Xboxlife forum

The Crew Tråd.

Spil med fart på

Re: The Crew Tråd.

Indlægaf JohnH » 1. okt 2014 07:26

Har lige fået key til betatest her til morgen, så nu må jeg se om der kan afsættes tid til at prøve det, mellem FH2 og Destiny :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf ALIE » 1. okt 2014 18:38

Glæder mig til at høre noget feedback fra dig :-D
Jeg var så spændt på det her, der for jeg startede tråden :-)
Men må ssige min interesse og tiltro er faldet gevaldigt.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf JohnH » 1. okt 2014 19:21

ALIE skrev:Glæder mig til at høre noget feedback fra dig :-D
Jeg var så spændt på det her, der for jeg startede tråden :-)
Men må ssige min interesse og tiltro er faldet gevaldigt.


Samme her, har lige prøvet den kort tid ... ligner jo noget der var nyt da X360 kom frem ... :|
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf ALIE » 2. okt 2014 10:56

håbet lidt på det kunne fylde, lidt af det hul Burnout Paradise 2 ikke har fyldt endnu :(
need for speed spillende minder måske om det, men stemningen og byens design har været lagt fra Paradise .
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf Mike JezZ » 2. okt 2014 11:05

JohnH skrev:Har lige fået key til betatest her til morgen, så nu må jeg se om der kan afsættes tid til at prøve det, mellem FH2 og Destiny :-)


Tror også det er en farlig udgivelse på Xbox One, nu hvor Forza Horizon 2 netop lige er landet. Med FH2 kan jeg slet ikke se en grund til at være interesseret i det her :P

gaxed skrev:sorry to say it, men styringen i dette spil er til at lukke op og s.... i. Bilerne er total ukontrolbare, da de svinger så meget med røven, at det gør helt ondt på en der normalt kører bilspil. Jeg køber det ikke hvis der seriøst ikke bliver gjort noget på det område.


Nu har jeg ikke selv spillet det, men jeg kender selv problemet fra Forza Horizon 2, der føles helt anderledes end Forza Motorsport 5 fx.

Giv det lidt tid, lær bilerne :P Lær den "utraditionelle" styring og du kommer nok efter det :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf famulor » 4. okt 2014 14:14

Kan det virkelig passe at der ikke er mere end 1-2 modeller fra hvert mærke? Det synes jeg umiddelbart lyder lidt fesent hvis det er rigtigt.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf IkkNico » 22. nov 2014 16:30

Desværre ikke min kop the. Jeg spiller lidt NFS Rivals i stedet
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: The Crew Tråd.

Indlægaf dk_iceman » 4. dec 2014 22:50

slet ikke nogen der har taget chancen og sprunget på The Crew ?

selv om jeg prøvede betaen og var skuffet så fik jeg en hjerneblødning igår aftes og købte det...

har ikke spillet den så meget, men det ser måske slet ikke så tosset ud.. Grafisk ja der er den lidt under niveau hvad men ellers ser men håber den har meget at byde på

Kilde: viewtopic.php?f=10&t=91219#ixzz3Ky5sjmjO
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf Niculla » 5. dec 2014 08:06

dk_iceman skrev:slet ikke nogen der har taget chancen og sprunget på The Crew ?

selv om jeg prøvede betaen og var skuffet så fik jeg en hjerneblødning igår aftes og købte det...

har ikke spillet den så meget, men det ser måske slet ikke så tosset ud.. Grafisk ja der er den lidt under niveau hvad men ellers ser men håber den har meget at byde på

Kilde: viewtopic.php?f=10&t=91219#ixzz3Ky5sjmjO


Tror næppe det er bedre end FH2. Nok derfor.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf Rasmusdc » 5. dec 2014 08:57

personligt stoppet 100% med UBISOFT køb, har simpelthen fået nok, af halv udviklede spil, dårlige undskyldning..

det gav mig også lige en gag reflex da de begyndte at snakke om "30FPS LOCK" på pc, hvorefter communitiet gik amok, så snakkede de om at de vil SE om de kunne fjerne den lock (det er bare en simpel lock, intet andet)..

Derudover må jeg indrømme at the crew ser usandssynlig simpel ud, og at med alle disconnects under launch, grundet server issues, så sad man bare og tænkte, ahhh UBISOFT..

Jeg er generelt også godt træt af UPLAY, kom til at købe Heroes til konen over STEAM, hvor efter jeg blev tvunget til UPLAY, jeg forstør man ikke bruger Steam pga. deres "cut" af salget... men seriøst, UPLAY, ORIGIN, BATTLE.NET, der er ved at være nok af disse klienter.

dog må jeg indrømme, THE division, er nok det spil der kan få mig til at ombestemme mig, men det skal leverer, og der bliver ikke købt ubisoft ved lancering, man må hellere vente en uges tid, for at se om det overhovedet virker.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf ALIE » 5. dec 2014 14:53

Rasmusdc skrev:personligt stoppet 100% med UBISOFT køb, har simpelthen fået nok, af halv udviklede spil, dårlige undskyldning..

det gav mig også lige en gag reflex da de begyndte at snakke om "30FPS LOCK" på pc, hvorefter communitiet gik amok, så snakkede de om at de vil SE om de kunne fjerne den lock (det er bare en simpel lock, intet andet)..

Derudover må jeg indrømme at the crew ser usandssynlig simpel ud, og at med alle disconnects under launch, grundet server issues, så sad man bare og tænkte, ahhh UBISOFT..

Jeg er generelt også godt træt af UPLAY, kom til at købe Heroes til konen over STEAM, hvor efter jeg blev tvunget til UPLAY, jeg forstør man ikke bruger Steam pga. deres "cut" af salget... men seriøst, UPLAY, ORIGIN, BATTLE.NET, der er ved at være nok af disse klienter.

dog må jeg indrømme, THE division, er nok det spil der kan få mig til at ombestemme mig, men det skal leverer, og der bliver ikke købt ubisoft ved lancering, man må hellere vente en uges tid, for at se om det overhovedet virker.


Helt Enig :D kun Division og hvis Beyond Good And Evil 2 nogen sinde kommer er jeg indtreaseret i :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf Blade Dk » 10. jul 2016 11:28

Er der slet ingen der spille det ??
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: The Crew Tråd.

Indlægaf DustWalker » 23. aug 2016 15:05

Nu er det noget tid siden du har skrevet Blade... Men jeg spiller det en del for tiden siden det har været med i "free with gold"...
Spiller du stadig the crew?
DustWalker
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Filskov - Grindsted/Billund


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster