Xboxlife forum

Forza Motorsport 7

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Theis Jensen » 30. sep 2017 09:16

JohnH skrev:
Theis Jensen skrev:Har i prøvet g2a? Det virker uden problemer for mig, og jeg bruger bare et almindeligt visa dankort. :)


Synes kun jeg kan finde kort på 250 rubler hos dem... men har kigget ja


En hurtig søgning derinde gav mig 250, 1000 og 2000 rubel giftcards. De er dog ikke så billige som da jeg købte.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf fatbass » 30. sep 2017 09:28

Nogle der spille med rat? Evt g920?
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 30. sep 2017 10:58

Theis Jensen skrev:
JohnH skrev:
Theis Jensen skrev:Har i prøvet g2a? Det virker uden problemer for mig, og jeg bruger bare et almindeligt visa dankort. :)


Synes kun jeg kan finde kort på 250 rubler hos dem... men har kigget ja


En hurtig søgning derinde gav mig 250, 1000 og 2000 rubel giftcards. De er dog ikke så billige som da jeg købte.



G2A tager mere end værdien(f.eks koster 2000 rubler, 2600) - det nægter jeg simpelthen:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Theis Jensen » 30. sep 2017 13:03

Deres priser variere meget, da de sælger videre for andre. Dvs. At nogen gangen kan 2000 rub f.eks. være billigere end 1000 rub. Jeg var åbenbart heldig da jeg bestilte, for der var priserne mindre. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 30. sep 2017 13:04

Nå så virkede det sgu-ski, tror min verified by visa havde et problem med at jeg var på vpn med rumænsk addresse:-) downloader nu... 20 Mb i sekundet, så jeg er nok igang med første spil i aften ved midnat;-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 30. sep 2017 13:06

Theis Jensen skrev:Deres priser variere meget, da de sælger videre for andre. Dvs. At nogen gangen kan 2000 rub f.eks. være billigere end 1000 rub. Jeg var åbenbart heldig da jeg bestilte, for der var priserne mindre. :)


Jeg fik de 3500 rubler for 3002 rublier på nil.ru... er ganske tilfreds med det, kan dog ikke se hvad det blev i dkk endnu
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf AliBabah » 30. sep 2017 14:26

Nu har jeg prøvet med 3 forskellige kort til den hjemmeside (nitle), ingen af dem accepterer den.

ØV.
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 1. okt 2017 19:24

Hvor er det dog absurd nogle gange, det her spil... Jeg har p.t. 652.000 og vil jeg køre en liga i Seeker Championship, skal jeg bruge en bil til 460.000, som jeg kører i 4 gange og aldrig kommer til at bruge igen. Jeg kan ikke bestemme mig for, om bilerne er voldsomt dyre eller payouts for små. Er i forvejen godt salty over car collection systemet. #-o
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Blade Dk » 2. okt 2017 10:29

Er der andre der har problemer med vinyl edditor en.. når jeg vælger et vinyl og farve så kommer det ikke frem på skærmen .?? Det samme gjorde sig gældende i horizon 3
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 2. okt 2017 20:31

CvKM skrev:Hvor er det dog absurd nogle gange, det her spil... Jeg har p.t. 652.000 og vil jeg køre en liga i Seeker Championship, skal jeg bruge en bil til 460.000, som jeg kører i 4 gange og aldrig kommer til at bruge igen. Jeg kan ikke bestemme mig for, om bilerne er voldsomt dyre eller payouts for små. Er i forvejen godt salty over car collection systemet. #-o


Glæd dig til det sidste mesterskab så :mrgreen: der er et som kræver f1 bilen. Til 1.5 mill =D>
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf DrGetHigh DK » 5. okt 2017 10:42

Nogle der ved noget om multiplayer og klasser??? Der er ikke så meget at vælge imellem pt, og det er ved at være liiiidt tamt. :-)
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. okt 2017 17:26

Jeg har ikke spillet og kan via Youtube forstå at der er en masse utilfredshed over lootboxes og mikrotransaktioner. Kan nogen her bekræfte og forklare mig hvad det helt præcist er ? - eller om det bare er brok fra PS fanboys
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 5. okt 2017 19:55

Jeg forstår ikke alt brokket over de prize crates.. synes ikke så godt om dem. Men kan ikke se forskellen på dem også at købe et spin i FH3 til 70K credits.

Det væreste er ligesom i FH3 at biler er gemt i dem #-o

Også vil de på sigt kunne købes for rigtige penge.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 5. okt 2017 20:01

Også har Turn10 for første gang i mange år svaret på tiltale omkring hele balladen med VIP :mrgreen:

I stortset alle Forza spil har VIP givet 2x penge eller 2x xp.

Men i fm7 gav det kun 5 Mods som forsvandt efter 5 gange de blev brugt. Og nogen lallede dragter

Forza forum og reddit gik amok =D> Og MANGE bad om at få penge tilbage for VIP. Og fik det. Det har åbenbart været så galt at VIP nu bliver lavet om som i de gamle dage. Og vil i en i Update bleïve lavet om til 2x credits igen :mrgreen:

Ydermere har de som et plaster på såret givet alle VIP 1 million credits og 4 FE biler =D>

Link til hele “a letter to the Forza community”
https://www.forzamotorsport.net/en-us/n ... nch_update

Since Forza Motorsport 7 launched into early access last week, everyone here at Turn 10 has been keeping a close eye on our players’ feedback. The most important thing to us is to maintain open communication with the Forza Community. We’ve heard what you have had to say and, starting today, you can expect some significant changes.

VIP and Ultimate
Over the weekend we heard loud and clear from Ultimate Edition owners expressing frustration over the VIP membership offer in Forza Motorsport 7. We immediately updated the VIP description in the Windows Store to alleviate any future confusion. As head of the studio, I apologize for any confusion or frustration our players may have experienced.

Going forward, we will continue to ensure that Forza Motorsport 7 VIPs receive the most value for their VIP membership, including new experiences and great content. Starting today we’re sending all Forza Motorsport 7 VIPs four additional Forza Edition cars:

2016 Jaguar F-TYPE Project 7 Forza Edition
2017 Chevrolet Camaro ZL1 Forza Edition
2017 Acura NSX Forza Edition
2010 Maserati Gran Turismo S Forza Edition

Forza 7 VIPs will be able to download all these cars from the in-game message center and add them to their car collection. Players will not only enjoy an immediate bump to their Car Collection score after adding these Tier 5 Legendary cars to their garages, they’ll also be able to take advantage of the inherent perks that each of these Forza Edition cars offer. In addition to the cars, we’re also sending all Forza 7 VIPs 1 million credits.

Secondly, and even more significantly, we will be changing VIP rewards in Forza Motorsport 7. This new system will work like it did in Forza Motorsport 6, offering a 2X base credit bonus after every race. We’ve already started work on this feature and we will release it as soon as possible. Look for more information on this update as we near the release date
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+3

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 7. okt 2017 08:25

Er auktionshuset åbnet endnu?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron