Xboxlife forum

TEAM EASY OFF - DiRT RALLY

Spil med fart på

TEAM EASY OFF - DiRT RALLY

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. dec 2016 00:34

Billede

LIGE NU KØRER VI EN SÆSON MED 1 EVENT:

Wales: 8.feb 14.00 til 18. Feb. 14.00


KLASSE: Group A
4 prøver






Har man lyst til at deltage, klikker man på linket HER og vælger JOIN LEAGUE - eller søger efter TEAM EASY OFF inde i leagues på Dirtgame.com (Husk at logge ind på Xbox-delen) - giver sig til kende herinde med gamertag og racenet-navn, hvorefter jeg godkender og så er det bare igang 8)


GAMERTAG / RACENET NAVN

Niki Lauda DK / Niki18
BoblereN / BoblereN
Renoldo / Renoldo
whiffytulip9005 / whiffytulip9005
Brunsvigeren / Brunsvigeren
DalingoDK / DalingoDK
Senest rettet af Niki Lauda DK 8. feb 2017 13:39, rettet i alt 48 gange.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf BoblereN » 5. dec 2016 08:03

Hej Niki.
Jeg synes bestemt du skal prøve at sætte en "liga" op med de settings du vurdere vil passe til vores behov. Du har umiddelbart brugt lidt mere tid med spillet end os andre på det seneste, så lad os få skudt det igang, og så kan vi altid efterfølgende bidrage med inputs, hvis man ønsker noget anderledes.

Personligt var jeg vild med nat og regnvejrskørsel.. Jeg så fx. gerne at 15-20% af prøverne indeholdt disse faktorer.

Jeg vil i hvert fald melde mig til, med det forbehold at jeg ikke kommer helskindet igennem, eller får snuppet alle prøverne :)

EDIT: Begge gamertags er BoblereN
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. dec 2016 09:55

Jeg kan sagtens starte det op, men vil gerne se lidt flere navne på listen først, da man skal være racenetvenner og inviteres ind den vej.

Dit ønske om nat og regnkørsel er hermed noteret.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf BoblereN » 5. dec 2016 13:06

Nu kan jeg jo ikke lade være med at komme med mine personlige inputs, når jeg nu læser oplægget igen :)

Jeg ville foretrække at "serien" om man vil, bliver kørt i samme klasse. Således at man konkurrerer i de samme biler i de forskellige lande. Så vidt jeg husker, er det godt at blive vant til en bil... Jeg kommer ikke til at "træne" til det her fordi det er mægtig sjovt bare at møde op og høvle afsted på en prøve du ikke aner hvad byder på... Og der vil det være en fordel at have lidt kendskab til bilen, og at man ikke skal bruge de to første prøver i et land på at lære bilen at kende :)

Jeg håber du kan følge mig...

EDIT: Måske man i den forlængelse kan afkorte ligaen fra 6 lande med 4 prøver til 4 lande med 4 prøver? Og derefter skifte klasse..?? husk det blot er inputs :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. dec 2016 14:31

Ja du har en pointe. Så vil jeg faktisk hellere korte det ned til 3 lande med 4 løb i hver, hvorefter der skiftes klasse og så kommer de næste 3 lande i en ny bil. Derefter kan vi evaluere og se hvad der videre skal ske.

Hvordan lyder det ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf BoblereN » 5. dec 2016 14:53

Det lyder virkelig godt! :) Det passer med en måned til afvikling af en 3 lande serie :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. dec 2016 15:16

Ja. Stille og roligt - med god tid til at få kørt og så er det op til folk selv om de vil bruge shakedowns eller ej til at få justeret og testet bilen inden hver event. Så mangler vi bare lidt flere der melder sig på banen her i tråden.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf Renoldo » 5. dec 2016 21:17

Hey

Jeg har godt nok ikke kørt siden sidste liga, jeg tror faktisk ikke vi blev færdig med den, da der var store problemer med at gemme.

Men hvis der er 10 dage imellem, så kan jeg nok godt afsætte tiden til at være med.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+1

Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. dec 2016 07:43

Det lyder godt renoldo. Jeg skal bare lige bruge dit racenetnavn.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf Renoldo » 6. dec 2016 15:46

Niki Lauda DK skrev:Det lyder godt renoldo. Jeg skal bare lige bruge dit racenetnavn.


Ups... Sorry det havde jeg ikke lige set, der er også Renoldo
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+1

Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. dec 2016 21:57

Jeg har added jer begge to inde på dirtgame.com og i skal acceptere min venneanmodning. Husk at logge ind ved at trykke på Xbox ikonet ;-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf BoblereN » 7. dec 2016 20:01

Jeg kunne ikke finde en invitation eller anmodning, så jeg har selv søgt om deltagelse i Team Easy Off ligaen.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf Niki Lauda DK » 7. dec 2016 21:27

Fååårk, jeg har lige brugt en masse tid på at teste biler og baner og efterfølgende indtaste en hulens masse for at få det hele til at stemme og så crasher deres side da jeg trykker Done til sidst.......daymn !!!

Jeg prøver lige igen og ser om jeg kan finde dig Brian :evil:

*edit: det kunne jeg og du er nu tilføjet. Så man skal bare selv søge ind på TEAM EASY OFF league'en åbnebart.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf Niki Lauda DK » 7. dec 2016 21:39

Okay, nu har jeg bare lavet et enkelt event i Sverige med 4 stages og så må det være en test for at se om alt kører som det skal. Vi starter i morgen kl. 16.00 og har 10 døgn til at få kørt. Jeg har vinget Service Area af ud for nr. 2 og 4. Så håber jeg det er efter hvert andet løb man kan reparere.

Jeg retter første indlæg !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Ny Dirt Rally liga ?

Indlægaf Renoldo » 7. dec 2016 21:49

Jeg kunne heller ikke se invitation eller anmodning så jeg har også søgt manuelt
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron