Xboxlife forum

S: xbox one S 2 TB

Sæt ting til salg i dette forum.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på Xboxlife.dk sker på eget ansvar.
Forummet er udelukkende beregnet til privatsalg.

S: xbox one S 2 TB

Indlægaf fatbass » 28. okt 2017 07:32

Hej
Vil gerne af med min Xbox One S 2 tb med et enkelt joypad, perfekt stand, sælges pga xbox one x køb.

Aner ik hvad sådan en ligger i prisen så giv et bud. Kan afhentes i Køge eller Brønshøj
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Re: S: xbox one S 2 TB

Indlægaf JazzAss » 29. okt 2017 19:28

Du kan få 1950,- kr. for den ved forudbestilling af X1X i Gamestop. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du allerede har bestilt, men jeg tvivler på du får en højere pris ved privat salg.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København

Handelskarakterer:
460
Skriv handelskommentar
+1

Re: S: xbox one S 2 TB

Indlægaf fatbass » 30. okt 2017 14:02

Fedt tak der vil jeg da lige svinge forbi på vej hjem. Har dog en forudbestilling på en scorpion hos Elgiganten
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Re: S: xbox one S 2 TB

Indlægaf JazzAss » 30. okt 2017 14:05

Hvis ikke du bruger den til bestilling af en X, får du 'kun' 1300 svjh, og de penge skal bruges i butikken. Trækker du dem ud, får du noget mindre.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København

Handelskarakterer:
460
Skriv handelskommentar

Re: S: xbox one S 2 TB

Indlægaf fatbass » 30. okt 2017 15:42

hey igen, jeg kan godt nå at afbestille den fra Elgiganten, men skal Gamestop havde den gamle xbox inden man modtager den anden? eller hvordan fungere sådan noget? på forhånd tak :)
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320

Handelskarakterer:
30
Skriv handelskommentar

Re: S: xbox one S 2 TB

Indlægaf Slimjay DK » 31. okt 2017 21:28

fatbass skrev:hey igen, jeg kan godt nå at afbestille den fra Elgiganten, men skal Gamestop havde den gamle xbox inden man modtager den anden? eller hvordan fungere sådan noget? på forhånd tak :)



Jeg fik at vide de bare skulle havde den når man henter den anden. Dog byttede jeg mit ind med det samme, for at undgå at prisen på det jeg byttede ind eventuelt skulle falde i værdi :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

Handelskarakterer:
590
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster