Xboxlife forum

Petition for Yakuza 6 til Xbox One

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Petition for Yakuza 6 til Xbox One

Indlægaf Rustynail » 19. jun 2016 13:23

Hej jeg har postet en petition på Microsofts feedback site om at bringe Yakuza franchisen til Xbox. Dette er en af Sonys største eksklusive, selvom det er en Sega spilserie. Jeg har i noget tid længet efter at spille det, men jeg er dog ikke interesseret i at købe en Playstation kun på grund af det spil. Jeg har længe været en loyal Xbox gamer og er ikke interesseret i at have flere forskellige konsoller i mit hjem og jeg er sikker på at der er mange andre folk derude der kan relatere til at ikke have nok plads, overskud, interesse eller tid til at have mere end 1 eller 2 konsoller i deres hjem. Jeg er ikke rigtig interesseret i japanske spil generelt, men dette spil skiller sig ud.

Hvis du er interesseret i at få Yakuza spilserien bragt over til Xbox One så kunne det være en god ide at stemme på min ide i linket nedenfor og jeg ville sætte stor pris på at du også spredte linket så meget som muligt, så det kan få så mange stemmer som muligt.

https://xbox.uservoice.com/forums/36318 ... se-to-xbox
Rustynail
Niveau 2
 
Indlæg: 108

+1

Re: Petition for Yakuza 6 til Xbox One

Indlægaf Morten Skou » 19. jun 2016 14:50

Nu har jeg kastet en vote derinde :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Petition for Yakuza 6 til Xbox One

Indlægaf Slimjay DK » 19. jun 2016 16:08

Jeg stemmer også på at alle Microsofts Eksklusiver kommer til Sony's platform :lol: Og at det skal være slut med at lave eksklusiver af spil der har været multiplatform :)

I øvrigt tror jeg, uden at vide det at Yakuza serien er størst i østen, et sted hvor Microsoft nærmest ikke er at finde. De 2 første af spillene er også at findes på Wii U i en HD remake, så helt eksklusivt er det ikke. Men Igen både Nintendo og Sony er jo ret Japanske ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Petition for Yakuza 6 til Xbox One

Indlægaf Dirty Harry » 20. jun 2016 21:27

Yakuza 3+4 har jeg spillet, jeg sprang Dead Souls over og venter stadig på at Sony/Sega får nosset sig sammen til at udgive en fysisk kopi af 5eren her i vesten i stedet for at købe den digitalt (hvilket jeg kan ende med...).

Spillene er fantastisk gode, men det er sådan et "typisk" japansk spil. Historien er lineær og ikke mange valg, men selve historien, karaktererne og omgivelserne er noget af det bedste jeg har oplevet.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron