Xboxlife forum

Inputs til ny miniserie

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Inputs til ny miniserie

Indlægaf mnygaard89 » 24. nov 2016 12:07

Jeg syntes godt vi kan lave en test aften og få prøvet lidt forskellige klasser af, gerne Megane V6 Trophy :D
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+1

Re: Inputs til ny miniserie

Indlægaf BulletEyeDk » 24. nov 2016 12:07

En test aften var nok ikke helt dum...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Inputs til ny miniserie

Indlægaf BoblereN » 24. nov 2016 13:05

Synes helt sikkert vi skal ende i en afstemning, måske med et begrænset antal klasser 5-10 stykker...
Vi kunne arrangere en test session den kommende onsdag, med frit bilvalg. Inden da, kan jeg lave en oversigt over alle de klasser der er foreslået... så kan man hoppe lidt ind og ud og prøve de forskellige biler af.. På den måde kan vi nok få en bedre idé om hvilke biler man gerne vil smide en stemme efter :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Inputs til ny miniserie

Indlægaf Smolle » 26. nov 2016 12:23

Clio Cup ville være fedt, synes jeg! Eller hvad med Focus RS eller Mitsubishi Evo X? Ved ikke om de biler er for langsomme til folks smag herinde og kender heller ikke så meget til deres køreegenskaber, ud over Evo'en. Synes bare det er nogle fede biler, så det er eneste grund til, at jeg foreslår dem :)

Skal det gå lidt hurtigere kunne jeg også godt være frisk på Ginetta'en eller måske Vantage. Jeg ejer ikke nogle DLC'er til spillet, så der er en del af de forslag, der er givet, som jeg ikke vil kunne være med på... Med mindre jeg selvfølgelig investerer i DLC.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Inputs til ny miniserie

Indlægaf Niki Lauda DK » 26. nov 2016 12:58

Noget af DLC indholdet er gratis. Udover det, så er min personlige mening den, at en investering i Pcars ind imellem er alle pengene værd, fordi vi har et rigtig godt fællesskab og nogle gode løbsaftner som man ikke bare lige finder andre steder. Men vi kan heldigvis stemme om det og skulle det blive et ja til et løb med krav om tilkøb, så kan man altid springe over hvis ikke man lige er helt tilfreds med udfaldet.

Vi kunne måske lave en afstemning om hvorvidt man overhovedet er interesseret i løb med dlc, for at se om der egentlig er potentiale for et stort fremmøde.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Inputs til ny miniserie

Indlægaf BoblereN » 26. nov 2016 13:18

Som Niki siger er lidt DLC gratis.
Hvis vi kører nogle tests i DLC biler, kan du stadig godt deltage så længe det er multiplayer og 'hosten' ejer DLC pakken, så kan du også køre den.

Hvis vi så gik videre til at køre en løbsserie med en DLC bil, vil jeg da anbefale at man får købt den, da man ellers ikke vil kunne træne :)

De fleste DLC pakker koster en 25,- kr., så er der nogle af pakkerne der også indeholder nogle baneudvidelser, de koster vidst en 50'er.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Inputs til ny miniserie

Indlægaf Smolle » 26. nov 2016 15:45

BoblereN skrev:Som Niki siger er lidt DLC gratis.
Hvis vi kører nogle tests i DLC biler, kan du stadig godt deltage så længe det er multiplayer og 'hosten' ejer DLC pakken, så kan du også køre den.

Hvis vi så gik videre til at køre en løbsserie med en DLC bil, vil jeg da anbefale at man får købt den, da man ellers ikke vil kunne træne :)

De fleste DLC pakker koster en 25,- kr., så er der nogle af pakkerne der også indeholder nogle baneudvidelser, de koster vidst en 50'er.


Fair nok, det er jo en overkommelig pris må man sige :P Der er da bestemt et par af DLC-bilerne, som jeg tror kunne være fede. Især BMW 320 TC og Ford Falcon FG V8.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: Inputs til ny miniserie

Indlægaf BulletEyeDk » 26. nov 2016 16:28

@SmolleDK

Hvis der er nogle bestemte biler du overvejer, så kig på http://pcars.xbl.dk/cars.php - når du fører musen henover en bil, står der hvilken DLC bilen tilhører...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster