Xboxlife forum

Xbox one elite controller

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox one elite controller

Indlægaf Blade Dk » 11. jan 2017 10:27

Hvad er folks erfaringer med denne controller, har gået og overvejet at invistere i sådan en men maglende erfaringer holder mig lige lidt tilbage, så vil gerne høre hvad folk har af erfaringer med den ..

Pros and cons om man vil..
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf OleBachJunior85 » 11. jan 2017 10:36

Jeg elsker min. Den er behagelig, lækker og fordelene ved den er næsten utallige. Jeg kan kun anbefalde den. Især ved spil som f.eks. Battlefield osv. altså FPS kommer den til sin ret. Selvom prisen er i den høje ende så tvivler jeg på at du vil fortryde det.
OleBachJunior85
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Nørresundby


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf Blade Dk » 11. jan 2017 10:52

Sys jeg har set flere eksempler på hvor deres sticks hurtigt går i stykker .... og garantien ikke er yderliger lang på det
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf citysleeps » 11. jan 2017 11:19

Det er en rigtig god investering. Jeg vil sågar mene, at jeg er blevet bedre til Battlefield pga Elite controlleren :) At slippe for at bruge analog sticks som knapper er virkelig en kærkommen løsning, jeg har altid hadet at trykke dem ned.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf A42Merlin » 11. jan 2017 11:20

Jeg er helt vild med den jeg har købt.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf JohnH » 11. jan 2017 11:27

Blade Dk skrev:Sys jeg har set flere eksempler på hvor deres sticks hurtigt går i stykker .... og garantien ikke er yderliger lang på det


Kan anbefale Komplett så, har fået byttet min 2 gange u/b uden nogen problemer overhovedet.
Begge gange var det venstre joystick der blev løst og lidt udefinerbart.... og den sidste var det også venstre skulderknap der blev defekt.

Controlleren der følger med Xbox One S er næsten lige så lækker men mangler dog 'gummiet' på grebene. Den mangler så også alt det fede tilbehør.
Senest rettet af JohnH 13. jan 2017 10:01, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf Blade Dk » 11. jan 2017 11:41

Hva gir den af ekstra oplevelser . Andet end gummi dimser, sticks og ligende .. det kunne godt virke til det var mere en controller med "dlc" groft sagt
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf brilleabendk » 11. jan 2017 11:54

Men er det ikke bedre samle lidt mere sammen til en scuf?
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf AliBabah » 11. jan 2017 12:22

Jeg er glad for controlleren, når jeg spiller spil som; The Divison, Battlefield 1 osv.
I Division skal holde knappen inde på D-pad, for at finde nogen granater mm. frem, så der er de små triggers på bagsiden guld værd.

Det fede er du kan gemme 2 forskellige profiler på controlleren. Så du kan skifte mellem profil 1 og 2 på controlleren. Jeg har en tilknyttet netop Divison, og en til Battlefield 1.
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf citysleeps » 11. jan 2017 12:33

Blade Dk skrev:Hva gir den af ekstra oplevelser . Andet end gummi dimser, sticks og ligende .. det kunne godt virke til det var mere en controller med "dlc" groft sagt


Du kan ligeledes kalibrere sticks, alt efter eget behov. Jeg bruger det ikke så meget endnu, men f.eks FIFA kan du justere mht. hvor følsom eller kraftig dine bevægelser er, og derved skabe et mere kontrolleret bevægelsesmønster. Om det er en gimmick eller ej, så er det ikke noget jeg bemærker så meget dog.

I forhold til FPS; at kunne løbe, lade, kaste granater og lign. ved tryk på pedalerne giver LANGT hurtigere færdigheder. Jeg reagerer meget bedre ved at bruge undersiden af controlleren, end at skulle trykke og klikke ovenpå. Desuden betyder det, at man ikke behøver at fjerne fingeren fra LT/RT og ABXY knapperne, hvilket har reddet min røv et par gange i Battlefield. At kunne "låse" LT/RT er også en god funktion i FPS, da man når aftrækkeren hurtigere.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf BuBubbi » 11. jan 2017 16:08

Blade Dk skrev:Sys jeg har set flere eksempler på hvor deres sticks hurtigt går i stykker .... og garantien ikke er yderliger lang på det


Der er 12 måneders garanti og yderligere 12 måneders reklamationsret her i Danmark. Uanset hvad Microsoft siger.
Ved godt de normalt kun har 90 dages garanti på tilbehør, men det gælder ikke her i Danmark.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+1

Re: Xbox one elite controller

Indlægaf JohnH » 11. jan 2017 16:31

BuBubbi skrev:
Blade Dk skrev:Sys jeg har set flere eksempler på hvor deres sticks hurtigt går i stykker .... og garantien ikke er yderliger lang på det


Der er 12 måneders garanti og yderligere 12 måneders reklamationsret her i Danmark. Uanset hvad Microsoft siger.
Ved godt de normalt kun har 90 dages garanti på tilbehør, men det gælder ikke her i Danmark.


Prøv at forsøge at registrere en Elite controller på MS side, det kan man ikke... man kan registrere en konsol men ikke en controller der er købt løst.

Er glad for at Komplett har sådan en suveræn service, skulle bare sende den ind til dem.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf Blade Dk » 11. jan 2017 21:22

Endte med at købe en. Man skal lige vende sig tiæ alle de knapper bag på ..
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf JohnH » 11. jan 2017 21:59

Blade Dk skrev:Endte med at købe en. Man skal lige vende sig tiæ alle de knapper bag på ..


Fedt nok, den skal du nok blive glad for.

Jeg bruger slet ikke knapperne bagpå, men er dog glad for vægten af den og de bløde 'grips' , den er jo lækker at se på også :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox one elite controller

Indlægaf BuBubbi » 12. jan 2017 08:01

Jeg er super glad for min.
Bruger slet ikke mine Scuf controllere mere.

Angående knapperne på undersiden vil jeg foreslå du starter med to.
Når du så har vænnet dig til det, hvilket sagtens kan tage et par måneder, kan du sætte de sidste to på.

Jeg vil tro det er for kaotisk at kaste sig ud i alle 4, hvis man sket ikke har spillet med knapper på undersiden før.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron