Xboxlife forum

Ny Xbox update: Custom gamerpics, Costreaming på Mixer m.m.

Snak om Xbox relaterede nyheder her.

Re: Ny Xbox update: Custom gamerpics, Costreaming på Mixer m

Indlægaf Callista » 14. jul 2017 19:43

hvorfor får de ikke snart lavet så man kan høre musik mens man spiller.. jesus christ..
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Ny Xbox update: Custom gamerpics, Costreaming på Mixer m

Indlægaf Mysticurse » 15. jul 2017 07:38

Callista skrev:hvorfor får de ikke snart lavet så man kan høre musik mens man spiller.. jesus christ..

Det kan man også sagtens. Man har kunne det med VLC player og en anden player, før at MS selv har gjort det muligt. Vil dog foreslå at du prøver en af de andre afspillere, da VLC har det med lige pludselig at stoppe med at spille musik.
Del evt gerne dine erfaringer med nogle af de andre playere, hvis du for tid ;-)

https://news.xbox.com/2016/08/30/getting-started-background-music-xbox-one/

Noget jeg til gengæld gerne så, var at man kunne slå de irritende system-sounds fra.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Ny Xbox update: Custom gamerpics, Costreaming på Mixer m

Indlægaf Morten Skou » 15. jul 2017 10:25

Nice nok med custom profilbilleder, men spørgsmålet er nok hvor mange der reelt vil bruge det til noget fornuftigt? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Ny Xbox update: Custom gamerpics, Costreaming på Mixer m

Indlægaf Lasborg » 17. jul 2017 07:03

Morten Skou skrev:Nice nok med custom profilbilleder, men spørgsmålet er nok hvor mange der reelt vil bruge det til noget fornuftigt? :D


Hvor mange bruger xboxen til noget fornuftigt overhovedet.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster