Xboxlife forum

F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Spil med fart på

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf JimmyDK » 8. apr 2017 19:47

Har tilføjet dig
Billede
JimmyDK
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 8. apr 2017 19:49

Jeps - jeg sender invites ud om 5 minutter ca :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 8. apr 2017 19:58

Vi mangler kun lige Chokofanten :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 8. apr 2017 21:26

Tak for et fedt løb - jeg mistede desværre åbenbart lyden fra jer andre da vi kørte one-shot kval... meget mystisk :-(

... og så præsterede jeg, at smadre min front fuldstændig, da jeg glemte at dreje ind i pitten =D>

Og præcis som forudset, så kom Tigerjaxes kængurugitter i kamp i første omgang:
Billede

:lol: :lol: :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 8. apr 2017 21:35

Det endelige resultat blev:
Billede

Det var sgu sjovt igen - håber at I er friske næste gang der er F1. Måske vi skulle overveje at smide nogle AI's på alligevel, det var ikke meget action for mig... tror at jeg kørte alene det meste af tiden.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf BulletEyeDk » 8. apr 2017 21:39

Morten Skou skrev:Tak for et fedt løb - jeg mistede desværre åbenbart lyden fra jer andre da vi kørte one-shot kval... meget mystisk :-(

... og så præsterede jeg, at smadre min front fuldstændig, da jeg glemte at dreje ind i pitten =D>

Og præcis som forudset, så kom Tigerjaxes kængurugitter i kamp i første omgang:
Billede

:lol: :lol: :lol:


Fedt, jeg anede ikke engang at man kunne se incidents listet... for en gang skyld et forholdsvist rent løb fra min side, havde kun en enkelt lille tur i gruset, men ingen påkørsler eller andet alvorligt... dog var der en episode med ShumwayDK, hvor han måtte undvige mig pga. et anderledes bremsepunkt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf BulletEyeDk » 8. apr 2017 21:42

Jeg er helt sikkert med igen, det var fedt i alle gad at starte forfra, nu hvor jeg fik terminal damage 200 meter efter første start... =D>

Vanvittig strategi af Tigerjax007, imponerende godt kørt på så usle dæk.... :mrgreen:

Det tegner til at blive en rigtig fornugtig sæson af Force India [-o<
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf JimmyDK » 8. apr 2017 21:46

det var sq sjovt...

Tænkte at jeg ville trille min sikre 8. plads hjem, da jeg også mistede lyden på den løse controller (kan man indstille den til ikke at slukke så man mister lyden? ) Det er skide irriterende når man kører med rat og pedaler.

Anyways, tænkte jeg havde masser af tid til lige at få det fikset, så holdt ind til siden og holdt af ren refleks bremsen neden som man nu gør. Det resulterede i at den begyndte at bakke løbsk mens jeg sad med controlleren i hånden og så blev jeg disket på sidste omgang :-o

Det var ellers super fedt, selvom jeg lå helt alene det meste af tiden... har ikke rodet særligt meget med setup og den understyrede helt vildt, så havde sq svært ved at kaste den rundt i svingene. Har I foretaget store ændringer eller? Det var jo alligevel en del jeg var bagud selvom jeg ikke lavede vilde kørefejl...

Men er klar igen næste gang... frhåbentlig med mere fart
Billede
JimmyDK
Niveau 4
 
Indlæg: 668

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 8. apr 2017 21:53

BulletEyeDk skrev:Jeg er helt sikkert med igen, det var fedt i alle gad at starte forfra, nu hvor jeg fik terminal damage 200 meter efter første start... =D>


Jeg synes helt klart at det var mest fair at starte forfra, når det nu var på første omgang - det er jo meningen at det skal være sjovt at være med. :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 8. apr 2017 21:56

Næste løb er jo i øvrigt allerede i næste weekend i Bahrain.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Chokofanten » 8. apr 2017 22:24

Jeg kan desværre ikke næste weekend.
Det var skønt, køre lidt F1 igen.
Da det var lang tid siden, var det som et nyt spil igen.
Jeg fik kørt nogle omgange i middags, for ikke at være helt bagud.
Jeg skulle lige vænne mig til styre måden, da det går lidt stærkere end pcars og Assetto Corsa.
Det er ikke bare lige og trykke på pedalen for at komme på gassen tidligt på vej ud af svingene.
Det skulle jeg lige vænne mig til igen.
I løbet i aften havde jeg ikke mindre end 2 punkteringer, som ødelagde mit løb.
Den første kom en omgang før planlagt pit.
Jeg kørte ud på omgangen med 81% , så jeg troede at der var nok til en omgang.
Jeg blev klogere.
Anden gang var med 79% kørt, og 2 omgange tilbage af løbet.
Den skulle bare køres hjem.
Så blev jeg klogere igen.
Tak for I aften.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 8. apr 2017 22:26

Hold da fest... to punkteringer, det er sgu uheldigt...

Men hvor var det fedt at vi var 10, jeg glæder mig allerede til næste gang :mrgreen:

Jeg er i øvrigt ved at lave et simpelt undersite herinde til alle F1-resultaterne, for ligesom at samle det lidt.. der er alligevel 20 løb i løbskalenderen, så det kan godt blive lidt uoverskueligt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf TigerJax007 » 8. apr 2017 23:51

Morten Skou skrev:Tak for et fedt løb - jeg mistede desværre åbenbart lyden fra jer andre da vi kørte one-shot kval... meget mystisk :-(

... og så præsterede jeg, at smadre min front fuldstændig, da jeg glemte at dreje ind i pitten =D>

Og præcis som forudset, så kom Tigerjaxes kængurugitter i kamp i første omgang:
Billede

:lol: :lol: :lol:


Haha :) Ja, jeg kan godt se jeg er noteret for den. Det ændrer dog ikke på, at i min verden var det din skyld. Jeg var ved at overhale dig, da du pludselig skiftede plads på banen i en "ikke særlig naturlig" bevægelse. Man skal vist være dig eller blind for at påstå, at det var en naturlig manøvre på tidspunktet. Set fra min bil kørte du direkte ind foran mig fordi jeg var ved at overhale dig. Du har åbenbart ikke kunnet høre chatten, men lad os bare sige, at det ikke kun var pæne ting jeg havde at sige om dig...
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 9. apr 2017 00:18

Jeg anede faktisk ikke engang at jeg var blevet ramt, før jeg så den der i slutningen af løbet. I øvrigt startede jeg jo bag dig, så jeg er lidt i tvivl om hvor det har været henne :mrgreen:

Desværre er der åbenbart ikke replays, kunne ellers have været meget fedt at se crashet i første sving i det første løb.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf TigerJax007 » 9. apr 2017 11:54

Morten Skou skrev:Jeg anede faktisk ikke engang at jeg var blevet ramt, før jeg så den der i slutningen af løbet. I øvrigt startede jeg jo bag dig, så jeg er lidt i tvivl om hvor det har været henne :mrgreen:

Desværre er der åbenbart ikke replays, kunne ellers have været meget fedt at se crashet i første sving i det første løb.


Jeg var sløv ud af starten og lå nr 8 efter første sving. Vores sammenstød skete på første omgang.
Meget betryggende, at du har så god fornemmelse af, hvad der sker omkring dig... ;)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron