Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 7. okt 2017 00:46

Fuck hvor ryger jeg rundt i WL #-o
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Niculla2 » 7. okt 2017 06:55

Er der stadig det crap momentum-noget?
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 7. okt 2017 14:40

Niculla2 skrev:Er der stadig det crap momentum-noget?

Det føles ikke sådan, men der er "noget andet". I hvert fald på PS4.

Jeg er nu ved det punkt, hvor den modstander jeg frygter mest i SB, er den med under 100 chemistry.
Alle andre kampe vinder jeg, selv mod højere ratede hold, men low chemistry hold, de krøller mig sammen.
Der sker et eller andet med mit eget hold. De kan lige pludselig ikke spille fodbold. Afleveringer hænger ikke sammen, spillerne løber ikke for hinanden som de plejer. Jeg så her til eftermiddag Lallana på vej i helt åbent rum stoppe op, lige så snart jeg smed et through pass derhen. Det virker som om spillet prøver at udligne forskellene mellem holdene.

Jeg lavede et kort klip af effekten i går: https://streamable.com/9bwrn

Jeg spiller kun Squad Battles, hvor der altid trækkes 4 (AI kontrollerede) modstandere. Der er som regel et hold med lavere rating og/eller dårlig chemistry, 2 hold på dit eget niveau og et over. Min seneste runder;
82R/74C - 2-4
82R/100C - 1-0
82R/100C - 1-1 (tabte på straffe)
86R/100C - 2-1
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 8. okt 2017 08:08

Hvordan når i 40 kampe på en weekend? :)

Jeg nåede aldrig WL sidste sæson, til gengæld er SB perfekt for mig; 4 kampe på hverdage og 8 i weekenden. Jeg kan pause undervejs, og der er stadig tid til andre gøremål.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 9. okt 2017 08:36

Puha WL er stadig ligeså frustrerende som det plejer haha.
Jeg når sjældent de 40 kampe hvilke nok er godt for mit bloktryk :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 9. okt 2017 08:58

Trak intet i hverken SB pakker eller ugentlige pakker. Mit bedste pull var Biglia som går til 1,2k.

Min ven trak så OTW Morata, Payet, Alderwield og Gundogan i nøjagtig samme typer pakker som mig. 2x Mega packs og 2x Jumbo Guld pakker. Ind i mellem er FUT bare sindsygt uretfærdigt! Han har allerede hevet så mange gode pulls i år. Han har værdi for omkring 2 mio i klubben med alt solgt og jeg har for 1,2 mio ca. Vi har brugt samme antal penge på FP og har fået de samme pakker i SB hver uge.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 9. okt 2017 11:15

Egemar07 skrev:Havde også vilde pulls, i starten af spillet, Vieira, Pogba, Suarez :)
Har dog ikke haft noget vildt siden :) Satser dog stærkt på at packe en ICON mere i løbet af året ;)


Jeg har trukket OTW Salah, som selvfølgelig også er et godt pull. Men i forhold til hvad han overall har trukket og vi mere eller mindre har åbnet samme antal pakker, så er det helt skævt.

Men sådan er FUT :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 9. okt 2017 12:38

Cena skrev:
Egemar07 skrev:Havde også vilde pulls, i starten af spillet, Vieira, Pogba, Suarez :)
Har dog ikke haft noget vildt siden :) Satser dog stærkt på at packe en ICON mere i løbet af året ;)


Jeg har trukket OTW Salah, som selvfølgelig også er et godt pull. Men i forhold til hvad han overall har trukket og vi mere eller mindre har åbnet samme antal pakker, så er det helt skævt.

Men sådan er FUT :)


Mit bedste pull nogensinde var da jeg trak Müller i FIFA 15 - og that's it. Så har det ikke været bedre siden pånær en ukrainsk TOTW i 16. Jeg synes ofte jeg har givet bedre spillere væk i SBC end jeg har fået retur.

Jeg brugte 3 timer og ca 10.000 coins på at få denne mega rare pack i SBC: http://xboxclips.com/Dasiima/screenshots/46dbfafe-3ca6-45b9-b708-3679e3c17d9c

Så synes da det går meget godt for jer andre, eller også er jeg bare blacklisted hos EA :P
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 9. okt 2017 13:56

Fik OTW Yarlamenko i en af de der Icon packs. Ikke dårligt. Spørgsmålet er om jeg skal sælge nu til 140k eller vente.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 10. okt 2017 07:58

Jeg står lidt i et dilemma i øjeblikket. OTW Salah står i 390k på PS4 fordi han lavede 2 mål forleden og dermed står han næsten stensikkert til en IF. Spørgsmålet er hvornår man skal sælge ham. Det sidste døgn er han bare steget og steget, men det må jo stoppe på et tidspunkt. Der er bare stadig næsten 1½ dag til TOTW, så han kan sagtens nå at stige mere endnu.

When to cash out? :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 10. okt 2017 09:02

Egemar07 skrev:jeg tror at hvis han som forventet bliver annonceret kl 16 på onsdag,er det om at være hurtig til at sælge


Jeg planlægger også at sælge inden selve annonceringen. Spørgsmålet er bare hvornår kortets værdi har toppet inden annonceringen. Når det konsekvent stiger hele tiden (Det er 400 nu), så tvivler jeg på det pludselig dropper (før efter annonceringen) da folk der har købt det til 300+ ikke pludselig får kolde fødder og begynder at undercutte. For har man købt det til 300-350k er det ikke for investering TROR JEG, da det skal sælges for okay høj værdi for at få profit. Så er det i hvert fald langsigtet investering :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf køberen » 10. okt 2017 10:47

Cena skrev:
Egemar07 skrev:jeg tror at hvis han som forventet bliver annonceret kl 16 på onsdag,er det om at være hurtig til at sælge


Jeg planlægger også at sælge inden selve annonceringen. Spørgsmålet er bare hvornår kortets værdi har toppet inden annonceringen. Når det konsekvent stiger hele tiden (Det er 400 nu), så tvivler jeg på det pludselig dropper (før efter annonceringen) da folk der har købt det til 300+ ikke pludselig får kolde fødder og begynder at undercutte. For har man købt det til 300-350k er det ikke for investering TROR JEG, da det skal sælges for okay høj værdi for at få profit. Så er det i hvert fald langsigtet investering :)


Jeg har også investeret i 2x OTW Salah (købt til 210k/230k) og forventer at sælge til 450k.- 500k inden i morgen kl.16 :lol: :lol:
køberen
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: København S


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 10. okt 2017 11:47

Kvalificeret til weekend ligaen, satme en kamp at vinde 4 kampe i træk!

Har OTW Hernandez VB og OTW Traoré HW i klubben, jeg regner æ med det store fra dem, men fik dem i pakker, så beholder bare, og ser...

Hvis folk kører bundesliga, kan jeg anbefale Werner, bomber løs for mig. Jeg mangler dog lidt en makke til ham?

Prøvede lige Falcao if, da jeg har James på den offensive, så var der lige et lille link der, men skuffede fælt!
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 10. okt 2017 15:28

pongolle skrev:Jeg mangler dog lidt en makke til ham?



Say no more:

Billede


Bruger ham som højre angriber. Har også tidligere brugt ham ved siden af Werner.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 10. okt 2017 18:41

Jaa, tror bare ikke, han giver så god Chem i angrebet..

Mit hold

Billede

Ville gerne have plads til Wass.. Drømmen er lidt en legende spiller på den defensive midt, meeen, får jeg vidst aldrig råd til :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron