Xboxlife forum

L.A Noire, skal det købes igen?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

L.A Noire, skal det købes igen?

Indlægaf blackbirdsfx » 17. nov 2017 14:57

Jeg søger nogle som, ligesom mig, ejer L.A Noire på Xbox 360 disk, og glædede sig umådeligt meget over Microsofts nyhed med bagud kompatibel funktionen!
Men, hvorfor i alverden fortæller mig Xbox one mig at min L.A Noire ikke kan spilles på på X1?

Skal jeg virkelig købe et spil som jeg sidder med i hånden for at spille det på X1?
blackbirdsfx
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: L.A Noire, skal det købes igen?

Indlægaf heinstach » 17. nov 2017 15:39

L.A. Noire er da vist ikke bagudkompatibelt. Den version, du kan købe, er en 'enhanced' Xbox One-udgave.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: L.A Noire, skal det købes igen?

Indlægaf arnel925 » 17. nov 2017 15:40

Ja selvfølglig det skulle du med alle remasters, selvom du havde bioshock skulle du købe igen, sleeping dogs det samme Assassins creed det samme. Så selvfølgelig skal man også med L.A. Noire man har brugt tid og resourcer for at tilpasse den til Xbox one Og Xbox one X.og forbedret masser af indhold
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: L.A Noire, skal det købes igen?

Indlægaf blackbirdsfx » 17. nov 2017 16:24

Arnel925, jeg kan til en vis grænse forstå dit argument, og det skal ikke tages som om jeg ikke ved hvor stort et arbejde der er lagt i returneringen. MEN jeg havde bare fået den forståelse, at spil som eksisterede og som man ejede, feks Horizon 3, Halo 5, m.m ville få opdateringen gratis. Det er derfor jeg ikke forstår hvorfor L.A Noire er en undtagelse. (Nu har man jo givet 500kr i sin tid for det, ligesom Horizon osv, så der burde da ikke være forskel)
blackbirdsfx
Niveau 0
 
Indlæg: 3



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster