| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
cazeto
Indmeldt: 05. Feb 2010
|
Skrevet: Man 08 Feb 2010 00:04 Emne: |
|
|
Nej, har jeg aldrig hørt om? Er det på xboxen eller tv'et? og hvordan fjerne man det ? |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
JazzAss
Indmeldt: 15. Mar 2006
|
Skrevet: Man 08 Feb 2010 08:56 Emne: |
|
|
Problemet er, at på visse fjernsyn, starter xboxen først op, når den 'får lov' af fjernsynet (hvis den kører HDMI). Det er muligvis et spørgsmål om at slå HDMI-kontrol til eller fra, men det er ikke lykkedes mig at få mit fjernsyn til at lade være, eller rettere af få xboxen til at starte op uden at fjernsynet står på HDMI.
På min backup-skærm virker det fint, og nu - hvor jeg kører HDMI'en gennem min forstærker - starter den også gerne op uden fjernsynet. |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
cazeto
|
Skrevet: Man 08 Feb 2010 21:44 Emne: |
|
|
okay tak for det, min fladskærm er heller ikke helt ny længere .. så det er nok der den ligger  |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Butcher
Indmeldt: 23. Apr 2006
|
Skrevet: Man 08 Feb 2010 21:52 Emne: |
|
|
Har nøjagtigt det samme "problem".!
Xboxen starter nogen gange op og nogen gange ikke op, når den står på andet end HDMI!
Det er MØG HAMRENDE IRRITERENDE, da jeg nogen gange for lyst til at skifte midt i et spil, fra TV til Projektor, eller lige skal se noget hurtigt på TV, og derved skifter jeg "væk" fra xbox kilden.
Tror desværre ikke der er noget du kan gøre ved det, da det lader til at hvis xboxen ikke har en direkte vej til en skærm ( når du skifter om på xboxens HDMI) så starter den ikke op, eller genstarter hvis du skifter over på noget andet. Flot M$
Ved ikke om du forstod noget som helst, men jeg forstår dit "problem"  |
|
 |
cazeto
|
Skrevet: Tirs 09 Feb 2010 02:12 Emne: |
|
|
Ja! det er røv træls! Min xbox slukker eller genstarter ikke hvis jeg går over på en anden kanal hvis den er tændt, det er kun som i videoen jeg har lavet, det fanme nedern, man ser lidt tv, programmet er snart slut, man vil da lige starte boxen så når programmet er slut så kan man gå direkte ind og spille, men nej.
Jeg ved det ikke, tror også det er mit tv der ikke kan "multitaske"  |
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|