Xboxlife forum

Black Friday

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Black Friday

Indlægaf CaptainKicker » 14. nov 2016 18:22

Nu er vi kun et par uger fra Black Friday... jeg har længe overvejet at købe en Xbox One S, men tænkte jeg ville vente til Black Friday.

Hvad tror i konsollen kommer ned og koster? Hvad er tendensen?

Andre steder med tilbud man skal holde udkig efter?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Black Friday

Indlægaf Aaliyahchili » 14. nov 2016 20:21

Jeg skal selv have en ny Xbox one(solgte den gamle og købte en Ps 4 ) men jeg kan sgu ikke undvære min Xbox, da jeg syntes at den bare er federe at spille på, så Ps 4 bliver fremover brugt af ungerne og kun til eksklusive titler...

Butikker man skal holde øje med:
Power
Elgiganten
Komplett
Amazon.co.uk eller .de
Webhallen
Cdon som har div time tilbud og man kan på deres Facebook side: Dele-like-skrive hvad man regner med af købe på Black Friday og så har man mulighed for at vinde det man har skrevet....

Tror godt at Xbox one S kan komme ned på 1800-1900...krydser fingre
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)

+1

Re: Black Friday

Indlægaf Theis Jensen » 15. nov 2016 09:04

En xbox one S 500GB koser normalt 2499 kroner, så mon ikke vi kan ramme 1500 kroner?

Jeg skal selv holde øje på xbox storen. Hvis man er Gold abb., så starter Black Friday tilbuddene allerede 18. november! :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Black Friday

Indlægaf Slimjay DK » 15. nov 2016 15:46

Theis Jensen skrev:En xbox one S 500GB koser normalt 2499 kroner, så mon ikke vi kan ramme 1500 kroner?

Jeg skal selv holde øje på xbox storen. Hvis man er Gold abb., så starter Black Friday tilbuddene allerede 18. november! :)



Det tror jeg ikke du skal regne med .. en besparelse på 20% er nok mere realistisk, måske 25, men ikke 40% ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Black Friday

Indlægaf propagandapanda » 15. nov 2016 16:53

Black Friday bliver altid pustet op til at blive helt vildt, men skuffer altid fælt.

En Xbox One S til 1500,-? Glem det....
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561

+1

Re: Black Friday

Indlægaf Slimjay DK » 15. nov 2016 17:08

propagandapanda skrev:Black Friday bliver altid pustet op til at blive helt vildt, men skuffer altid fælt.

En Xbox One S til 1500,-? Glem det....


Enig .. Det eneste sted jeg har fået noget til en fornuftig pris er på amazon ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Black Friday

Indlægaf CaptainKicker » 15. nov 2016 17:42

propagandapanda skrev:Black Friday bliver altid pustet op til at blive helt vildt, men skuffer altid fælt.

En Xbox One S til 1500,-? Glem det....


Jo.

Men hvis jeg kan spare nogen hundrede kroner, så gør jeg det. Jeg har aldrig deltaget i Black Friday, så det er rart med nogle idéer ift. pris. 1500,- er måske lige lovlig optimistisk.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Black Friday

Indlægaf Zeh » 15. nov 2016 22:33

Hvornår starter tilbudene på Xboxen for digitale spil?
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Black Friday

Indlægaf Slimjay DK » 15. nov 2016 23:37

Zeh skrev:Hvornår starter tilbudene på Xboxen for digitale spil?


Take advantage of more than 250 deals on Xbox One and Xbox 360 digital games, movies and TV shows, plus exclusive digital offers for Xbox Live Gold members

Xbox Live Gold members get early access to weeklong Black Friday deals on Nov. 18 before the general public jumps in Nov. 22 – 28. Check back for even more great deals that will run over the Black Friday weekend, Nov. 25 – 28.
Xbox Live Gold members also save up to 10% more on most sale titles, so go Gold to reap the benefits.
Save big on the top blockbuster titles including Gears of War 4, Forza Horizon 3 and ReCore. Purchase one of these Xbox Play Anywhere digital games and play it on both Xbox One and Windows 10 PC at no additional cost.
Get big discounts on Windows 10 games, including Quantum Break, Rise of the Tomb Raider, Batman: The Telltale Series and Ori and the Blind Forest: Definitive Edition.

Read more at http://news.xbox.com/2016/11/14/black-f ... cHo2Z2G.99
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Black Friday

Indlægaf Aaliyahchili » 16. nov 2016 05:40

Amazon plejer at have nogle gode priser på div spil og konsoller....
Allerede nu har de før Black Friday tilbud.....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)

+1

Re: Black Friday

Indlægaf YOTAK. » 17. nov 2016 10:07

YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Black Friday

Indlægaf citysleeps » 18. nov 2016 10:16

Hvad jeg umiddelbart kan se på Xbox.com, så er Battlefield 1 og Titanfall 2 sat ned med 40%. Mafia 3 med 30%.

http://www.xbox.com/en-US/promotions/sales/black-friday/xbox-one-games
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Black Friday

Indlægaf Mike JezZ » 20. nov 2016 13:07

Battlefield 1/ Titanfall 2 Deluxe dobbelt pakke til 524 kroner :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Black Friday

Indlægaf nzane » 21. nov 2016 10:25

Mike JezZ skrev:Battlefield 1/ Titanfall 2 Deluxe dobbelt pakke til 524 kroner :D

Hvor finder du sådan et flot tilbud henne?
Digitalt eller fysisk? :D
nzane
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Black Friday

Indlægaf Firephreakk » 21. nov 2016 10:36

Tilbuddene er her:

http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/

Det er digitalt.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster