Xboxlife forum

COD WWII

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: COD WWII

Indlægaf Stefan070483 » 3. sep 2017 17:23

YOTAK. skrev:Jeg har købt min kode på eBay pris 30 kr. fik koden med det samme og der var tre koder i


PB sendt
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Re: COD WWII

Indlægaf brilleabendk » 3. sep 2017 18:25

Du var da skarp nok til det Skou... Jeg glemmer stadig at dukke mig osv.. jeg køber bare rundt som en hovedløs kylling. Men må indrømme de første par games synes jeg ikke særlig godt om spillet, men nu hvor man har lært banerne bedre at kende osv, så blevet det bedre og bedre. Men rent visuelt er det ikke der de score særlig højt :)
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: COD WWII

Indlægaf BHFanatic » 3. sep 2017 20:45

Hvis der er nogen som har en ekstra kode, kunne jeg godt bruge :)
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: COD WWII

Indlægaf CvKM » 4. sep 2017 01:34

Hold da op hvor er jeg bare rusten til Call of Duty. Det kører af HT, og får næsten ikke nogle kills. Der er en grund til at jeg ikke spiller multiplayer i meget andet end bilspil. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: COD WWII

Indlægaf JohnH » 4. sep 2017 08:00

Jeg fik spillet 6-7 kampe i går, det gik som det plejer med COD, første par omgange fint med lidt i plus, resten af omgangene lev. 32-35 modstandere, ingen kugler gik ind , og endte vist på 3-11 i sidste omgang, ret tydeligt at jeg fik lov at være 'server' til sidst.

Grafik og lyd synes jeg faktisk godt om, men så længe spillet kører p2p og ikke på servere, så smider jeg ikke penge efter det.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: COD WWII

Indlægaf CvKM » 4. sep 2017 15:03

Altså, jeg kan lige så godt sige med det samme, at multiplayer ikke er noget jeg kommer til at spille særlig meget, fordi jeg simpelthen ikke kan holde med tempoet. Jeg håber at der kommer features med såsom bots i matches, for dem ynder jeg da engang imellem at spille med i Infinite Warfare (dog længe siden sidst). :) Ellers er singleplayer nok mit mest foretrukne valg.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: COD WWII

Indlægaf Skillfulsheep » 4. sep 2017 15:14

Jeg har sgu egentlig været godt underholdt af betaen. Der er de sædvanlige skyd-først-dø-først issues (om de er connection-baseret, eller om det bare er mig, det tør jeg dog ikke sige). Fik dog en vicious medal i TDM og et par unstoppable medaljer efterfølgende samt en hel del gode kampe (med 30-40 kills og 5-10 døde). Jeg skal dog blankt erkende, at mit aim, min kd og mit bidrag til teamet var ekstremt dårligt de første par kampe, men jeg synes egentlig rimelig hurtigt, at man kan performe over middel, hvis blot man har erfaring med CoD-spil fra tidligere.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: COD WWII

Indlægaf Morten Skou » 4. sep 2017 16:30

Er der stadig nogen som mangler en kode og som gerne vil have en? Jeg har nemlig lige fået en stak - men betaen slutter jo i aften (med mindre at de forlænger).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: COD WWII

Indlægaf citysleeps » 4. sep 2017 16:40

Morten Skou skrev:Er der stadig nogen som mangler en kode og som gerne vil have en? Jeg har nemlig lige fået en stak - men betaen slutter jo i aften (med mindre at de forlænger).


Jeg vil gerne prøve :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: COD WWII

Indlægaf Morten Skou » 4. sep 2017 16:47

Har sendt kode via PB - har stadig flere koder, så skriv i tråden hvis I mangler en :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: COD WWII

Indlægaf YOTAK. » 4. sep 2017 18:36

Så er det slut :|
YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: COD WWII

Indlægaf Morten Skou » 4. sep 2017 18:38

Nemlig... jeg troede sgu ellers først at det var senere i nat at det sluttede, havde regnet med at skulle spille i aften :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: COD WWII

Indlægaf brilleabendk » 4. sep 2017 19:17

What var det først midnat?
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: COD WWII

Indlægaf citysleeps » 5. sep 2017 09:11

Jeg nåede at spille i 15 minutter lol
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: COD WWII

Indlægaf YOTAK. » 5. sep 2017 14:25

:D
YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron