Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 19. nov 2017 20:56

Er jeg de eneste der har mistet interessen for FIFA? Efter spillet er blevet patchet til døde har jeg ikke engang lyst til at spille WL mere.

Spillet var så godt lige efter release, og nu føles det bare som FIFA 17 - det samme skete sidste år også...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2017 21:23

Det er første gang i en hel del år, at jeg faktisk synes at FIFA er underholdende igen - og jeg kan langsomt mærke at jeg bliver bedre og bedre. Jeg spiller dog ikke FUT, da jeg egentlig ikke interesserer mig voldsomt meget for fodbold :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 20. nov 2017 13:51

4 sejre i 20 kampe i weekendligaen, gjorde jeg solgte mit hold og gad ikke spille de sidste 20..

Weekendligaen får sku det værste frem i folk!
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 20. nov 2017 14:36

Aargh'men det var grotesk..

Sku aldrig deltaget i så mange "klamme" kampe :/
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 20. nov 2017 14:55

pongolle skrev:4 sejre i 20 kampe i weekendligaen, gjorde jeg solgte mit hold og gad ikke spille de sidste 20..

Weekendligaen får sku det værste frem i folk!


Av den var hård. Hvad division ligger du i online? Tænker det også har en betydning for matchmaking i WL?

80% af de kampe jeg taber er pga at jeg rage quiter. Mest fordi modstanderen er for god hvilke er spild af både hans og min tid.
Resten er pga gameplayet hvor jeg hellere vil tage et nederlag og komme videre i stedet for at bliver pissed over at jeg føler at modstanderen bliver favoriseret.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 20. nov 2017 17:44

the 007 baker skrev:
pongolle skrev:4 sejre i 20 kampe i weekendligaen, gjorde jeg solgte mit hold og gad ikke spille de sidste 20..

Weekendligaen får sku det værste frem i folk!


Av den var hård. Hvad division ligger du i online? Tænker det også har en betydning for matchmaking i WL?

80% af de kampe jeg taber er pga at jeg rage quiter. Mest fordi modstanderen er for god hvilke er spild af både hans og min tid.
Resten er pga gameplayet hvor jeg hellere vil tage et nederlag og komme videre i stedet for at bliver pissed over at jeg føler at modstanderen bliver favoriseret.


Ligger og veksler lidt mellem 4/5/6 div.

Jaa, det samme her..

Syntes pace er blevet en væsentlig faktor, og så er 4-3-2-1 opstillingen maje populær igen.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 20. nov 2017 18:04

@egemar07 Okay jeg tænkte det kunne have indflydelse på WL omkring ens placering i Divisions. Jeg har nemlig ikke spillet så meget divisions så det tænkte jeg kunne være en af grundene til at jeg pludselig kunne vinde 60% af mine kampe.

@pongolle dropper du så helt FIFA nu eller bare WL?
Min start opstilling er 4-3-2-1 men skifter til 4-1-2-1-2 (2) in game. Det gør jeg fordi jeg spiller med et Hybrid hold med 3 ligaer og netop 4-3-2-1 er nemmest at få 100% kemi med.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 27. nov 2017 10:07

Hvordan kørte WL på Xbox i denne uge?

Hold kæft en shitfest på PS4 mand - nok pga. BF. Formåede at få 18 sejre med et par kampe tilbage. Men INGEN kampe føltes som de skulle. Jeg hverken vandt eller tabte ret mange af kampene fortjent. Det var totalt random i de fleste kampe.

Jeg er virkelig træt af Low Driven shots efterhånden. Tror 80% af de mål jeg lukkede ind var pga. low driven. Jeg scorer også selv på dem, for det er jeg nødt til for at følge med. Men desværre er det ret ligegyldigt hvem man har på mål i år da ingen kan tage dem. Kasper Schmeichel er måske den bedste jeg har mødt til at tage dem med fodparader.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 30. nov 2017 09:41

Jeg besluttede det var tid til at bruge alle mine coins (næsten) da jeg ikke havde nogen gavn af at have dem stående. Har bygget det her hold:
Billede

Det "eneste" nye er Vidal, Radja, Alaba, Manolas og Florenzi. De andre har jeg haft et godt stykke tid efterhånden og de skal ikke skiftes ud. De eneste forbedringer jeg kan lave efterhånden er top icons og dem er der umiddelbart lang vej til jeg har råd til med 150k tilbage. Men glæder mig til at prøve holdet i WL :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 30. nov 2017 12:00

Cena skrev:Jeg besluttede det var tid til at bruge alle mine coins (næsten) da jeg ikke havde nogen gavn af at have dem stående. Har bygget det her hold:
Billede

Det "eneste" nye er Vidal, Radja, Alaba, Manolas og Florenzi. De andre har jeg haft et godt stykke tid efterhånden og de skal ikke skiftes ud. De eneste forbedringer jeg kan lave efterhånden er top icons og dem er der umiddelbart lang vej til jeg har råd til med 150k tilbage. Men glæder mig til at prøve holdet i WL :)


Det er et vildt hold du har der =D>

Jeg spiller selv med det her hvor jeg skifter til 4-1-2-1-2(2) in game.
Billede
Jeg har omkring 700k coins men føler ikke at jeg har behov for forbedringer.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 3. dec 2017 21:58

Billede

Det kører bedre og bedre i WL :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 4. dec 2017 12:36

Godt gået! Ret imponerende, baker. :)

Mit mål var også, at klare mig betydelig bedre i WL... Det endte så med at jeg helt har droppet at spille FIFA i år. Så nu rådner OTW Mbappe osv. bare op. Sikke en skam de patchede spillet til døde.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 4. dec 2017 13:41

Tak, det går den rigtige vej nu :D

Er du sikker på at du ikke lige skal give det et forsøg mere ?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 6. dec 2017 23:28

the 007 baker skrev:Tak, det går den rigtige vej nu :D

Er du sikker på at du ikke lige skal give det et forsøg mere ?


Måske efter jul. Jeg kan bare efterhånden ikke genkende de elementer der gjorde FIFA og FUT sjovt for 5-6-7 år siden..
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 7. dec 2017 11:10

Billede

Skiftet formation og hold, prøver Serie A..

De lider dog af mangel på RW'er i Serie A

Kvalificeret til weekend ligaen, har dog kun tid imorgen, så må prøve at høvle nogle kampe igennem, og sikkert miste modet på FIFA igen :D
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron