Xboxlife forum

Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf Mike JezZ » 7. dec 2016 20:59

Jeg købte en Xbox One S Controller, og den er mega lækker i forhold til den klassiske. Jeg har bemærket en ting, og jeg regner selvfølgeligt med, at det er unormalt. Men ville lige høre andre ad som har en One S controller:

Når man trykker Home knappen ned på den normale controller, kan man mærke en smule modstand. Min Home knap på min S controller er ret løs, og der er ingen modstand. Knappen skal trykkes meget hårdt ned, før det registreres. Udover dette registrerer den stort set aldrig at man trykker 2 gange på home knappen for at få sidelinjen, medmindre man maser virkeligt hårdt ned i knappen - dette er ret unormalt, ikke?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf Theis Jensen » 8. dec 2016 09:21

Det er unormalt. Jeg spiller godt nok generelt med min elite controller, men har ikke haft det problem du nævner med min S controller. Go' dag. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde

+1

Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf Mike JezZ » 8. dec 2016 11:25

Tak Theis, tråden kan lukkes.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf Slimjay DK » 8. dec 2016 11:31

Dine controller problemer stopper aldrig .. det er jo for sindsygt :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf Mike JezZ » 8. dec 2016 12:24

Ja, er begyndt at fornemme det er et hint til at jeg skal forblive på PC-platformen :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf killerashraf » 8. dec 2016 16:58

Det er ikke sikkert det er dig den er gal med. Der har været mange controllers med fejl de sidste mange år.
Min S controller kan lige pludselig ikke bruges til at oplade batterier mere
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf Slimjay DK » 8. dec 2016 19:24

killerashraf skrev:Det er ikke sikkert det er dig den er gal med. Der har været mange controllers med fejl de sidste mange år.
Min S controller kan lige pludselig ikke bruges til at oplade batterier mere


Jeg tror Mike er på sin controller nummer 12 :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf spif2001 » 8. dec 2016 20:01

Den eneste controller jeg har problemer med, er min Day One controller, hvor A knappen ikke rigtig kan trykkes ordentlig ned, og det problem har den haft siden jeg fik den til launch.

Ellers har vi 5 andre alm. X1 controllere i huset - med og uden jack stick, der alle virker upåklageligt. Slutteligt er der så min Elite controller, som godt nok er dyr, men alt for lækker. Det føles helt forkert at få en alm. controller i hånden :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf Myliuserichsen » 8. dec 2016 22:21

Jeg har lige fået en S controller ind af døren, og fuck den er træls! Som du selv er inde på, så er det HOME-knappen der er svær at trykke ned på. Det er ikke nok til at jeg vil sende den tilbage, men jeg bemærker det ofte.

dobbelttryk for at komme ind til den lille menu er mos!
Myliuserichsen
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf mrnybroe » 8. dec 2016 22:49

Oplever set samme på mine nye S controller. Man skal lige trykke lidt mere end med de gamle controller
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf Mike JezZ » 9. dec 2016 09:50

Det lyder som om jeres også kunne være defekte. Min er godt nok købt på nettet, men jeg gik ned i min lokale Gamestop, hvor butikschefen stod. Han har selv en Xbox One S Controller, og han sagde at det ikke var normalt, da der ikke var nogen form for modstand i knappen.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hjælp fra andre med Xbox One S controller!

Indlægaf Mike JezZ » 20. dec 2016 18:21

Whelp. Fik en ny. Start knappen virker perfekt, men der er ingen fjedereffekt i B-knappen xD
Udover det kan de to stilks næsten ikke trykkes ned fordi de er så hårde.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron