Xboxlife forum

T: Xbox ONE S 1499 kr-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: T: Xbox ONE S 1499 kr-

Indlægaf Slimjay DK » 5. dec 2016 20:39

Gajda skrev:Jeg ønsker ikke bruge tid på at sælge Titanfall eller et af de andre spil. Jeg kan sagtens slette spil fra min Xbox, når jeg ikke længere bruger dem. Kommer fra en gammel Xbox One 500 GB, der fint dækkede mine behov.


Nu handler et opslag om et tilbud vel ikke om hvad du har brug for, medmindre du selvfølgelig har lavet opslaget til dig selv ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T: Xbox ONE S 1499 kr-

Indlægaf Gajda » 5. dec 2016 20:46

wMikkel skrev:
Gajda skrev:Jeg ønsker ikke bruge tid på at sælge Titanfall eller et af de andre spil. Jeg kan sagtens slette spil fra min Xbox, når jeg ikke længere bruger dem. Kommer fra en gammel Xbox One 500 GB, der fint dækkede mine behov.


Så er det godt, at ikke alle er som dig og gerne vil bruge den fornødne tid det måtte tage.
Jeg kan godt høre, at du ikke rigtig kan tåle, at man ikke ser tingene på samme måde som dig. Du må lige stramme dig an.


Det er lige præcis dig, der ikke kan tåle, at man ikke ser tingene så samme måde. Du skrev: "Og hvis man er ligeglad med at eje en Xbox One overhovedet, så er det første tilbud også helt ligegyldigt".
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: T: Xbox ONE S 1499 kr-

Indlægaf wMikkel » 5. dec 2016 20:51

Gajda skrev:
wMikkel skrev:
Gajda skrev:Jeg ønsker ikke bruge tid på at sælge Titanfall eller et af de andre spil. Jeg kan sagtens slette spil fra min Xbox, når jeg ikke længere bruger dem. Kommer fra en gammel Xbox One 500 GB, der fint dækkede mine behov.


Så er det godt, at ikke alle er som dig og gerne vil bruge den fornødne tid det måtte tage.
Jeg kan godt høre, at du ikke rigtig kan tåle, at man ikke ser tingene på samme måde som dig. Du må lige stramme dig an.


Det er lige præcis dig, der ikke kan tåle, at man ikke ser tingene så samme måde. Du skrev: "Og hvis man er ligeglad med at eje en Xbox One overhovedet, så er det første tilbud også helt ligegyldigt".


Jeg orker simpelthen ikke diskutere med dig. Du gør dig selv mere og mere til grin.
Hvis du ikke kan se problemet, så kan jeg ikke gøre mere for dig.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: T: Xbox ONE S 1499 kr-

Indlægaf Gajda » 5. dec 2016 20:57

Mikkel - du kunne bare have ladet være med trolle.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: T: Xbox ONE S 1499 kr-

Indlægaf wMikkel » 5. dec 2016 21:24

Det var det ikke. Dit modargument vedr. Slimjay tilbud var bare mangelfuldt, hvorfor jeg egentlig blot prøvede at gøre det samme som dig, så du forhåbentlig selv kunne se det. Det kunne du så ikke.

Du vælger så at kalde mig for fjols, tja, det siger mere om dig end mig :)
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: T: Xbox ONE S 1499 kr-

Indlægaf Gajda » 5. dec 2016 21:27

Mikkel - du skrev "Og hvis man er ligeglad med at eje en Xbox One overhovedet, så er det første tilbud også helt ligegyldigt". Kan du ikke selv se, at det er en troll-kommentar?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: T: Xbox ONE S 1499 kr-

Indlægaf wMikkel » 5. dec 2016 21:30

Læs mit forrige indlæg, hvis du ikke forstår det, så er der ikke mere at gøre.

Jeg glæder mig til at se dig poste flere tilbud som kun er henvendt til dig selv.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: T: Xbox ONE S 1499 kr-

Indlægaf Zt3pH » 6. dec 2016 08:53

Er der mere kage?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: T: Xbox ONE S 1499 kr-

Indlægaf Slimjay DK » 6. dec 2016 09:32

Zt3pH skrev:Er der mere kage?


Nej .. Men jeg tror Gajda fandt ud af at det tilbud jeg postede slet ikke var så tosset :wink:

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster