Xboxlife forum

Rocket League-tråden

For sport fanatikere.

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 13. sep 2016 16:23

Jeps - den udkom klokken 2 i nat, og er det hotfix, som skulle rette de fejl, der opstod som en del af Rumble-opdateringen. Spillet kører helt glidende igen.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 13. sep 2016 20:07

Jeg fik lige byttet mig til fem ekstra Crates.

Det blev så til Dominus: Arcana, som er et ikke særligt flot skin - ikke min stil, i hvert fald.
Jeg fik også det animerede Dragon Lord decal til Octane, som er ret coolt, men det har intet på Distortion.
Til gengæld blev et også lige til Snakeskin til både X-Devil og Dominus, hvilket egentlig er et ret coolt haul - og så fik jeg så også lige Lobo-hjulene til at lukke den af, hvilket er ret sejt. Looper-hjulene jeg havde i forvejen er nok en smule federe, men Lobo er ret seje!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 13. sep 2016 21:06

TerrificFalcon skrev:Jeg fik lige byttet mig til fem ekstra Crates.

Det blev så til Dominus: Arcana, som er et ikke særligt flot skin - ikke min stil, i hvert fald.
Jeg fik også det animerede Dragon Lord decal til Octane, som er ret coolt, men det har intet på Distortion.
Til gengæld blev et også lige til Snakeskin til både X-Devil og Dominus, hvilket egentlig er et ret coolt haul - og så fik jeg så også lige Lobo-hjulene til at lukke den af, hvilket er ret sejt. Looper-hjulene jeg havde i forvejen er nok en smule federe, men Lobo er ret seje!


Hvordan bytter man med andre? Kan kun se at man kan bytte f.eks. 5 ting og så få en bedre ting...
Senest rettet af JohnH 13. sep 2016 21:50, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 13. sep 2016 21:08

Hvis du har en anden person i dit Rocket League-party, så kan du gå ned på i bunden af skærmen og klikke på dem (dvs. trykke ned fra sidste punkt i spillets menu), og så trykke A og invitere dem til en byttehandel :-).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 13. sep 2016 21:12

Her er forresten en oversigt over alle de ting man kan få/vinde i spillet :

https://rocket-league.com/items
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf JohnH » 13. sep 2016 21:50

TerrificFalcon skrev:Hvis du har en anden person i dit Rocket League-party, så kan du gå ned på i bunden af skærmen og klikke på dem (dvs. trykke ned fra sidste punkt i spillets menu), og så trykke A og invitere dem til en byttehandel :-).



Takker, der har jeg ikke kigget endnu :D
Senest rettet af JohnH 14. sep 2016 18:00, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 13. sep 2016 23:11

Og hvis der nu er nogen af jer, der ikke køber Keys, så må I gerne sige til... For jeg gør, og jeg vil gerne have Crates :-)!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Da Senzai » 14. sep 2016 17:17

Jeg ville dø af begejstring, hvis jeg fik Looper-hjulene! De er så sick! :mrgreen:

Der er endnu ikke nogle ekslusive Items til Esper, som er den bil, jeg drøner rundt i, men mon ikke, der kommer flere crates og items i næste update? Det håber jeg, for nogle af de nye ting er så fede, at det er på grænsen til svineri! :D!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København

+1

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 14. sep 2016 18:45

Ja, Looper-hjulene er virkelig, virkelig lækre. Der er mange, der også er vilde med Lobo-hjulene, hvilket jeg ikke helt forstår. Generelt set passer Looper bare SÅ godt til den blå Technoøse med Dot Matrix-skin, at det slet ikke er til at stå for.

Synes selv, at de første 13 Crates er gået meget godt!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Da Senzai » 21. sep 2016 21:37

Jeg har stadig ikke fået noget fedt til de biler, jeg bruger! xD


Det er 100 år siden, at jeg har postet en Rocket League video, så I får altså lige to, fordi, at jeg synes, at nummer 2 er sjov! :D

Jeg og min makker Kayniel er begyndt at bruge en simpel taktik, når vi begge starter på midten.

Det går ud på, at den forrerste bil (MIG) lader som om, at han skal skyde, men i sidste øjeblik kører uden om bolden og forsøger at torpedere målmanden. Det betyder så, at modstanderen skyder bolden ned på vores banehalvdel, hvor Kanel står klar til at tyre bolden direkte ind i modstanderens mål! Det virker hver gang! :D



Her spiller vi mod en, der kender Selassie I og Counter den! xD

Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København

+1

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Zieglers » 22. sep 2016 07:11

[quote="TerrificFalcon"]Og hvis der nu er nogen af jer, der ikke køber Keys, så må I gerne sige til... For jeg gør, og jeg vil gerne have Crates :-)![/
Jeg køber ikke crates. Er det muligt at bytte eller hvordan foregår det?:)

Så fik jeg også lige læst tidligere indlæg. Hvad kan man bytte med så du kan få crates?:)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 22. sep 2016 09:00

Puha - jeg har et væld af de forskellige skins fra forskellige Crates, som jeg tænkte, at nogen nok kunne være interesseret i :-).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Zieglers » 22. sep 2016 10:53

TerrificFalcon skrev:Puha - jeg har et væld af de forskellige skins fra forskellige Crates, som jeg tænkte, at nogen nok kunne være interesseret i :-).

Tilføj gerne mig, så kan vi finde ud af noget engang efter arbejde :) er der en slags crate du helst vil have? Så vidt jeg har hørt, er folk mest vilde med 1'eren og jeg kan ikke lige huske hvad jeg har :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 22. sep 2016 11:55

Jeg er generelt set også mest vild med etteren, ja, men rimelig åben :-).

EDIT: Her er også et screenshot af min samling :-). Pt er det retvisende.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 22. sep 2016 18:56

Øj, det har altså været en god dag på byttebørsen. Fik i går byttet et decal for en Crate og Trahere-hjul, som var malet Titanium White. Den Crate fik jeg så byttet til samme decal lige over senere på aftenen - gratis There-hjul!

Nu fik jeg så byttet Trahere-hjulene til Trinity Boost, og Trinity + decal til Lime-farvede Sunbursts-hjul og en Crate. Den Crate får jeg så igen byttet til det samme decal- og så får jeg byttet Decal og Lobos-hjul til et sæt lilla Lobos-hjul, som jeg så igen får byttet til 6(!) Crates og Lobos-hjul.

Altså - et decal blev direkte til 6 crates og et par lime-farvede Sunbursts-hjul i løbet af et par byttehandler. Jeg tænker da, at jeg lige skal åbne et par af de Crates, og de to Crates jeg åbner bliver til det Trinity-boost, jeg havde byttet mig til tidligere og gerne ville have, og så en Dominus GT, som pt. er den bil, der er mest værd. Dét er ret lækkert!

EDIT: Nå ja, og mit Takumi: Combo-decal fik jeg da også lige byttet til et par Lighting-hjul, fordi det var med Tactician-certification, og dermed gjorde det nemt at få achievementsne der er knyttet til Certifications. Dét var godt nok også en god handel!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron