Xboxlife forum

Installation af hdd til Xbox org kompabilitet?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Installation af hdd til Xbox org kompabilitet?

Indlægaf rajmando1 » 20. mar 2017 23:19

Bor i Vanløse, Kbh.
Jeg har en xbox360 med rgh og mulighed for installation af forskellige interne harddiske.
Jeg vil meget gerne spille de originale Xbox spil, fra den første Xbox dvs Xbox One(superunderligt at de kalder Xbox 3 for Xbox One men sådan er der så meget).
Er der nogen herinde som kan installere en harddisk i min xbox360 og konfigurere den så jeg kan spille de gamle originale xbox spil?
Ellers udover dba og xboxlife hvor kan jeg finde nogle installatører der kan klare den lille sag? Ellers kan man bare installere en original xbox360 harddisk og downloade eller købe spillene og installere dem permanent på harddisken?
Husker der er en side hvor der står hvilke harddiske og mærker der er kompatible.
rajmando1
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Copenhagen


Re: Installation af hdd til Xbox org kompabilitet?

Indlægaf Slimjay DK » 21. mar 2017 09:49

Her er en liste over kompatible spil : https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_X ... h_Xbox_360

Så er det jo bare at gå på DBA eller Ebay og købe dem du gerne vil have.

Om de virker på en modded 360 skal jeg ikke kunne sige, for jeg kan ikke huske om den skal online for at hente en patch.

Men alt hvad der hedder chip / pirat spil er på ingen måder lovligt her, så hvis det er det du søger, er du kommet et forkert sted.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 17 gæster

cron