Xboxlife forum

pCARS 2 - Testløb - 27/9 20.00 - ???

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Testløb - 27/9 20.00 - ???

Indlægaf Chokofanten » 27. sep 2017 16:55

Jeg er også med.
Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS 2 - Testløb - 27/9 20.00 - ???

Indlægaf Morten Skou » 27. sep 2017 17:07

Jeg bliver desværre nødt til at melde fra :-( Men regner stærkt med at vende retur næste gang der bliver kørt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Testløb - 27/9 20.00 - ???

Indlægaf BoblereN » 28. sep 2017 06:23

Tak for i går drenge... Skal vi have listet op hvad vi lærte i går, tilføj gerne så skal jeg prøve at opsummere et indlæg til SMS..


- Invite til MP session virker ikke når man har forladt pitten.
- Pitstop counter ved løbets slutning der viser antal stops.
- Jeg havde en formodning om at jeg kunne bestemme startrækkefølgen da vi lavede en ny session uden kvalifikation, det kunne ikke lade sig gøre.
- Online championships ser for mit vedkommende kun ud til at være for officiele løbsserier, ikke noget vi kan oprette.
- Melder man ikke klar ved race start inden tiden udløber, bliver man diskvalificeret.
- Mandatory pitstop bliver kaldt på sidste omgang af pit engineer hvis ikke man selv har taget stoppet inden.
- Enhver omgang efter en "dirty" lap bliver også annulleret, uanset hvilken sektor man ødelægger sin omgang.
- Konfiguration af HUD af noget værre møg.


Ellers for mit vedkommende synes jeg det var en vellykket første løbsaften, uden problemer med selve løbsafviklingen... Lad mig høre jeres vurdering :)
Senest rettet af BoblereN 28. sep 2017 07:51, rettet i alt 1 gang.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Testløb - 27/9 20.00 - ???

Indlægaf Chokofanten » 28. sep 2017 07:17

Jeg siger også tak for løbet.
SMS kan jo ikke gøre for, at jeg kører af helvedes til engang imellem.
Jeg skal lige vende mig til den nye strategi manager.
Jeg fumlede med dækkene i regnvejret.
Jeg fik en pitlane straf. Jeg kørte igennem pitten, men den gule meddelelse blev ved med at hænge der. Efter løbet fik jeg en 10 sek. Straf.
Måske var det mig der ikke gjorde det rigtigt.
Hvordan gjorde i da, da i skulle køre igennem?
Jeg kørte bare i Pit og videre.
Ellers var det nogle fede biler.

Nogle af svingene var lidt anderledes end i 1' eren.
Måske er de blevet laser scannet denne gang.
De føles også mere ujævnt, men ikke fordi det gør noget.
Nu må jeg til at træne noget, så det bliver bedre.

Mht. Bugs kan jeg ikke skifte væk fra class til bil i timetrial.
Ellers tror jeg Brian har fat i det meste.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS 2 - Testløb - 27/9 20.00 - ???

Indlægaf BulletEyeDk » 28. sep 2017 07:23

Altid godt med nogle erfaringer inden vi står med en løbsserie... håber og tror SMS vil supportere spillet med patches i et godt stykke tid.

Hvor mange var i til test kørslen ??
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Testløb - 27/9 20.00 - ???

Indlægaf BoblereN » 28. sep 2017 07:49

@Choko - Hvis du bare kørte igennem pitlane tæller det ikke som et stop... Vi kørte med manuel pitstop og hele pivtøjet, så derfor skal du selv svinge bilen ind til dine folk der står og venter på dig og stoppe.. Det var der hvor jeg kom til at køre mit pitcrew ned og efterfølgende bakke dem over... Havde ikke registreret jeg havde første bås i pitten, så jeg var slet ikke klar til at bremse :)

Men ja, hvis der er mandatory stop hænger den gule meddelelse hele sidste omgang..

Og en virkelig lækker ting er at man kan se straffene der bliver delt ud i oversigten... Eksempelvis kom der hurtigt til at stå "DT" ud fra dem der tyvstartede.. og fik man tidsstraf stod der "+x sec" udfra spilleren.. Det smart'

@Bullet - Jeg tror vi var 7 stk. der kørte..

BoblereN, RacingBullDK, Dalingo, Shumway, Chokofanten, GT3Ninja og Mr LAUR hvis ikke jeg husker helt forkert :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Testløb - 27/9 20.00 - ???

Indlægaf BoblereN » 28. sep 2017 07:51

INFO: Når man kører ud af pitten under kvalifikation, skal man kigge på hvor ens pitcrew peger en hen... Vi oplevede to selvmordskandidater der drejede den forkerte vej ud af pitten og kørte modsat retning :lol:
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron