Xboxlife forum

Konkurrence

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Konkurrence

Indlægaf mnygaard89 » 13. sep 2016 22:14

Du kører simpelthen for vildt Brian =D>

Er ikke sikker på jeg melder mig til konkurrencen, men uanset så syntes jeg snart vi burde mødes en aften, om end ikke andet, så bare for hyggens skyld og få snakket lidt sammen, og køre lidt for sjov mod hinanden på en af de baner som de fleste af os kender, evt en af dem vi kørte i løbsserien.

Har ikke rørt rat og pedaler siden vi kørte formula gulf, og når horizon 3 og fifa 17 kommer her slut september så bliver der nok brugt mere tid på det end pCars.

Så ved ikke om det kan lade sig gøre at mødes på et tidspunkt til lidt hygge kørsel? :wink:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Konkurrence

Indlægaf BulletEyeDk » 13. sep 2016 22:31

Vi kommer også til at køre lidt mere pCARS på et tidspunkt, for mit eget vedkommende har jeg bare et stramt program lige for tiden...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Konkurrence

Indlægaf BoblereN » 14. sep 2016 07:03

mnygaard89 skrev:Så ved ikke om det kan lade sig gøre at mødes på et tidspunkt til lidt hygge kørsel? :wink:


Til ære for dig og for hyggen :) http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?f=92&t=94024
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Konkurrence

Indlægaf mnygaard89 » 14. sep 2016 07:10

Er det ligefrem til ære for mig, jeg bukker og nejer :lol:

Dejligt at tidspunktet er rykket til kl 20, så mangler man bare lige at finde tiden til at få trænet, ellers går det sku nok galt :D
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+1

Re: Konkurrence

Indlægaf ShumwayDK » 14. sep 2016 16:06

BoblereN skrev:Er det højresvinget man går blindt ind i der munder ud i langsiden op mod sidste højre venstre chikane inden start mål?

Nej, det er svinget før jeg tænker på. Du har en god balance i bilen til nedbremsningen. Der er min meget livlig. Men jeg må vist lige studere hvordan du tager venstre-svinget inden, da det har stort betydningen for højresvinget. :)

BoblereN skrev:Er der steder du kan se jeg kan optimere!?!? :)

nja. Ikke rigtigt. Du er jo hurtigere end mig på over halvdelen af banen :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Konkurrence

Indlægaf BoblereN » 14. sep 2016 18:38

Jeg så lige en video med en racerkører der vandt elms serien der kører pcars, standard setup på ginettaen... 1.08.4xx tikkede han lige ind :)
Han bruger også banen steder hvor vi ikke rigtigt udnytter den... fx er han i 4 gear igennem det hurtige højresving (vidst sving 4) :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Konkurrence

Indlægaf normann » 14. sep 2016 19:18

Har du et link til det bobler
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Konkurrence

Indlægaf BoblereN » 15. sep 2016 06:24

Den ligger øverst på denne side:

http://www.projectcarsesports.com/ginetta-x-esports-cup.html

Jeg fik den ned i 1.09.4 efter nogle forsøg i går.. Men jeg har svært ved at se jeg skulle forbedre den tid overhovedet, og jeg tror endda også at 1.09.4 tiden ville blive annulleret da jeg mener at have haft hjulene udenfor de hvide striber et sted på banen..

Der er to steder jeg bider mærke i, at han bremser væsentlig senere end jeg... Op mod sving 1 og lige før chikanen op mod start mål.

Jeg prøvede at presse mit bremsepunkt yderligere de to steder i går, men skal jeg nå at dreje ind i apex skal jeg bremse tidligere... Bremser jeg først hvor jeg kan se han gør, så låser jeg hjulene eller mister balancen i bilen så jeg drifter ind i svinget i stedet for..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Konkurrence

Indlægaf normann » 15. sep 2016 10:46

Ja han er mere inde over curben nogen steder , jeg prøvede også nogen omgange i går ,men der er lidt glad for at låse forhjulene men nu må vi se
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Konkurrence

Indlægaf normann » 15. sep 2016 16:42

Men må man mon bruge abs
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Konkurrence

Indlægaf ShumwayDK » 16. sep 2016 10:40

Det er ligefør jeg tror du godt må. Det er dog (for mig) lidt kryptisk skrevet.

De henviser til Nvidia Challenger Series for regler, og her står:
6) FIXED SERIES
The NCS is a Fixed Series, meaning that vehicles cannot be tuned for use in each round.

ASSISTS
​Drivers will be able to run with assists on. In "Help & Options" if you set the assists to "Real", you will get these same settings in the event. Only the chosen car's real-world assists will work.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Konkurrence

Indlægaf normann » 19. sep 2016 13:04

Så kunne det være at det lidt nemmere at bremse ind svingene hvis den har abs
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Konkurrence

Indlægaf ShumwayDK » 19. sep 2016 13:13

Hmm. Konkurrencen startede i går, men jeg har endnu ikke modtaget detaljer, om hvordan man deltager. :(
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Konkurrence

Indlægaf Chokofanten » 19. sep 2016 15:09

ShumwayDK skrev:Hmm. Konkurrencen startede i går, men jeg har endnu ikke modtaget detaljer, om hvordan man deltager. :(


Var det ikke først d. 20/21 NOVEMBER?

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Konkurrence

Indlægaf normann » 19. sep 2016 16:29

Ja jeg mener også sidste tilmeldings frist var i november
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron