Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 4. jul 2016 19:53

Fik gennemført Quantum Break på hard. Fantastisk spil, og pissegod historie!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 16. jul 2016 21:14

Jeg fik spillet lidt RevErsiQuest og noget Tumblestone. En af delene medførte sågar, at jeg krydsede 150.000 gamerscore!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 18. jul 2016 12:43

Jeg fik gentalt mine Xbox One-titler på TrueAchievements, da jeg opdagede en fejl, som gjorde at man ikke manuelt kan tilføje spil til sin samling, og derefter låse op for achievements i dem, hvis achievementlisten ikke allerede er ude - så tæller spillet ikke med i ens samling. Det betyder så også, at jeg rundede de 200 Xbox One-titler i min samling. Faktisk ramte jeg endda 210. Ups.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 11. aug 2016 14:48

Jeg gennemførte Kalimba. Det er virkelig et fantastisk spil, og jeg blev meget positivt overrasket over specielt spillets næstsidste bane, som virkelig er en lækker designoplevelse, hvor både den lette historie, spillets gameplay og look går sammen i en højere enhed. Helt klart en af de spilsekvenser, som folk bør skrive sig bag øret og studere.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 20. sep 2016 17:08

Fik gennemført LEGO Star Wars: The Force Awakens på XO. En af de bedre LEGO-spil :-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 20. sep 2016 17:11

CaptainKicker skrev:Fik gennemført LEGO Star Wars: The Force Awakens på XO. En af de bedre LEGO-spil :-)

Helt enig!! Gennemførte det selv på Xbox 360 kort efter det udkom. Nu venter jeg så bare på at der begynder at komme noget DLC til det ;-)
Synes Pirates of the Caribbean er det bedste af dem, og så kommer Star Wars TFA som nummer to ;-) Det værste er Marvel Super Heroes, da styrringen til biler og flyvning stinker max. Det er også det eneste af dem hvor jeg ikke har 1000/1000 i.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 25. sep 2016 11:00

Jeg nåede lvl 70 med min Barbarian i Diablo 3 RoS. Så mangler jeg bare Crusader, Demon Hunter og Monk i lvl 70 for at få de sidste 50GP så jeg når 1000/1000 :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf heinstach » 21. okt 2016 22:26

Det lykkedes mig at komme helt igennem Silent Hill 7-demoen til Playstation VR uden at besvime. Pyha, en uhyggelig omgang!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Slimjay DK » 21. okt 2016 22:39

heinstach skrev:Det lykkedes mig at komme helt igennem Silent Hill 7-demoen til Playstation VR uden at besvime. Pyha, en uhyggelig omgang!


Du mener vel Resident Evil 7 ? :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf heinstach » 21. okt 2016 23:03

Slimjay DK skrev:
heinstach skrev:Det lykkedes mig at komme helt igennem Silent Hill 7-demoen til Playstation VR uden at besvime. Pyha, en uhyggelig omgang!


Du mener vel Resident Evil 7 ? :D


Nåja, selvfølgelig. Er stadig skræmt, så hjernen kører på 50% :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf DK Vendetta » 23. okt 2016 19:27

Fik gennemført de sidste løb i Championship i Forza Horizon 2. Det har sq været en laaaaaaang rejse.
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 28. okt 2016 15:21

Jeg nåede lvl 70 med min Monk i dag. Så mangler jeg bare at få en Crusader op i lvl 70 for at få de sidste 50 GP i Diablo 3 RoS :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 30. okt 2016 03:55

Fik gennemført Battlefield 1 på hard. Alt for kort... Det var nogle fine historier, og fede missioner. Kunne godt lige have været et par timer længere.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 1. nov 2016 13:15

Jeg nåede op på 250 Xbox One spil i det store samleri \o/
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+2

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 16. apr 2017 21:48

Fik gennemført det sidste af Lego: The Hobbit på Xbox One, så nåede lige 100%. Så mangler jeg bare lige de sidste 6 achievements ;-) :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron