Xboxlife forum

pCARS Le Mans 2016

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Morten Skou » 18. jun 2016 20:55

dalingo skrev:Project Cars + Oculus hvor ser det fedt ud: https://www.youtube.com/watch?v=tck4vdoOOx8

Hvornår får vi den slags på xbone?


Det ser sgu vildt ud - man kan allerede få det til PC nu ikke?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Askinas » 18. jun 2016 21:02

dalingo skrev:Project Cars + Oculus hvor ser det fedt ud: https://www.youtube.com/watch?v=tck4vdoOOx8

Hvornår får vi den slags på xbone?


Vi må starte med Gran Turismo til VR når det kommer :)
Noget jeg ser meget frem til :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf normann » 18. jun 2016 21:09

Man kan jo håbe at der kommer skade på bilerne og at de har fjernet støvsuger motorlydene i stedet for at der skal være en million biler som der ikke rigtig er nogen der gider køre i,der skal godt nok ske noget med det spil der kun er blevet dårliger og dårliger siden gt3
Bare min mening
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Chokofanten » 18. jun 2016 21:31

Askinas skrev:
dalingo skrev:Project Cars + Oculus hvor ser det fedt ud: https://www.youtube.com/watch?v=tck4vdoOOx8

Hvornår får vi den slags på xbone?


Vi må starte med Gran Turismo til VR når det kommer :)
Noget jeg ser meget frem til :D


Grand Turismo, er det ikke et Playstation brand?
Eller husker jeg forkert.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf normann » 18. jun 2016 21:35

Du husker ikke forkert
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Askinas » 18. jun 2016 21:38

Det ved jeg godt det er :). Men indtil vi får det andet. Så må vi starte med GT Sport VR til PS4. Selv skal jeg bytte min alm PS4 ud med Neo os ;)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 19. jun 2016 10:06

Så fik jeg trukket en heldig vinder af 1. stk. 12 måneders xboxlive kode, for deltagelse i vores Le Mans endurance løb... vinderen blev:

Rune R DK

Tillykke med gevinsten =D>
Send mig venligst en besked med din e-mail adresse, så får du koden pr. mail...

Jeg forventer at få opdateret Le Mans løbet endeligt i dag, og regner også med at få lavet en tråd til næste løb i løbsserien...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+4

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Askinas » 19. jun 2016 10:07

Et kæmpe stort tillykke herfra :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Nygaard » 19. jun 2016 21:52

Fik lige set en forsinket afslutning af lemans her til aften. Der kan man da i den grad tale om dramatik til det sidste! Jeg føler med toyota!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf RuneDK » 20. jun 2016 00:18

Mange tak for et fedt løb i onsdags og mange tak for gevinsten. Jeg har sendt dig en besked Bullet, med min mail adresse. :)
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf ATOM-DK » 20. jun 2016 07:10

dalingo skrev:Project Cars + Oculus hvor ser det fedt ud: https://www.youtube.com/watch?v=tck4vdoOOx8

Hvornår får vi den slags på xbone?


De seneste jeg så, er at den nye Scorpio kraftig nok til VR og skulle efter sigende blive HTC Vive kompatibel.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf ShumwayDK » 20. jun 2016 22:15

BulletEyeDk skrev:
ShumwayDK skrev:Jeg har fuldt forståelse for hvis du ikke gider. Det er faktisk en langsommelig lorteopgave
Ydermere har jeg flere gange oplevet, at når jeg spoler langt frem i replays i vores almindelige løb, så har replayet en tendens til at crashe, og så kan man starte forfra.

Men hvis du i weekenden virkelig ikke aner hvad du skal lave, så kan du da kaste dig over det. :lol:


BOM... :mrgreen:

Startede xboxen parrallelt med jeg gik igang med aftensmaden herhjemme... dernæst var jeg bare forbi et par gange for at holde liv i replay'et...

Passede med at den var nået dertil hvor jeg skulle optage efter aftensmad/oprydning osv...
Kan godt se det er lidt vildt at du napper 2.pladsen foran Teddy under 1km fra målstregen, vanvittigt i et 2 timers løb :shock:



Fedt! 1000 tak Bullet!
Det var fedt at opleve igen. Desværre så lever replay'et ikke helt op til den intensitet jeg følte, da det stod på. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf ShumwayDK » 20. jun 2016 22:19

dalingo skrev:Project Cars + Oculus hvor ser det fedt ud: https://www.youtube.com/watch?v=tck4vdoOOx8

Hvornår får vi den slags på xbone?


Det ser sindssygt fedt ud, men jeg tænker også at der skal monteres en holder til brækpose på PlaySeat'et. :lol:
Ser frem til Scorpio som jeg tænker burde være kraftig nok til VR.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron