Xboxlife forum

Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf BulletEyeDk » 6. jul 2016 21:37

I øvrigt godt kørt af mnygaard89 i første løb, det var en god og vigtig sejr, fuld fortjent =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf dalingo » 6. jul 2016 21:47

Ja jeg røg fromtalt ind i Choko. Fik humpet bilen i pit og sat hard dæk på. Tror det skete på omgang 3 eller 4 så sutterne var også helt flade til sidst. Men trods alt tror jeg teamet fik skrabet nogle gode point sammen.

Er det en med replay som kan lægge et clip af uheldet op?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+2

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. jul 2016 22:37

Det var nogle Crazy løb. Max pres og konstant risiko for uheld. Jeg fik skubbet lidt til Teddy i sving 1, hvilket ikke var hensigten, men hver eneste gang vi nåede derhen kunne jeg bremse senere og tage svinget bedre i Z4'eren men der var bare ikke plads til at komme forbi og så valgte jeg alligevel at prøve til sidst da det var det eneste sted hvor Teddy var svagere og at det derfor var min mulighed for at trække fra, men det gik ikke efter planen og vi havde derfor er sammenstød. Man kan så diskutere om jeg skulle være lukket igennem eftersom der er ikke var nogen tvivl om jeg var overlegen i det sving. Omvendt så kunne Teddy holde sig foran på resten af banen hvor jeg egentlig bare var påhæng uden mulighed for at dominere og derfor er det ikke brok fra min side. Men fedt var det og tak for kampene - også til dig Nybroe :-)

Jeg fik i øvrigt en tredje og en fjerde plads hvilket var en ganske udmærket Høst.

Tillykke til vinderne - glæder mig til at se de to scoreboards.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf mrnybroe » 6. jul 2016 22:55

Det gik ikke som jeg havde forventet det i aften.
Modsat normal procedure kørte jeg et første løb uden fejl. Måske et par afkørsler i sandet, men ellers okay.
Og når Brian og Benja vælger at slippe i toppen, så blev det en femte plads til mig. Ret vildt..Pais holdet er helt oppe og ringe.

Løb 2 var det som at køre i en anden bil.
Måtte tage et pitstop efter 10 omgange pga jeg ramte ind i en væg. Så lidt tidligere end planlagt og det nye sæt dæk var næste væk efter 9 omgange, så måtte køre lidt passivt til slut i løbet.

Men endnu en hyggelig aften. Og glæder mig til at se point fordelingen
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf BulletEyeDk » 6. jul 2016 23:23

dalingo skrev:Ja jeg røg fromtalt ind i Choko. Fik humpet bilen i pit og sat hard dæk på. Tror det skete på omgang 3 eller 4 så sutterne var også helt flade til sidst. Men trods alt tror jeg teamet fik skrabet nogle gode point sammen.

Er det en med replay som kan lægge et clip af uheldet op?


Jeg fik gemt replay, så mon ikke jeg kan smide det op - har ikke selv set det, det bliver først engang i morgen, torsdag engang...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf BoblereN » 7. jul 2016 06:22

Tak for ræs i går! :)
En skam skærmen lige frøs, jeg var sikker på jeg ville blive disconnected. De gange jeg er blevet disconnected er skærmen lige fryst og så kan jeg høre bilerne køre videre og så ellers ud i main menu... I stedet for main menu blev jeg opdateret med en bil uden hjul :) tog næsten 1½ minut at tøffe den om i pitten med en max hastighed på 25 km/t.. Der var ellers lagt op til god dans benjamin... Ærgeligt det ikke blev til noget

Følte jeg havde mere greb i løb 2, men jeg skal ikke sige om det er fordi man lige har blæst 16 omgange inden og fået en optimeret fornemmelse med banen.. :)
Ser frem til Laguna Seca, det kan kun blive godt hvis vi ikke render ind i NET-lag eller det der er værre :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf BoblereN » 7. jul 2016 06:26

og så bliver det sku svært at hamle op med Quasol i holdmesterskabet.. Når benja ikke tager sejren og der er håb om at komme dem lidt nærmere, så gør Martin sku! :) Godt kørt.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf mnygaard89 » 7. jul 2016 10:18

Tak for det :)

Jeg var vidst heldig i løb 1 fordi dig og Benja havde uheld, men sådan er gamet jo :wink:

Fik til gengæld sat min personlige bedste tid under kvalifikation, så jeg fik en kanon grid placering lige bag ved jer to, som gjorde at jeg så kunne holde sejren hjem da det gik galt for jer.
Jeg var også selv lige ved at smide sejren i løb 1, da jeg på en af de sidste laps valgt at over satse med slidte dæk igennem chikanen inden start/mål langsiden, som resulterede i at bilen spandt rundt, men fik den hurtigt på asfalten igen, og kunne holde min placering hjem de sidste par runder, så jeg stak af med 1. Pladsen :wink:

Løb 2 gik så over alt forventning, jeg startede bagerst jvfr. Omvendt grid, og fik kæmpet mig hele vejen op igennem feltet, og efter lidt forskellige fede dueller, bl.a med Niki og Teddy, så fik jeg kæmpet mig op på 3. Pladsen, som jeg så kunne beholde hjem.

Har valgt at give mig selv et klap på skulderen, men mon ikke det havde set væsentligt anderledes ud, hvis de 4 udeblevne kørere havde været med igår, det tror jeg :lol:

Tak for et god ræs folkens =D>
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf Benja190782 » 7. jul 2016 13:18

Kanon kørt af Martin! Det er MIN teamkammerat! :mrgreen:

Ellers noget af et kaotisk løb fra min side, med fejl alle vegne. Pitstop strategi gik i vasken og alt sejlede for mig igår. Selv duellen med BoblereN i første løb gik i vasken da hans skærm frøs. Er dog utrolig tilfreds med den 2. plads i sidste løb.

Men højdepunktet var godt nok Martin's 1. Plads!

Quasol er jo også kendt for sin talentskole, som Martin er udviklet af! Det kan blive rigtig stort det her! ;)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+5

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf mnygaard89 » 7. jul 2016 17:26

Takker for de komplimenterende ord :)
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf BulletEyeDk » 8. jul 2016 07:17

Satser på at nå opdatering af de sidste 2 løb i dag...

Jeg fik ikke rigtig tid til at gennemarbejde nogle replays i går, havde kun tid til lige at gemme dem og så ligge dem op på youtube nu her...

Vanvittigt crash... en kort og en lang version:
Kort:


Lang:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf BoblereN » 8. jul 2016 09:26

Ved ikke hvem der har lagt fælder ud for vasmac racing i det sving.
Samme sving min frøs og smadrede hele vognen.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf ShumwayDK » 8. jul 2016 10:30

Hold da op. Det lyder som om det har været en noget kaotisk løbsaften.

Hvem dælen efterlader også deres styretøj midt i et sving? Det er jo vanvittigt! :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf BulletEyeDk » 8. jul 2016 11:11

Så er rangpoint/skill samt løbspoint opdateret for begge løb...

Statistik siden viser "kun" forskellen mellem de sidste 2 løb, hvorfor ens stigning/fald kun er mellem disse.
Billede
http://pcars.xbl.dk/rangliste.php

Stillingen som den ser ud pt:
Billede
http://pcars.xbl.dk/race_serie3_standings.php

Hold stillingen som den pt:
Billede

Jeg får ikke opdateret selve løbenes data før tidligst søndag...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #5 og #6

Indlægaf KemmeR89 » 8. jul 2016 11:26

Ja vi må åbenbart være for stor en trussel hos Vasmac racing
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron