Xboxlife forum

Mass Effect: Den officielle tråd

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf bjaelkesex » 12. feb 2008 14:48

Så blev det endeligt annonceret til PC. PC udgaven af Mass Effect udkommer til maj.

http://biz.yahoo.com/bw/080212/20080212005536.html?.v=1
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Cerialbox » 12. feb 2008 15:55

bjaelkesex skrev:Så blev det endeligt annonceret til PC. PC udgaven af Mass Effect udkommer til maj.

http://biz.yahoo.com/bw/080212/20080212005536.html?.v=1


Ja det var jo bare et spørgsmål om tid, men havde dog ikke regnet med at det ville komme så hurtigt. Fed nyhed!
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf spif2001 » 12. feb 2008 16:06

Godt nyt for PC folket :)

Så må vi jo bare håbe, at eventuelle ekstra missioner, våben, fartøjer etc. til PC versionen kommer som marketplace downloads.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf palnatoke » 12. feb 2008 18:20

Hvorfor kan ikke finde andre steder, hvor det staar?
Ikke engang paa www.masseffect.com..

Indtil det bliver mere officielt vaelger jeg ikke at tro paa det...

Men det ville jo ikke undre mig hvis det skete... EA skal jo tjene saa mange penge som overhovedet muligt!
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf spif2001 » 12. feb 2008 18:21

palnatoke skrev:Hvorfor kan ikke finde andre steder, hvor det staar?
Ikke engang paa www.masseffect.com..

Indtil det bliver mere officielt vaelger jeg ikke at tro paa det...

Men det ville jo ikke undre mig hvis det skete... EA skal jo tjene saa mange penge som overhovedet muligt!

http://masseffect.bioware.com/forums/vi ... ?forum=125
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf palnatoke » 12. feb 2008 18:52

spif2001 skrev:
palnatoke skrev:Hvorfor kan ikke finde andre steder, hvor det staar?
Ikke engang paa www.masseffect.com..

Indtil det bliver mere officielt vaelger jeg ikke at tro paa det...

Men det ville jo ikke undre mig hvis det skete... EA skal jo tjene saa mange penge som overhovedet muligt!

http://masseffect.bioware.com/forums/vi ... ?forum=125


Note til mig selv: udtal mig aldrig om noget jeg ikke har tjekket ordentlig efter...

Jeg kiggede bare lige paa nyhederne, og der var intet, og saa soegte jeg paa google og fandt heller ikke noget relevant...
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Sethos88 » 12. feb 2008 18:54

Mass Effect uden en sløv FPS og slowdowns = epic!
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf bjaelkesex » 12. feb 2008 19:05

Tror ikke du skal forvente en større forbedring på det område. Bare se deres KOTOR udgivelser.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Maltéz » 12. feb 2008 19:38

bjaelkesex skrev:Tror ikke du skal forvente en større forbedring på det område. Bare se deres KOTOR udgivelser.

Rettelse: Bioware har kun udviklet ét spil KOTOR spil.
Jade Empire kørte fint. Ved ikke hvad der gik galt for dem med Mass Effect. De skulle åbenbart bruge et ½ års tid mere på det, men endte med at rushe det til launch alligevel. Der er stadig håb, idet de har 2 år til at forbedre på performance i Mass Effect 2. De bruger den samme motor.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf bjaelkesex » 12. feb 2008 20:12

Jeg nævnte heller ikke KOTOR II. De udgav KOTOR til Xbox og PC. Det giver flere udgivelser. Begge havde visse tekniske 'handicap'.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf xKRAELx » 25. feb 2008 22:52

Så er jeg lige kommet igennem idag på normal med en engineer. Brugte udelukkende pistol hele vejen igennem spillet.
Jeg blev lidt forbavset over det ikke var større altså rent questmæssigt, det var simpelthen for hurtigt overstået. :( - Udmærket spil dog, glæder mig til at nuppe det på hardcore og insane.
Billede
xKRAELx
Niveau 4
 
Indlæg: 342


Indlægaf Ceerial » 25. feb 2008 22:58

xKRAELx skrev:Så er jeg lige kommet igennem idag på normal med en engineer. Brugte udelukkende pistol hele vejen igennem spillet.
Jeg blev lidt forbavset over det ikke var større altså rent questmæssigt, det var simpelthen for hurtigt overstået. :( - Udmærket spil dog, glæder mig til at nuppe det på hardcore og insane.


helt enig

elskede mass effect så længe det varede, men det er dog ekstremt træls at når man har gennemført spillet skal man starte forfra

håber 2'eren har meget mere questmæssigt
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf palnatoke » 25. feb 2008 23:28

DailyOperator skrev:
xKRAELx skrev:Så er jeg lige kommet igennem idag på normal med en engineer. Brugte udelukkende pistol hele vejen igennem spillet.
Jeg blev lidt forbavset over det ikke var større altså rent questmæssigt, det var simpelthen for hurtigt overstået. :( - Udmærket spil dog, glæder mig til at nuppe det på hardcore og insane.


helt enig

elskede mass effect så længe det varede, men det er dog ekstremt træls at når man har gennemført spillet skal man starte forfra

håber 2'eren har meget mere questmæssigt


Main questen var ikke saa lang nej.
og side quests var meget ensformige Layout maessigt..

Men nu har jeg gennemfoert spillet 7. gange, og jeg er stadigvaek ikke traet af det...

dog staar det paa hylden indtil DLC ankommer den 10. marts...
jeg vil ikke risikere at blive traet af spillet lige forloebig...
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf spif2001 » 26. feb 2008 19:01

Bring Down the Sky interview på IGN: http://xbox360.ign.com/articles/854/854699p1.html
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Elgar » 27. feb 2008 15:11

Jeg har ikke læst artiklen helt endnu, men blev lidt trist da jeg så et billede af Mako'en. Selvom det er ønsketænkning, så havde jeg håbet på en planet ala Citadel.

Men så længe der er en fin historie, med nogle samtaler og sådan, så er jeg tilfreds. Håber ikke det er sådan noget; Dræb, find item, smut, done.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster