Xboxlife forum

Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf SocomGriseNN » 5. nov 2016 20:51

Jeg synes IW og MWR er virkelig fede. Bliver dog nødt til at spille smart og flanke fjenderne, for møder jeg dem face to face kan jeg ikke vinde en eneste gunfight. Tror jeg skal have fat i min netduma og endelig få sat den til :-)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Cena » 5. nov 2016 21:43

Jeg må krybe til korset og indrømme IW er mega sjovt, fordi det er så action packed. Troede ikke jeg ville syntes om det, men jeg er fandme underholdt. Det har intet med cod at gøre for mig- men det bliver det ikke mindre sjovt af. Spiller kun til 1.35 K/D i det men jeg løber også rundt som en sindsyg. Elsker action - det passer perfekt til min spillestil!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+2

Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf CaptainKicker » 5. nov 2016 23:53

Jeg hader IW. Hold da helt op noget møg, for at sige det pænt. Det er virkelig et stort clusterfuck online.

Håber kampagnen er god, for ellers bliver det afinstalleret.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf YOTAK. » 6. nov 2016 00:12

Man kan ikke vinde hver gang :D
YOTAK.
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf iPwnd94 » 6. nov 2016 00:26

Jeg købte den store pakke til 700,- og må indrømme at jeg er helt vild med IW, både online og single, zombie har jeg ikke prøvet endnu. Jeg forstår ikke det helt store hetz det får fra nogle, ja det er endnu et CoD spil, men man får vel hvad man betaler for et eller andet sted?

Jeg er i hvert fald yderst tilfreds indtil videre, thumps up herfra.

Udover dette, så synes jeg også det er synd at det er blevet modtaget på denne møde af mange spillere. For hvis jeg husker korrekt, er der endeligt en AAA titel som giver hvad man er blevet lovet. Trailerne synes jeg ikke har snydt osv, hvorimod battlefront smed nærmest alt det gode i et season pass, selvom det kostede 500,-. Jeg er bare lidt uforstående overfor denne hate bølge.
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf SocomGrisen » 6. nov 2016 12:20

Det sjovt, hver gang jeg har et super godt game lukker spillet ned, men når det går godt sker der ingen ting. Det godt quit to dashboard virker fint når de udgiver sådan fejlfyldt spil.
SocomGrisen
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Theis Jensen » 7. nov 2016 09:21

Zeanix skrev:
Theis Jensen skrev:Spillet lå ellers under "xbox live" fanen på windows store, så gik da ud fra, at det var til xbox. Det synes jeg personligt virker misvissende. Ved nogen hvad mulighed for retur er? Det er trods alt købt lidt semi ulovligt med russiske giftcards på den russiske windows store. :)


Microsoft support plejer at være ret cool, jeg fik hjælp til Dragon Ball Xenoverse 2, hvor mit pre order stuff ikke virkede. Jeg købte Xenoverse i US store, men for supporten var det ikke noget problem.


Jeg er seriøst imponeret over deres support. Normalt antager jeg bare, at man næsten alle steder får lorte service, men der gik 1 - 2 min., og så sagde han, at pengene var på vej tilbage til min konto. Jeg spurgte så ind til, om jeg ville få penge på konto eller giftcards tilbage, og han undersøgte det hurtigt, og han sagde så, at det ville være tilbage på min microsoft konto om 5 - 7 dage, men der gik under 1 min. Det er sikkert ved bankoverførsel, at der går 5 - 7 dage. Han spurgte heller ikke ind til det faktum, at jeg har købt på russisk store med russiske giftcards, så det er seriøst god service.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Morten Skou » 7. nov 2016 21:47

Har lige spillet en times tid af Infinity Warfare kampagnen, den lader til at være ret actionfyldt.

MW1 er et fedt gensyn, skal dog lige have genopfrisket alle banerne :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf CaptainKicker » 8. nov 2016 16:09

Er i skrivende stund i gang med kampagnen også i IW. Meget bedre end online. Actionfyldt som du siger. elsker det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Cena » 8. nov 2016 16:25

CaptainKicker skrev:Er i skrivende stund i gang med kampagnen også i IW. Meget bedre end online. Actionfyldt som du siger. elsker det.


Hvad er det for nogle problemer du har? Har spillet rigtig meget allerede og det er godt nok fåtal af problemer jeg har oplevet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Morten Skou » 8. nov 2016 16:37

Der bliver rapporteret om en del problemer med online, bl.a. hvor man skal geninstallere hele spillet. Infinity Ward har ikke rigtigt ville svare på det åbenbart.

Prøv at google efter:
Error Code: Polana.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf CaptainKicker » 8. nov 2016 16:40

Cena skrev:
CaptainKicker skrev:Er i skrivende stund i gang med kampagnen også i IW. Meget bedre end online. Actionfyldt som du siger. elsker det.


Hvad er det for nogle problemer du har? Har spillet rigtig meget allerede og det er godt nok fåtal af problemer jeg har oplevet.


Problemer? :P
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Cena » 8. nov 2016 17:52

CaptainKicker skrev:
Cena skrev:
CaptainKicker skrev:Er i skrivende stund i gang med kampagnen også i IW. Meget bedre end online. Actionfyldt som du siger. elsker det.


Hvad er det for nogle problemer du har? Har spillet rigtig meget allerede og det er godt nok fåtal af problemer jeg har oplevet.


Problemer? :P


Du har måske ikke nogle problemer med IW - Du syntes måske bare det er dårligt? :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf CaptainKicker » 8. nov 2016 21:01

Cena skrev:Du har måske ikke nogle problemer med IW - Du syntes måske bare det er dårligt? :)


Nååårh troede du hentydede til det indlæg du citerede.

Jeg synes online er lidt overvældende. Godt nok meget der sker med folk der hopper rundt, og alle de nye killstreaks. Jeg spillede Terminal og det var fyldt med snipere, hvilket var ret fustrerende.

Nogle tips til mig? Jeg foretrækker at bruge assault våben. :-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Call of Duty - Infinite Warfare/MW1 Remastered

Indlægaf Cena » 9. nov 2016 00:51

CaptainKicker skrev:
Cena skrev:Du har måske ikke nogle problemer med IW - Du syntes måske bare det er dårligt? :)


Nååårh troede du hentydede til det indlæg du citerede.

Jeg synes online er lidt overvældende. Godt nok meget der sker med folk der hopper rundt, og alle de nye killstreaks. Jeg spillede Terminal og det var fyldt med snipere, hvilket var ret fustrerende.

Nogle tips til mig? Jeg foretrækker at bruge assault våben. :-)


Kbar med lyddæmper, red dot og grip er mit favorit setup. Så spiller jeg ghost, dex, hardline og hardwire og seeker granat.

Mit favorit setup er de samme perks og så HVR eller Mac Tav med lyddæmper og laser. Jeg er blevet rimelig skarp. Vi spiller meget frontline som er TDM med faste spawns. Har fået min K/D op på 1.58 nu trods dårlig start. Men jeg har fundet ud af jo mere aggressivt jeg spiller jo bedre går det.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster

cron