Xboxlife forum

Minecraft

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Minecraft

Indlægaf CvKM » 20. aug 2017 22:25

"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Minecraft

Indlægaf CvKM » 22. aug 2017 16:52

Så er der også kommet custom Minecraft controllers! :D

Minecraft Pig Controller - http://www.xbox.com/en-us/xbox-one/acce ... ecraft-pig
Billede

Billede

Billede

Minecraft Creeper Controller - http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/acce ... ft-creeper
Billede

Billede

Billede
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Minecraft

Indlægaf Mysticurse » 22. aug 2017 16:55

CvKM skrev:Så er der også kommet custom Minecraft controllers! :D


Hold da kæft hvor er den Minecraft Pig controller bare grim :-D :-D
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Minecraft

Indlægaf CvKM » 21. sep 2017 23:19

Er der nogle her der har hentet Better Together opdateringen til Minecraft? Jeg har selv hentet den til Minecraft: Windows 10 Edition, og jeg kan bekræfte at det virker med Xbox One, da jeg joinede en kammerat i hans verden. :)

Dog er der ikke nogle skinpakker der skulle virke lige nu, men de arbejder vist på at få det klaret.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Minecraft

Indlægaf Mysticurse » 28. sep 2017 10:18

Hey Life'ere.

Jeg har nu brugt en del tid på at finde diamanter, men har stort set ikke fundet nogen. De siger at det bedste sted at lede, er i level 12. Før i tiden kunne man finde sit kort frem, hvor man så i toppen kunne se koordinaterne og derved finde level 12. Det kan man dog ikke i det nye der kom her sidst.
Nu er mit spørgsmål så, hvordan jeg lettest finder level 12..?? Er det at grave helt ned til grundfjeldet, og så gå 12 klodser op, eller virker det ikke sådan?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Minecraft

Indlægaf A42Merlin » 28. sep 2017 17:53

Mysticurse skrev:Hey Life'ere.

Jeg har nu brugt en del tid på at finde diamanter, men har stort set ikke fundet nogen. De siger at det bedste sted at lede, er i level 12. Før i tiden kunne man finde sit kort frem, hvor man så i toppen kunne se koordinaterne og derved finde level 12. Det kan man dog ikke i det nye der kom her sidst.
Nu er mit spørgsmål så, hvordan jeg lettest finder level 12..?? Er det at grave helt ned til grundfjeldet, og så gå 12 klodser op, eller virker det ikke sådan?


Er du ikke sikker på de mener den verden der hedder Seed 12?
Diamanter er tit i nærheden af lava hvis det kan hjælpe dig
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod

+1

Re: Minecraft

Indlægaf Mysticurse » 28. sep 2017 17:58

Nej nej, det er lvl 12. Nogle siger der er mest mellem lvl 1-16, andre siger 6-12 osv. Aner slet ikke hvad verdener er for noget endnu :-P
Ja det er også et andet tip jeg har hørt en del, men synes ikke rigtig det giver pote. Finder rigeligt af alt muligt andet, men ikke rigtig diamanter desværre. Fandt 8 her tidligere, men det er alt jeg har fundet de sidste 3 dag O_o
Der er dog ikke andet for end at søge videre :-P Men tak for hjælpen/tippet ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Minecraft

Indlægaf A42Merlin » 29. sep 2017 09:47

Diamanter er bare svære at finde.
Hvis du finder en stor grotte plejer der også at være nogle man kan se.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Minecraft

Indlægaf Mysticurse » 29. sep 2017 09:52

Synes bare det virker meget mere sværer, end video'erne på YT viser. Folk der finder jo diamanter inden for 5 minutter.
Men som sagt, så er der ikke andet for end at søge videre ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Minecraft

Indlægaf A42Merlin » 29. sep 2017 11:30

Jeg syntes nærmere at jeg altid manglede jern :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Minecraft

Indlægaf Mysticurse » 29. sep 2017 11:34

He he, det mangler ihvertfald ikke :-P Har næsten en "dobbelt-kiste" fyld med det :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Minecraft

Indlægaf A42Merlin » 29. sep 2017 11:40

Mysticurse skrev:He he, det mangler ihvertfald ikke :-P Har næsten en "dobbelt-kiste" fyld med det :-P


:shock:
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron