Xboxlife forum

Orange box snakketråden!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Ceerial » 28. nov 2007 09:50

Gamemakerman skrev:Der kommer gratis baner osv til Team Fortress 2.


har du en ide om hvornår det kommer ? :oops:
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Da Senzai » 28. nov 2007 09:51

#1 AweSome
#2 Ja, da.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Gamemakerman » 28. nov 2007 09:54

Valve har blot gjort det officielt at der vil komme baner og de vil være gratis, hvornår vides endnu ikke.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Redman DK » 28. nov 2007 19:34

Haugboelle skrev:Den der mini teleporter den skal man bare aktivere indtil den breaker (der går måske 5 gange)

Stalkers er det kun de 2 der er når du kommer ind til kernen, dem der slukker for dine broer. Så det er sådan set bare at skyde dine energy balls op i breakeren og ellers lade dem være.


Spunk skrev:Da jeg prøvede at ødelægge teleporteren, prøvede jeg med alt muligt, ved ikke om det var de mange forsøg eller det glas jeg brugte. Det står på den høje "hylde" lige til højre for rummet med HEV dragten.

Stalkerne er inde ved citadel kernen.
Når man skal skyde de der energy balls ind i maskinerne for at lave broer... Bare lad vær med at ramme Stalkerne


Tak for svarene til jer begge to, jeg troede bare at det var alle Stalkerne man skulle lade være, også dem i starten, så jeg synes den var lidt umulig :P

Men jeg har lige et til spørgsmål, i Episode 1 hvordan får man så sat ild på 15 zombier med de der flares, jeg har kun fundet to af dem, og de ikke noget specielt godt sted.

Da Senzai skrev:eheh, jeg har også lavet den omvendte, hvor jeg har været spion og så bare har taget imod skud uden, at skyde igen, fordi jeg tænkte, at nu må de da snart tro, at jeg er på deres hold, når jeg ikke skyder igen. Men Ak nej. Vil klart give dig ret. Det havde været federe med Friendly Fire på.

Jeg er klart frisk på at Game TF :P


De kan jo se om du mister liv eller ej, så det er ret afslørende, og blodet der foser ud af dig hjælper heller ikk så meget :wink:

Jeg er også frisk på en gang TF en dag, jeg har så godt nok fået den achievement med 7 på ens friendlist, jeg røg lige ind i en bane hvor alle havde lyst til at adde hinanden.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Indlægaf Haugboelle » 28. nov 2007 19:51

Redman > Det var så lidt :)

Hvis du loader kapitlet lowlife, så kan du ha den på ca 15 min. De ligger mange steder, bare se ordentlig efter. Så længe du bruger gravity gun, skulle det være easy, da du jo kan tage dem op igen og kaste på en anden. Området ved elevatoren kan du få de fleste, der ligger ca 6-7 flares. Jeg havde selv 9/15 da jeg kom til elevatoren, så det var ret nemt... Good luck :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf HellRider2000 » 28. nov 2007 21:02

Haugboelle skrev:Kunne der være stemning for en omgang TF2 herinde, så vi var 8, dermed ku folk også adde hinanden til FL og få den dertilhørende achievement.


Yup yup jeg er da klar på den der achievement men kan først når konen er færdig med F***ing desperate housewifes ...... :)
Andre der er game ??
Hrmpf...
HellRider2000
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf Haugboelle » 29. nov 2007 09:07

Hell vi skal lige være nok, så arrangerer vi en aften
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Anastacio » 16. dec 2007 00:53

Så er jeg lige gået i gang med Half Life 2 (anmeldereksemplar) efter at have holdt en længere pause fra det da jeg simpelthen får en kolossal hovedpine af at spille det. Det resultere så i tyve minutters spil og så må jeg slukke; til gengæld har jeg kunne holde mig kørende i en time i dag.

Men hvad gør folk for ikke at få hovedpine? Det er nemlig et kendt fænomen, og på PC versionen kunne man slå den specielle effekt fra der forårsagede dette, men det kan man ikke på Xbox 360. Jeg har prøvet at sætte sensitivity ned og kigge lidt rundt væk fra skærmen, men kan så småt mærke varmen og hovedpinen krybe til vejrs igen - frustrerende.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf NicoBech » 16. dec 2007 01:07

Anastacio skrev:Så er jeg lige gået i gang med Half Life 2 (anmeldereksemplar) efter at have holdt en længere pause fra det da jeg simpelthen får en kolossal hovedpine af at spille det. Det resultere så i tyve minutters spil og så må jeg slukke; til gengæld har jeg kunne holde mig kørende i en time i dag.

Men hvad gør folk for ikke at få hovedpine? Det er nemlig et kendt fænomen, og på PC versionen kunne man slå den specielle effekt fra der forårsagede dette, men det kan man ikke på Xbox 360. Jeg har prøvet at sætte sensitivity ned og kigge lidt rundt væk fra skærmen, men kan så småt mærke varmen og hovedpinen krybe til vejrs igen - frustrerende.


sådan helt seriøst: prøv evt at tage en søsygetablet inden du spiller.. der er nogle som får transport syge af fps spil
NicoBech
Niveau 3
 
Indlæg: 258


Indlægaf Homer00 » 16. dec 2007 10:37

^^Hehe :D
Billede
Homer00
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Gamemakerman » 16. dec 2007 10:45

Anastacio skrev:Så er jeg lige gået i gang med Half Life 2 (anmeldereksemplar) efter at have holdt en længere pause fra det da jeg simpelthen får en kolossal hovedpine af at spille det. Det resultere så i tyve minutters spil og så må jeg slukke; til gengæld har jeg kunne holde mig kørende i en time i dag.

Men hvad gør folk for ikke at få hovedpine? Det er nemlig et kendt fænomen, og på PC versionen kunne man slå den specielle effekt fra der forårsagede dette, men det kan man ikke på Xbox 360. Jeg har prøvet at sætte sensitivity ned og kigge lidt rundt væk fra skærmen, men kan så småt mærke varmen og hovedpinen krybe til vejrs igen - frustrerende.


Fordi at Half-Life 2 bruger en anden opsætning hvad angår "field of vision", hvilket er en del anderledes end den opsætning spil såsom Call Of Duty og Halo 3 kører med. Personligt spillede jeg sessioner af ca. 6-7 timer i Half-Life 2 og jeg mærkede intet. Det eneste spil der har givet mig hovedpine effekten er Marathon.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Anastacio » 16. dec 2007 12:14

NicoBech skrev:
Anastacio skrev:Så er jeg lige gået i gang med Half Life 2 (anmeldereksemplar) efter at have holdt en længere pause fra det da jeg simpelthen får en kolossal hovedpine af at spille det. Det resultere så i tyve minutters spil og så må jeg slukke; til gengæld har jeg kunne holde mig kørende i en time i dag.

Men hvad gør folk for ikke at få hovedpine? Det er nemlig et kendt fænomen, og på PC versionen kunne man slå den specielle effekt fra der forårsagede dette, men det kan man ikke på Xbox 360. Jeg har prøvet at sætte sensitivity ned og kigge lidt rundt væk fra skærmen, men kan så småt mærke varmen og hovedpinen krybe til vejrs igen - frustrerende.


sådan helt seriøst: prøv evt at tage en søsygetablet inden du spiller.. der er nogle som får transport syge af fps spil

Har jeg prøvet; giver ingen effekt. Men jeg kan holde mig kørende i længere tid end førhen.

Gamemakerman skrev:
Anastacio skrev:Så er jeg lige gået i gang med Half Life 2 (anmeldereksemplar) efter at have holdt en længere pause fra det da jeg simpelthen får en kolossal hovedpine af at spille det. Det resultere så i tyve minutters spil og så må jeg slukke; til gengæld har jeg kunne holde mig kørende i en time i dag.

Men hvad gør folk for ikke at få hovedpine? Det er nemlig et kendt fænomen, og på PC versionen kunne man slå den specielle effekt fra der forårsagede dette, men det kan man ikke på Xbox 360. Jeg har prøvet at sætte sensitivity ned og kigge lidt rundt væk fra skærmen, men kan så småt mærke varmen og hovedpinen krybe til vejrs igen - frustrerende.


Fordi at Half-Life 2 bruger en anden opsætning hvad angår "field of vision", hvilket er en del anderledes end den opsætning spil såsom Call Of Duty og Halo 3 kører med. Personligt spillede jeg sessioner af ca. 6-7 timer i Half-Life 2 og jeg mærkede intet. Det eneste spil der har givet mig hovedpine effekten er Marathon.

Jeg kender godt årsagen, men jeg spurgte til, hvad man eventuelt kan gøre. For på PC kunne man slå FOV fra, det kan man ikke her.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf skotten » 4. jan 2008 15:17

Fik også Orange Box her for et par dage siden... er nået til kapitlet Sandtraps i HL2 og har klaret Portal og advanced maps, mangler bare gold medals (det er sgu svært), Hl2 og Epi1 vidste jeg ikke ville skuffe da jeg havde gennemført dem på PC, men må sgu sige at konverteringen er godt gennemført, HL2 + episoderne er simpelthen genialt, historien, figurerne - det hele heh.

TF2 er også et fedt spil, lækkert med lidt afveksling fra Halo3, glæder mig meget til Epi2 da jeg endnu ikke har prøvet den

Er desuden også frisk på en gang TF2
Billede
Billede
---------------
En del Achievements er blevet slettet... grundet ny account
skotten
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf iBROKEN » 4. jan 2008 17:00

Så man kan få hovedpine af at spille Orange Box? Er det virkelig så dårligt? Har selv aldrig prøvet det før, men har det liggende.
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Indlægaf VilhelmNielsen » 4. jan 2008 17:32

Experienced Pro skrev:Så man kan få hovedpine af at spille Orange Box? Er det virkelig så dårligt? Har selv aldrig prøvet det før, men har det liggende.


Er du sindssyg?

Orange box indeholder dette årti's bedste FPS, HL2. Det er ikke derfor nogle får hovedpine. Du kan jo læse mere om det længere oppe.
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron