Xboxlife forum

Gennemført!

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf Haugboelle » 9. jan 2008 21:33

Så blev jeg også færdig, 32 timer, puha, men føler også jeg virkelig har udforsket utroligt meget. Tror jeg endte på godt 600 point. En ting jeg dog er lidt øv over er, jeg fik sentinel ally achievementen (har brugt Kaidan hele vejen) men fik ikke Garrus, tiltrods for at jeg stort set har brugt ham hele spillet.

Nogen der ved om deres completion stats overføres når jeg starter på anden gennemspilning ? For ku forestille mig at jeg var ultra tæt med Garrus...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf pwr » 12. jan 2008 01:14

Gennemførte det med infiltrator på 16 timer. Ville unlocke Assault Rifles til hende, så lavede en soldier og er allerede spectre og har forladt Citadel på 1 time og 17 mins! (nok nærmere 1 time da jeg surfede på min PC i over 15 mins. mens spillet var tændt )=)
pwr
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf PhantomRay » 12. jan 2008 15:33

Haugboelle skrev:Nogen der ved om deres completion stats overføres når jeg starter på anden gennemspilning ? For ku forestille mig at jeg var ultra tæt med Garrus...


Ja, din "completion" stats for Garrus er bundet til dit Gamer Tag, så hvis du har klaret 65% af spillet med Garrus skal du blot starte et nyt spil og klare de missioner du ikke har klaret med ham (så vidt jeg ved, så skal man klare 90% af spillet for at få completionist achievmenten for sin allys)
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf Haugboelle » 12. jan 2008 15:52

PhantomRay skrev:
Haugboelle skrev:Nogen der ved om deres completion stats overføres når jeg starter på anden gennemspilning ? For ku forestille mig at jeg var ultra tæt med Garrus...


Ja, din "completion" stats for Garrus er bundet til dit Gamer Tag, så hvis du har klaret 65% af spillet med Garrus skal du blot starte et nyt spil og klare de missioner du ikke har klaret med ham (så vidt jeg ved, så skal man klare 90% af spillet for at få completionist achievmenten for sin allys)


OKay cool, men det skal være de missioner man ikke har klaret med ham?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf spif2001 » 12. jan 2008 16:19

Det er jeg altså ikke så sikker på. Er det noget du har på skrift PhantomRay?

Mener at allies achievements skal klares i samme gennemspilning og at der ikke føres noget med over mht hvilke missioner man har gennemført med dem.

Det er antallet af main missions + antallet af side missions som en procentdel af alle missioner i spillet, der afgør hvornår man har nået achievementen. Tror ikke at navne på gennemførte missioner bliver gemt på karakteren, men kun i de aktuelle savegames.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Haugboelle » 14. jan 2008 18:49

Øv :(

Forstår ikke hvorfor jeg ikke har fået Garrus, han var nr 2 char jeg fik tror jeg og har brugt ham siden, havde klaret lidt quests inden, men ikke noget vildt.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf spif2001 » 14. jan 2008 19:23

Haugboelle skrev:Øv :(

Forstår ikke hvorfor jeg ikke har fået Garrus, han var nr 2 char jeg fik tror jeg og har brugt ham siden, havde klaret lidt quests inden, men ikke noget vildt.

Haha - så bare vent til du prøver at få Liara (Asarien) - hun kræver at man mere eller mindre gennemfører alt.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Emilius » 14. jan 2008 19:28

Det første møde med Sovereign (er der flere møder med Sovereign!!!?) er helt klart et af de bedste øjeblikke på x360, som jeg har haft.
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Indlægaf Scurvy Lobster » 16. jan 2008 19:59

Der er ikke flere "direkte" møder, hvor man taler med Sovereign.

Gennemførte lige for første gang. Selvom jeg tag samtlige side quests med (var ekstremt grundig), så fik jeg ikke nogen ally achievements, hvilket er ret surt. Synes ellers jeg holdt fast i Ashley og Wrex gennem spillet, men jeg har vist ikke været konsekvent nok.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Vilsen » 24. jan 2008 11:04

Så blev jeg også færdig.. 6.5 timer ;)
Vilsen
Niveau 5
 
Indlæg: 1182


Indlægaf DePeCHe DK » 24. jan 2008 16:54

tue69 skrev:16½ time, en del side quests og en meget, meget forbløffet Tue69 var hvad der kom ud af min første gennemspilning af Mass Effect.

Synes rent ud sagt at det var noget mak efter de 2 første timer, men pludseligt kommer der dælme fart over feltet - fed historie, virkelig filmisk.

Runthrough 2, here we go :D


Var det ikke noget for Pessimisten at "anmelde" Tue69 - når denne (Tue69) spiller Mass Effect, det ville sku være vildt griner :D.

Er ikke selv færdig med Mass Effect, men jeg syntes også det er det bedste jeg har haft i min X360'er.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Indlægaf Lollike » 14. feb 2008 14:09

Så blev jeg færdig med første gennemspilning, og hold da kæft et fedt spil. Bedste til 360'eren. Fed historie, og især slutningen synes jeg var rigtig godt lavet.

Endte på 10 timer. Fattede hat af gameplayet i starten, så jeg fik ikke udforsket særlig meget andet end main quests, men skal da klart prøve det hele i min næste gennemspilning. (:
Lollike
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Indlægaf xKRAELx » 25. feb 2008 22:55

Samtlige quests pånær en enkelt på Noveria, jeg ikke kunne komme tilbage til - Men det er også ligemeget.

Brugte hende human soldiertingen og så hende quarian machinisten. Fik ingen af de 2 achievements i spillet, altså human eller quarian ally. Lidt mystisk, men wtf - så tager vi det bare igen.
Billede
xKRAELx
Niveau 4
 
Indlæg: 342


Indlægaf Drixonol » 4. mar 2008 14:23

gennemførte spillet 2 gange (kommer helt sikkert tilbage for mere senere) men det brugte jeg ca 25 timer på ved begge playthroughs. Tog en del sidequests men sprang også mange over. Men jeg er sådan at jeg bare skal snakke med samtlige npc'er osv. Man skal ikke rushe gennem et spil som Mass effect.
Drixonol
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf chateque » 4. mar 2008 14:32

er jeg den eneste der synes det lagger meget?
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster