hvorfor det er det rigtige at være infiltrator? :P
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf tryllehans » 2. feb 2010 09:04

Gennemførte i går med en soldier. Jeg syntes egentlig soldier var ganske fint til mig. i hvertfal som en start karakter. Har fået lært en del om de andre classes i gennemspilningen. så vil tro min næste karakter bliver en vanguard da charge ser og lyder ret fedt, ellers bliver det en infiltrator. var lidt glad for sniperen som soldier :)
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Annxii » 2. feb 2010 13:25

spiller som adept lige nu men jeg skal helt klart igennem en gang til med en class, der endten har assault eller sniper rifle :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Mike.B » 2. feb 2010 14:04

jeg startede med min importerede ME1 Soldier class om jeg går i gang med n en ny ved jeg ikke endnu. er igang med 2 playthrough og lige ramt lvl 30 cap.. spændt på hvornår bioware raiser lvl cap til 40 eller 50 som i ME1
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf fneribyen » 2. feb 2010 14:15

Mike.B skrev:jeg startede med min importerede ME1 Soldier class om jeg går i gang med n en ny ved jeg ikke endnu. er igang med 2 playthrough og lige ramt lvl 30 cap.. spændt på hvornår bioware raiser lvl cap til 40 eller 50 som i ME1


Ved udgivelse af mere DLC vil jeg gætte på :)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Mike.B » 2. feb 2010 14:22

fneribyen skrev:
Mike.B skrev:jeg startede med min importerede ME1 Soldier class om jeg går i gang med n en ny ved jeg ikke endnu. er igang med 2 playthrough og lige ramt lvl 30 cap.. spændt på hvornår bioware raiser lvl cap til 40 eller 50 som i ME1


Ved udgivelse af mere DLC vil jeg gætte på :)



Så kan de godt komme igang da.. er allerede lvl 30 og ved ikke om alt det xp jeg får om det bliver gemt til eventuel 3dje playthrough. ( sry offtopic)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf LizardKing » 23. feb 2010 18:45

Jeg er lige startet som Soldier.. har spillet en lille time. Ved ikke rigtigt om jeg har truffet det rigtige valg..

En omgang "Training Levels" hvor man kunne prøve de forskellige class kunne jeg godt bruge.
LizardKing
Niveau 4
 
Indlæg: 505


Re: Mass Effect 2 class tråd

Indlægaf MuniaXe » 23. nov 2010 15:15

Lvl 29 Vanguard (imp. fra ME1), skaf shotgunnen fra firepack DLC og du vil udrydde alt på din vej, shotgunnen penetrerer de fleste armors jævnt hurtigt og med et charge og et enkelt skud dead meat (Hardcore dif.) vil dog råde til at være hurtig til at finde cover da at charge lige ind i 5 folk kan gøre lidt nas!

Edit: Staveplade
MuniaXe
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Mass Effect 2 class tråd

Indlægaf Emilius » 23. nov 2010 15:22

Har mest prøvet Soldier. Hardened Adreanaline Rush + Revenant (skal være opgraderet med Accuracy som minimum) og så AP rounds, er det mest effektive jeg har prøvet indtil videre. Vangaurd er også fint. Engineer og infiltrator har jeg stadig til gode.
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Næste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron