Xboxlife forum

Forza Motorsport 7

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf torniel » 13. sep 2017 12:14

Mike JezZ skrev:Hvor længe spiller i et Forza-spil? Gennemføre i alle løb i spillet er kun de små kampagner? Er ret nysgerrig, for har vidst aldrig selv gennemført et Forza-spil da der er 3-400 løb i hver af dem :P


Jeg bevarer interessen op til og med cirka A-klassen. Derefter er jeg simpelthen for ringe til at køre bil og så er det på tide med et nyt Forza :)

Det er først med Forza 6 at jeg har spillet lidt multiplayer, men det fænger ikke rigtigt.

Alt i alt tror jeg at jeg venter med Forza 7 til det kommer på tilbud.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 13. sep 2017 18:56

Jeg er trofast Forza fan, så selvfølgelig skal jeg have dette. Må dog nok indrømme, at jeg ret hurtigt fandt Forza Horizon 3 kedeligt, og at jeg er mere til Forza Motorsport-serien hvor det er på bane istedet for ude i det fri landskab. Jeg skal nok have Forza Horizon 4 når det engang (forhåbentligt) bliver annonceret, det plejer de jo. Afviser ikke spillet fuldstændig, det er bare ikke spændende nok til at holde mig igang.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 14. sep 2017 18:48

Så er der achievements klar =D>

https://www.trueachievements.com/n29791 ... ement-list

Dog er der flere af de lorte nogen som kræver ens design eller tune bliver solgt :^o

Earn 50,000 credits from the community using your Design
Earn 50,000 credits from the community using your Tune


Også En som passer migperfekt :mrgreen:
Collect 700 cars


Men det allerværeste er dog denne her. Ligesom i FM6 som de fik helt vildt meget kritik for på deres eget forum er denne
Start last and finish first in a Multiplayer race with 24 cars


Ret frisk at være ligeglade med det hate de fik for den i FM6 også tilføje en magen til #-o #-o


EDIT. Lige et billede med alle på
Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Badstue » 14. sep 2017 22:24

FM7 UE for ca. 600 kr hos cdkeys.com :mrgreen:
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 16. sep 2017 07:56

Så er der officielt svar på hvad det fylder og hvor meget der skal downloades

https://www.forzamotorsport.net/en-us/news/wir_9_15_17

Pre-Launch Update
It’s T-minus two weeks until the early access launch of Forza Motorsport 7. There’s a palpable sense of excitement around the halls of Turn 10 as we prepare to bring our biggest and best Forza game yet to the world. From the very start, the team has worked towards a vision of re-imagining the racing experience and, starting with early access on September 29, the community will be lighting out again on another fantastic Forza adventure.

Ever since we announced Forza 7, we’ve called this our biggest game, and the numbers bear it out: more than 700 cars at launch, 32 of the world’s greatest tracks (our largest lineup ever), a massive career in the Forza Driver’s Cup, and of course a huge list of ever-changing multiplayer and competitive modes that will keep players busy no matter their skill level or driving preferences. This is the largest game we’ve ever released in terms of sheer footprint size as well. The Xbox One game will be approximately 95 GB at launch. Just about 45 GB of that contained on the Blu-ray disc. The remainder will be available to download for free on September 29.

Naturally, the game can be played from the disc alone. However, if you want to experience the true depth and breadth of content in Forza Motorsport 7, you’ll want to take the additional update. A great example is the Forza Driver’s Cup single-player campaign. While all players can complete the first play-through of the Forza Driver’s Cup on disc, beating the series unlocks a wealth of new Forza Driver’s Cup content, including new competitive and Showcase events, as well as new trophies and Driver Gear rewards. In order to access those new events and rewards, you’ll need to have the additional update installed.


Og nogen lidt kedelige nyheder #-o
Some features in Forza 7 will not be immediately available at launch – including Auction House, #Forzathon events, and Leagues. Players looking for those features will see the “Coming Soon” notice by the features in the game menus. As our community of players grows in the weeks after launch, we will be enabling those features in game.


Og 4K updaten kommer den 7 november
Forza Motorsport 7 will receive another large update on November 7, alongside the release of the Xbox One X. This large update will contain the assets that enable Forza Motorsport 7 to showcase the power of the Xbox One X at native 4K and solid 60 FPS with ultra-high resolution content and will be a free update for those who play Forza 7 on Xbox One X.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 16. sep 2017 08:30

Argh... vi har set det med auction house før.. var det i Forza 4 eller 5 hvor det rent faktisk aldrig kom?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 16. sep 2017 08:50

Morten Skou skrev:Argh... vi har set det med auction house før.. var det i Forza 4 eller 5 hvor det rent faktisk aldrig kom?


Der er auctions House i FM4. Så må have været 5. Kan dog ikke huske det :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf KlumpeStumpen » 16. sep 2017 11:23

Det var i FM5 der blev ved at stå coming soon ved auction house, som bare aldrig kom.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 19. sep 2017 16:52

Klokken 19 er demoen klar.

Ca. 23 GB lyder det til den bliver på

Launch trailer offentligtgjort
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 19. sep 2017 17:25

Vil det overhovedet kunne køre ordentligt på en xbox one s?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 19. sep 2017 17:41

Mon ikke? Microsoft ville da for alvor skyde sig selv i foden, hvis et af deres egne spil ikke kunne køre på begge platforme :)

Skal helt klart prøve demoen i aften!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 19. sep 2017 18:01

Jeg skal spille det på den almindelig Xbox one :) tror nu nok Turn10 skal få det at fungere ganske fint der.

Tror som skou osse det ville være et fodskud af den anden verden at kun kan kører på den nye X.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 19. sep 2017 18:05

Så er demoen live på xboxen !!!!

Kun 18 gb. Henter med 130 MB/s :P :arrow: :arrow: :arrow: =D>
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 19. sep 2017 18:43

Hold nu op det er fedt at drøne igennem den nye Dubai ørken bane !!!!
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 19. sep 2017 18:49

Argh... henter ku med 60Mb/s :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster