Xboxlife forum

Scalebound cancelled

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Scalebound cancelled

Indlægaf CaptainKicker » 9. jan 2017 22:24

Av. Det var ellers et spil jeg havde set meget frem til.

http://www.ign.com/articles/2017/01/09/ ... -cancelled
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Scalebound cancelled

Indlægaf TerrificFalcon » 9. jan 2017 23:21

Lortenyhed. Microsoft mangler for alvor en eksklusiv kioskbasker til E3 i år, og mere solidt indhold til at headline Scorpios udgivelse i sidste kvartal af 2017. En alt for stor del af Microsofts wauv-faktor er bundet op i gamle nyheder (Cuphead, Below og andre indie-spil der efterhånden ikke kan leve op til deres hype, og har haft for lang ventetid) eller sikre fortsættelser til gamle serier (Halo 6, Forza 7, Crackdown 3).

Titler som State of Decay 2 (med multipayer-fokus) og Sea of Thieves (med multiplayer-fokus) kan ikke bære et E3 på skuldrene, og er ikke de stortitler, som Scorpio leder efter. Sea of Thieves bliver 100% udskudt og en Scorpio launch-titel - det er i hvert fald nødvendigt - men det er bare ikke nok.

Enten er Microsoft nødt til at have en ny, imponerende stortitel klar til efteråret (det har de ikke), eller også er de nødt til at alliere sig med en tredjepartsudvikler om et spil, som så kommer til at se knivskarpt ud på Scorpio og eventuelt har Xbox-eksklusivt DLC. Et eksempel kunne være Red Dead Redemption 2, men den mulighed tror jeg ikke, at Microsoft kommer til at hoppe på.

Når en liste over eksklusive titler i forvejen virker let i det, så gør det her altså ondt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Scalebound cancelled

Indlægaf Wizup » 10. jan 2017 00:16

F***.... Sikke da en sløj nyhed at gå i seng på. Øv.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Scalebound cancelled

Indlægaf Lord Beef Jerky » 10. jan 2017 06:35

Jeg tror så helt sikkert på, at Microsoft har en ikke-offentliggjort AAA-titel i ærmet til sidste kvartal. Sad lige og kiggede på Gamespots lister over eksklusive titler for PS4 og Xbone i 2017 - 9 vs 37. Det er satme noget af en forskel! Der er desuden kun 2 af Xbones titler, jeg ser frem til, imens jeg skal spille 9 af Sonys. Håber satme Microsoft strammer noget op, og får smidt nogle interessante titler på gaden snart. Og at deres spil overhovedet bliver udgivet - Scalebound er jo desværre ikke første eksempel i denne generation.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk

+1

Re: Scalebound cancelled

Indlægaf Slimjay DK » 10. jan 2017 08:42

The greatest games lineup in history..... :^o
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Scalebound cancelled

Indlægaf Rechain » 10. jan 2017 11:14

Skuffende, det var en titel jeg kiggede LIDT efter. Det var da dumt at droppe den titel. Hvad skal vi med en kommende SCORPIO når de fleste titler vel bliver fortsættelser af serier vi har set i årevis allerede? Kom nu med lidt godt Microsoft :roll: men måske derfor jeg stadig mest gamer PS4, fremfor Xbox One (udover PC).

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Scalebound cancelled

Indlægaf Zt3pH » 10. jan 2017 12:41

Lorte nyhed...
:(
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Scalebound cancelled

Indlægaf TerrificFalcon » 10. jan 2017 14:42

Lord Beef Jerky skrev:Jeg tror så helt sikkert på, at Microsoft har en ikke-offentliggjort AAA-titel i ærmet til sidste kvartal.


Og hvilken spiludvikler er det så lige, der skal have udviklet det? Har de også et hemmeligt udviklingshold gemt i ærmet? Jeg kan ikke se, hvordan det skulle kunne lade sig gøre.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Scalebound cancelled

Indlægaf Lord Beef Jerky » 10. jan 2017 15:39

TerrificFalcon skrev:
Lord Beef Jerky skrev:Jeg tror så helt sikkert på, at Microsoft har en ikke-offentliggjort AAA-titel i ærmet til sidste kvartal.


Og hvilken spiludvikler er det så lige, der skal have udviklet det? Har de også et hemmeligt udviklingshold gemt i ærmet? Jeg kan ikke se, hvordan det skulle kunne lade sig gøre.



No clue, men hvis de kan have en håndfuld eksklusive titler klar til launch på Xbox One offentliggjort få måneder før på E3, kan jeg ikke se hvorfor, det skulle være så svært at forestille sig et lignende scenarie med Project Scorpio. De graver deres egen grav, hvis de ikke har noget mere på programmet til 2017.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Scalebound cancelled

Indlægaf Aaliyahchili » 10. jan 2017 16:17

Pis pis pis.....Damn jeg havde glædet mig til at spille det her spil....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Scalebound cancelled

Indlægaf Zieglers » 12. jan 2017 11:57

Mon ikke de klarer sig uden scalebound? Første gang jeg så gameplay tænkte jeg at det ser kedeligt ud. Hvordan det skulle blive en AAA titel anede jeg ikke. Men det gør det nu heller ikke, jeg har heldigvis ikke mistet noget. MEN træls for I andre, som havde glædet jer!!
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster