Xboxlife forum

Le Mans 2017

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Le Mans 2017

Indlægaf ATOM-DK » 28. jun 2017 21:52

Så er der video fra Le Mans løbet.
(Youtube er ved at behandle min 10 GB upload)

Senest rettet af ATOM-DK 29. jun 2017 10:38, rettet i alt 1 gang.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Le Mans 2017

Indlægaf mrnybroe » 29. jun 2017 07:42

ATOM-DK skrev:Så er der video fra Le Mans løbet.
(Youtube er ved at behandle min 10 GB upload)

[youtube]https://youtu.be/U2DGlU92EeU[/youtube]

super coool.... kæft en vild start i havde i Ginetta'erne - der hvor BoblereN lige smider den i 2. sving.
Har lige scroolet lidt i videoen... ved 12min har du 6 sec op til Brian - ved 1timer24min har du 12 sec... meget stabilt :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf ATOM-DK » 29. jun 2017 09:05

Ja, jeg havde et fantastisk løb. :mrgreen:
Sled ikke dækkene så hårdt, så det kom som en overraskelse (for nogen) at jeg kun skulle have brændstof. :wink:
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Le Mans 2017

Indlægaf ShumwayDK » 29. jun 2017 11:42

Cool video, omend en smule lang :D

Det er jo ikke bare replay'et, så hvad har du brugt til få video'en. Jeg tænker du må have streamet det et eller andet sted hen, siden der også er chat med?
Egentligt ganske underholdende at høre på. Men sikkert kun for os der deltog :)

Jeg kommer til at tænke på at jeg havde nogle fede dueller med Choko (tror jeg det var), så det kan være jeg skal prøve at se om pCars vil afspille 2 timers replay, så jeg kan få lavet lidt klip :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf ATOM-DK » 29. jun 2017 13:05

Jeg har en lille boks mellem Xbox og TV som optager.
Jeg havde håbet jeg kunne kombinere det med optagelser fra replay, men sådan skulle det ikke gå.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 29. jun 2017 19:39

Til gengæld ikke så fedt, at du har taget lyden med fra mikrofonen, uden at fortælle at du havde tænkt dig at tage den del med - det er jeg i alle tilfælde ikke så glad for ... Hvis man går ud fra, at det man snakker om, kun ryger ud til en lille skare, altså dem man spiller med, så er det ikke så fedt at det pludselig ligger på nettet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf ATOM-DK » 30. jun 2017 07:41

Morten Skou skrev:Til gengæld ikke så fedt, at du har taget lyden med fra mikrofonen, uden at fortælle at du havde tænkt dig at tage den del med - det er jeg i alle tilfælde ikke så glad for ... Hvis man går ud fra, at det man snakker om, kun ryger ud til en lille skare, altså dem man spiller med, så er det ikke så fedt at det pludselig ligger på nettet.


Du har ret. Havde jeg slet ikke tænkt over, for Jeg lavede samme type optagelse sidst jeg var med på Zolder i regnvejr.

Jeg tager gerne videoen ned igen og skal nok huske at sige til når jeg optager. Jeg må lige undersøge om jeg kan fjerne chat lyd når jeg optager.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Le Mans 2017

Indlægaf dalingo » 30. jun 2017 22:36

Klasse kommentar:

Nej, jeg beklager, jeg brugte koblingen som bremse.......
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 10. aug 2017 22:42

Voldsom forsinket... men bedre sent end aldrig... har opdateret løbsdata, dog kunne jeg ikke finde noget om kval.positionerne, så alle har fået tildelt et gns. skill point i kvalen...

Der er tildelt virtuelle medaljer til podie placeringerne i begge klasser...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron