Xboxlife forum

Konkurrence

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Konkurrence

Indlægaf Chokofanten » 12. sep 2016 07:27

Hvis i har lyst, til at køre GT4 og måske GT3

http://www.projectcarsesports.com/ginet ... s-cup.html

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Konkurrence

Indlægaf BoblereN » 12. sep 2016 10:02

Den tror jeg, at jeg vil tilmelde mig :) Jeg er vild med GInettaen, specielt GT4'en
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Konkurrence

Indlægaf BulletEyeDk » 12. sep 2016 10:24

BoblereN skrev:Den tror jeg, at jeg vil tilmelde mig :) Jeg er vild med GInettaen, specielt GT4'en


=D> med en god chance, for at nå til tops, det er jeg slet ikke i tvivl om...

NB. jeg springer over nu hvor BoblereN har meldt sig til, ha ha.. :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Konkurrence

Indlægaf normann » 12. sep 2016 10:37

Ja jeg springer også fra så he he. Ja nu skrev he he for bullet havde brugt ha ha
Mbh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Konkurrence

Indlægaf ShumwayDK » 12. sep 2016 11:14

Tak for info Kim

Jeg tror sgu også jeg hopper på. Det værste der kan ske, er at man går videre. :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Konkurrence

Indlægaf BoblereN » 12. sep 2016 12:38

ShumwayDK skrev:Tak for info Kim

Jeg tror sgu også jeg hopper på. Det værste der kan ske, er at man går videre. :)


Fantastisk. Vi kan lige arrangere en aften og få kørt nogle omgange :)
Men som jeg læser det, er det med låst setup vil det sige default eller frigives der et setup der skal køres med?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Konkurrence

Indlægaf ShumwayDK » 12. sep 2016 13:40

Den er jeg frisk på.
Jeg læser det også som et låst setup, men hvad det indebærer synes jeg ikke er nærmere beskrevet.
Men det kan være at det kommer, når man har meldt sig til. Det har jeg ikke gjort endnu.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Konkurrence

Indlægaf ShumwayDK » 12. sep 2016 14:17

Jeg læste lige lidt på reglerne. Blev ikke meget klogere på setup'et, andet end der ikke kan tunes, men at assists kan bruges.

Men en ting jeg ikke helt er med på er, at de skriver:

Any drivers setting their Steam, PSN or Xbox Live privacy settings in such a way that their ghosts are hidden by the end of the round will immediately have their entries disallowed.

Hvor dælen indstiller man det.? Jeg aner ikke hvad min Live privacy setting er mht ghosts i pCars :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Konkurrence

Indlægaf BoblereN » 12. sep 2016 15:38

Aner det ikke.. Men det er vel for at de kan gennemgå de hurtigste tider og sikre der ikke er fiflet med dem :) Så tænker at hvis du ikke har gjort noget, så er dine settings OK :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Konkurrence

Indlægaf ShumwayDK » 13. sep 2016 20:34

Har du meldt dig til Brian?
Jeg tilmeldte mig på siden, og havde forventet at modtage en mail, men det er ikke sket, så jeg ved ikke om jeg har fået tastet forkert i min email addresse :shock:

Den tid du har på Time Trial (1:09.6xx), er den sat med standard setup'et? For du har da godt nok fart på. :D
Desværre tror jeg ikke tiden vil være gyldig til konkurrencen, da du har alle 4 hjul udenfor på ydersiden i det hurtige højresving nede for enden af bakken. Jeg kørte efter din ghost, og det hjalp da til at jeg hakkede lidt over 1/2 sekund af min hidtil bedste. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Konkurrence

Indlægaf BoblereN » 13. sep 2016 20:38

Jeps, jeg har meldt mig til. Og jeg har heller ikke modtaget noget, så jeg regner med at det er standard setup det har jeg i hvert fald kørt med :)
Fik sat en lidt hurtigere omgang uden at hjulene kom udenfor. Det blev en 1.09.582

Nedenfor er en lille video af omgangen hvor hjulet godt nok er lidt udenfor den hvide stribe, men ikke blev annulleret af spillet :)
Simpelthen en sjov bil at køre i, og hvor er det vildt at komme tilbage og spille project cars efter jeg kun har spillet f1 siden det udkom :P




Jeg tjekkede lige leaderboardet, og det er den hurtigste GT4 tid der er sat... Men folk er nok heller ikke begyndt at sætte tider endnu
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Konkurrence

Indlægaf ShumwayDK » 13. sep 2016 20:46

Shit det er hurtigt =D>

Der er et par steder, hvor jeg ikke fatter hvordan du kommer så hurtigt igennem svinget. :)
Det er førnævnte højresving, men specielt højresvinget midt på vej op ad bakken. Jeg kan ikke bremse så sent. Så låser hjulene bare :)


Selvom spillet godkender tiden, så er det ikke sikkert dommerne gør det læste jeg. De kan godt finde på at annullere tiden, og hvis det er den tid du har fået registreret af spillet, så er det bare ærgerlgt. De kigger/har ikke næste bedste hvor man måske har holdt sig inden for.

Den er super sjov at køre. Men hold da fest hvor ville jeg gerne kunne justere lidt på den, for bagenden er meget livlig, og hjulene blokerer meget nemt. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Konkurrence

Indlægaf BoblereN » 13. sep 2016 20:53

Ja, når tiden kommer skal man nok afblæse sin omgang hvis man selv registrerer sig udenfor, da de jo som du selv er inde på kun kan se hurtigste tid...

Er det højresvinget man går blindt ind i der munder ud i langsiden op mod sidste højre venstre chikane inden start mål?
Ja - Bilen låser hjulene bare man rør bremsepedalen, jeg trykker meget meget lidt på bremsen og prøver at track brake så meget som jeg kan... Så jeg stadig bremser ind i svinget, bare uden at låse hjulene.. Prøv om det kan hjælpe dig :)

Er der steder du kan se jeg kan optimere!?!? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Konkurrence

Indlægaf Chokofanten » 13. sep 2016 21:13

Hvis der er som det plejer, så er det højst sandsynligt, at det bliver som et event, hvor dem som er tilmeldt kan få adgang, og ikke andre.
Der man så det tidsrum, som der er sat til det, at sætte sin tid.
Jeg mener ikke, at det har noget med time trial at gøre.
De har før kørt en form for league hvor man også skulle tilmelde sig.
De baner som skulle køres, og hvor jeg gerne ville prøve.
Dem har jeg ikke engang kunnet komme til at køre.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Konkurrence

Indlægaf BoblereN » 13. sep 2016 21:21

Tror du har ret kim.. Jeg var også blot inde og time traile lidt for at se om jeg overhovedet havde en chance for at være med.. Og hvilken udfordring der vat forude :)
Så du har nok ret at omstændighederne er anderledes når de frigiver det.. Her tænker jeg dato og tidspunkt, vejrforhold og banetemperatur.. Så det er svært at sammenligne noget endnu
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Næste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron