Xboxlife forum

pCARS 2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 17. mar 2017 20:42

Som sagt det kunne være dejligt hvis bobleren kunne få tid til at tage derover
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf ATOM-DK » 17. mar 2017 21:06

BulletEyeDk skrev:Bliver spændende, håber nogle af vores dedikerede pCARS kørere ligger en billet ind på det event, så vi kan få noget mere info om det kommende spil... =D>


Er vist ikke p.t. i katogorien dedikeret, men har lag min billet i hatten. [-o<
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+3

Re: pCARS 2

Indlægaf Morten Skou » 17. mar 2017 22:09

Jeg kan i øvrigt lige tilføje, at det vidst er PC udgaven som de viser frem derinde og ikke Xbox :wink: Men så er det jo bare endnu pænere.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf ATOM-DK » 20. mar 2017 10:25

:( :( :( :(
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: pCARS 2

Indlægaf KemmeR89 » 25. mar 2017 22:05

Godaften kære p være kollegaer.
Har grundet ny internet udbyder lidt problemer med min NAT indstillinger så ville være gerne høre om der var nogen der lige kunne huske hvad porte der skulle åbnes? :wink:
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted


Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 25. mar 2017 23:10

porte der skal åbnes er:

TCP: 53, 80, 3074
UDP: 53, 88, 500, 3074, 3544, 4500

Du kan evt. kigge her for en forklaring til opsætning -> https://portforward.com/networking/static-ip-xbox-one/
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2

Indlægaf KemmeR89 » 25. mar 2017 23:46

Jeg takker og bukker mange gange bullet
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted


Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 26. mar 2017 11:19

Er 54k landet i udkantsdanmark nu? ;)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2

Indlægaf KemmeR89 » 26. mar 2017 12:36

Har lige fået det nye 256 kb adsl :lol:
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted


Re: pCARS 2

Indlægaf TigerJax007 » 26. mar 2017 15:43

I torsdags fik jeg mulighed for at bruge nogle timer i selskab med Bandai Namco Entertainment og deres kommende Project CARS 2 ved et presseevent i Nørrebrohallen.

Jeg fik lov at køre et par løb på Fuji Speedway i henholdsvis en Mercedes-AMG GT R og en Mercedes AMG GT3, og det ene løb viste fint deres kommende Live Tracks, hvor der dynamisk sker forandringer i vejr- og vejforhold. De kalder det ”changeable conditions”, og det så virkelig lovende ud. Derudover blev der prøvet kræfter med iskørsel på Mercedes Ice Training Track et sted i det nordlige Sverige.

Jeg ville virkelig gerne have stillet nogle spørgsmål om det kommende spil, men desværre var kendskabet til spillet i detaljer begrænset, idet der ikke var nogen udviklere til stede. Som de sagde, så var dette event mest for at vise grafikken frem, men at der kommer mere information om spillet snart, og i hvert fald når vi nærmer os E3. Til gengæld blev grafikken da også i høj grad vist frem. Godt nok med det in mente, at vi spillede på pc, så synes jeg virkelig vi blev præsenteret for nogle lækre teksturer. Det ser i høj grad ud til, at spillet har fået et nøk opad rent grafisk. Og det er endda uden, at indstillingerne var skruet helt i vejret, hvis man skal tro på Bandai Namco’s repræsentanter på dagen. Især gengivelsen af regn, både på bilerne og på kørebanen, fremstod ekstremt flot allerede på dette tidlige udviklingsstadie.

Selvom det ikke lykkedes os at trække informationer ud af folkene på Nørrebro på dagen, så fik vi stadig lov at bringe lidt gameplay til jer brugere. Og her vil opmærksomme øjne lægge mærke til forskellige småting, som alligevel røber at der er forbedringer i sigte. For eksempel kan man se, at der er kommet detaljerede dæktryksindikatorer på HUD’en, ligesom et nyt ”helmet cam” ser ud til at kopiere oplevelsen af at se løbet helt inde fra kørerens hjelm på en rigtig spændende måde.

Jeg har skudt videomaterialet videre til Skou, som lige skal nørkle lidt med det - så kommer det op på siden en af de kommende dage :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+6

Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 26. mar 2017 22:01

Lyder til at blive meget godt krydser fingerne
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 6. apr 2017 06:07

Første post opdateret med en ny officiel in-game video fra Long Beach
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf ATOM-DK » 6. apr 2017 11:01

BulletEyeDk skrev:Første post opdateret med en ny officiel in-game video fra Long Beach


Den var ikke mere officiel end at den allerede er fjernet! :(
Eller forkert link? :mrgreen:
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 6. apr 2017 12:49

Ahh så er det helt sikkert pga. dårlig kompression ifm. overførsel til youtube... hvilket en del havde kritiseret dem for... kvalitetsmæssigt i farver osv. var det ikke 100% i orden, men fedt at se banen om ikke andet ;)

Mon ikke de smider en ny video op nu hvor de har lanceret banen som værende med i pCARS2...

NB. og det var en video fra den officielle pCARS kanal på youtube :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf ATOM-DK » 7. apr 2017 07:45

BulletEyeDk skrev:Ahh så er det helt sikkert pga. dårlig kompression ifm. overførsel til youtube... hvilket en del havde kritiseret dem for... kvalitetsmæssigt i farver osv. var det ikke 100% i orden, men fedt at se banen om ikke andet ;)

Mon ikke de smider en ny video op nu hvor de har lanceret banen som værende med i pCARS2...

NB. og det var en video fra den officielle pCARS kanal på youtube :)


Videoen er ikke fra SMS men MotoGames TV!
Den er her:
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron