Xboxlife forum

Forza Horizon 3 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 14. dec 2016 17:37

den dlc er noget af det vildste jeg har oplevet på Xbox One..

det er så fedt at kører rundt i en snelandskab med sne over alt :D

lidt stemnings billeder fra spillet..

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Der er SÅ meget at gå igang med.

+kæmpe nyt område med et kæmpe bjerg at kører op og ned af
+25 nye bonus boards
+fede nye biler
+sne dæk til gamle biler :D den Agera er SÅ OP med snedæk :D den er så vild !
+Nyt gameplay til at alm løb. for at få 3 stjerner i løb så er der kommet ekstra opgaver. det kan enten være Clean start,20 Drift skills eller lign skils som gør man får 3 point. det er så genialt lavet at man nu skal lave andet end at komme først :D
+Den nye Ford Hoonigan bil =D> =D> =D>
+30 nye mesterskaber
+30 nye exhibition løb
+nye drift, speed zone og speed traps

skal jeg måske øffe en lille smule. så synes jeg det er en skam det hele er gemt væk bag en lang loadscreen.. jeg havde håber de rygter der var med at de ville lave en bom som blev åbnet hvis man købte det. også var der 2-3 KM tunnel man kørte igennem for at komme dertil.. men ak.. der skal lige loades lidt :)

Vildeste DLC EVER !!

jeg er omkring 12-14 timer inde i DLC'en og har stadig rocker meget at lave :D ses på vejene !!
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 14. dec 2016 22:14

Det ser godt ud Rasbred
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 15. dec 2016 01:26

øv :( En achivement er bugged for mig :(

And Long May They Reign som skulle unlocke når man har kørt alle King af the mountain løb.. jeg har iflg stat siden kørt 26/26..

men ak.. stuck på 96% i xbox menuen....

gab...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 15. dec 2016 01:38

nevermind :D

kørte det sidste løb igen :D og bom :D så var den der :) så mangler jeg kun 1 achivement :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 16. dec 2016 11:27

så er der mulighed for at vinde en Terradyne !

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 19. dec 2016 08:34

Jeg bestilte basisspillet på coolshop lørdag aften og i nat kl 3 landede det i min postkasse.

Damn det var hurtigt :shock:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 19. dec 2016 11:44

Niki Lauda DK skrev:Jeg bestilte basisspillet på coolshop lørdag aften og i nat kl 3 landede det i min postkasse.

Damn det var hurtigt :shock:



Haha hvor vildt. Jeg kan læse på forzas eget forum at der er kommet en kæmpe Update til folk som bruger rat.. en del nye indstillingerne som kan pilles i ..

Så kan være du kan mærke en del forskel fra demoen.

Fandt lige teksten

In addition to a number of improvements designed to improve performance and stability on PC, we have introduced new tuning options available for Force Feedback Wheels in the game. These include:

· The new Force Feedback Understeer slider allows players to control the FFB torque resistance when tire peak grip is exceeded and it starts to slide. The player can either increase or decrease this effect by moving the slider; the default profile value for this is equal to what it is currently already in game.

· The new Force Feedback Minimum Force slider allows players to control the FFB torque resistance when the tire peak grip has not yet been reached. Players can control the FFB resistance and make it tighter or looser near the steering wheel’s center point. The default profile value for this is equal to what is currently in game.

· All FFB tuning sliders from the PC version, including the two additions above, have also been added to the Xbox One version of the game.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 19. dec 2016 11:46

Også er forzathon for januar blevet offentligt gjort.

Billede

Også har turn10 teaset om en ny BMW til januars carpack.

Here’s a teaser for you, we will also have a brand new event in January starring a car from the January Car Pack for Forza Horizon 3; a car that just happens to be the most requested BMW in Forza history. I’ll let you guys ruminate on that for a few days before we officially unveil the car next week on our Forza Facebook page.


Iflg en tråd på forzas forum så er den mest requestede BMW en I8 :mrgreen: :mrgreen: så jeg krydser fingre. Det kunne være så fedt.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 19. dec 2016 12:30

Fedt nok. Der er nemlig nogle lidt irriterende begrænsninger i demoen med ratindsillinger, så det må jeg lige få kigget på :D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 19. dec 2016 15:19

Så fik jeg sku 1500/1500 point i FH3.

:mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf mortnDK » 19. dec 2016 18:33

Rasbred skrev:Så fik jeg sku 1500/1500 point i FH3.

:mrgreen: :mrgreen:

Jeg er lidt bagefter :P Mangler lige lidt online stuff og alle championships. :D Kan det passe at den der unlockes ved 20 løb i Online Adv. eller Freeroam tæller et Online Adv. championship som et løb og ikke de individuelle løb?
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 19. dec 2016 18:40

mortnDK skrev:
Rasbred skrev:Så fik jeg sku 1500/1500 point i FH3.

:mrgreen: :mrgreen:

Jeg er lidt bagefter :P Mangler lige lidt online stuff og alle championships. :D Kan det passe at den der unlockes ved 20 løb i Online Adv. eller Freeroam tæller et Online Adv. championship som et løb og ikke de individuelle løb?



Jeg fik den bare ved at kører Championships online. Hvert løb giver til gennemførsel. :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf mortnDK » 19. dec 2016 19:14

Okay, har nuppet den nu. Syntes tilgengæld at notifikationen til Achievements i Blizzard er buggy.. Halvdelen dukker ikke op, men den er oplåst.. Bare ingen noti.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 20. dec 2016 00:11

mortnDK skrev:Okay, har nuppet den nu. Syntes tilgengæld at notifikationen til Achievements i Blizzard er buggy.. Halvdelen dukker ikke op, men den er oplåst.. Bare ingen noti.


Ja havde flere som stod som 0 procent. Men unlockede alligevel.

Jeg har alle achievements og alle Challenges der har været. Jeg frygter den dag det fucker for mig og jeg mister en Challenge. Så bliver jeg sku bitter :evil: :evil: :evil:

7-9-13 :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. dec 2016 23:19

Så kom jeg endelig igang med spillet. Der blev justeret på diverse indstillinger og testet løs med de biler jeg fik i løbet af min første session. Jeg må sige at det overrasker positivt i forhold til FM6. Det er ganske enkelt meget sjovere og bilerne opfører sig udemærket med rat og pedaler i modsætning til FM6 hvor man ikke rigtig får noget føling med bilerne. Horizon 3 er arkade og må ikke sammenlignes med de mere hardcoretitler, da de er i hver sin genre, men i arkadegenren sparker FH3 sgu røv !

Det kan desværre ikke lade sig gøre at køre med manuel kobling hvis man gerne vil bruge venstre paddle som håndbremse (hvilket er optimalt da man altid har venstre hånd på rattet), så jeg har derfor valgt at køre med autokobling, men stadig med manuel skift. Det fungerer og er egentlig dejligt afslappende. Jeg kørte tre onlineløb og fik nogle ret gode placeringer på trods af at jeg kørte i standardbiler og var oppe imod tunede biler og kørere fra samme klubber osv. Så det gik over alt forventning.

Summen af min første aften med spillet er en tommel op og en fornemmelse af et spil der underholder og får et smil frem på læben. Fedt !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron