Xboxlife forum

Skift af konto

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Skift af konto

Indlægaf Allan j » 28. feb 2017 12:55

Knægten har oprettet hans egen live profil som det nye gold medlemskab desværre er blevet tilmeldt.
Jeg kan så ikke bruge min gamle gamer profil længere og frygter at alt mit WOT er tabt.

Kan jeg gøre noget for at skifte rundt på det så kontoen bliver tilknyttet min gamle Live profil.


MVh

Allan
Allan j
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Ringkobing


Re: Skift af konto

Indlægaf SilverFoxDK » 28. feb 2017 13:01

Hvis du mener om gold abonnement kan flyttes fra din søns konto til din egen, så er det ikke muligt uden at du involverer microsoft.
Original Xbox - 8 GB
Xbox 360 Slim - 250 GB
Xbox One - 500GB
Xbox One X - 1000GB
SilverFoxDK
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Ishøj


Re: Skift af konto

Indlægaf Allan j » 28. feb 2017 15:23

SilverFoxDK skrev:Hvis du mener om gold abonnement kan flyttes fra din søns konto til din egen, så er det ikke muligt uden at du involverer microsoft.


Det var det jeg ville frem til, mon ikke det bliver svært at få dem til :-8
Allan j
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Ringkobing


Re: Skift af konto

Indlægaf SilverFoxDK » 28. feb 2017 16:14

Allan j skrev:
SilverFoxDK skrev:Hvis du mener om gold abonnement kan flyttes fra din søns konto til din egen, så er det ikke muligt uden at du involverer microsoft.


Det var det jeg ville frem til, mon ikke det bliver svært at få dem til :-8


Tja, har aldrig prøvet det, så ved ikke om det bliver nemt eller ej. Men hvis i begge har adresse samme sted mm. så kan det vel godt lade sig gøre at overføre rest tiden til din konto.
Original Xbox - 8 GB
Xbox 360 Slim - 250 GB
Xbox One - 500GB
Xbox One X - 1000GB
SilverFoxDK
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Ishøj

+1

Re: Skift af konto

Indlægaf JohnH » 28. feb 2017 16:33

Hvis i spiller på den samme Xbox, så er det da bare at sætte den med Guld som Homebox, så kan i begge bruge det.

http://support.xbox.com/da-DK/xbox-one/ ... g-features
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Skift af konto

Indlægaf Allan j » 1. mar 2017 12:35

Så lykkedes via microsoft chatten, det krævede sin kamp, men nu kører det , så kan jeg komme til at spille WOT igen :-)

Det er en gammel xbox 360, så ved ikke om det kan deles på flere profiler på den samme maskine
Allan j
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Ringkobing



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron