Xboxlife forum

pCARS Le Mans 2016

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf ATOM-DK » 17. jun 2016 11:03

BulletEyeDk skrev:
ATOM-DK skrev:ØV. Har glemt at holde øje med forum og har misset at der var et løb på Le Mans.
Jeg skal til et arrangement i weekenden, hvor jeg skal have min pc, 3 skærme, rig og HTC Vive med. Det er meningen at de øvrige deltagere skal prøve kræfter med Corvette #63.
Har også øvet banen på PC og Box. Har smidt min tid op. :P


Ja det var en skam Allan, der var lige nøjagtigt en enkelt plads tilbage på grid'en, så du kunne snildt have været med...

God fornøjelse med arrangementet, det lyder hyggeligt =D>


Sådan kan det jo gå, når man ikke holder sig til.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf ShumwayDK » 17. jun 2016 11:17

Godt arbejde Bullet! =D>

Kan se min afkørsel i Moulsanne Corner er med i klip 2. Den var lidt sjov, da jeg lige havde passeret Nygaard og han siger "kom så gør team Kortex stolte" og sekundet efter er jeg ude i gruset :lol:

Jeg kunne desværre ikke gemme mit replay, men jeg kunne rigtigt godt tænke mig at se de sidste 3-4 minutter af løbet fra min vinkel, hvor Teddy og jeg er i direkte duel til slut.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 17. jun 2016 11:56

ShumwayDK skrev:Godt arbejde Bullet! =D>

Kan se min afkørsel i Moulsanne Corner er med i klip 2. Den var lidt sjov, da jeg lige havde passeret Nygaard og han siger "kom så gør team Kortex stolte" og sekundet efter er jeg ude i gruset :lol:

Jeg kunne desværre ikke gemme mit replay, men jeg kunne rigtigt godt tænke mig at se de sidste 3-4 minutter af løbet fra min vinkel, hvor Teddy og jeg er i direkte duel til slut.


modtaget... ser lige hvordan det passer ind, desværre tager det en evighed at spole frem til det :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BoblereN » 17. jun 2016 12:37

Netop det at spole i replay er simpelthen for primitivt... Alene af den årsag gider jeg ikke gemme replays...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf ShumwayDK » 17. jun 2016 13:56

Jeg har fuldt forståelse for hvis du ikke gider. Det er faktisk en langsommelig lorteopgave
Ydermere har jeg flere gange oplevet, at når jeg spoler langt frem i replays i vores almindelige løb, så har replayet en tendens til at crashe, og så kan man starte forfra.

Men hvis du i weekenden virkelig ikke aner hvad du skal lave, så kan du da kaste dig over det. :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Morten Skou » 17. jun 2016 17:05

Jeg vil gerne lige gøre opmærksom på denne, håber at der er nogle af jer der kigger forbi :D
http://www.xboxlife.dk/news/xboxlife-ch ... 13163.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 17. jun 2016 19:11

ShumwayDK skrev:Jeg har fuldt forståelse for hvis du ikke gider. Det er faktisk en langsommelig lorteopgave
Ydermere har jeg flere gange oplevet, at når jeg spoler langt frem i replays i vores almindelige løb, så har replayet en tendens til at crashe, og så kan man starte forfra.

Men hvis du i weekenden virkelig ikke aner hvad du skal lave, så kan du da kaste dig over det. :lol:


BOM... :mrgreen:

Startede xboxen parrallelt med jeg gik igang med aftensmaden herhjemme... dernæst var jeg bare forbi et par gange for at holde liv i replay'et...

Passede med at den var nået dertil hvor jeg skulle optage efter aftensmad/oprydning osv...
Kan godt se det er lidt vildt at du napper 2.pladsen foran Teddy under 1km fra målstregen, vanvittigt i et 2 timers løb :shock:

BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Nygaard » 17. jun 2016 19:15

Save game i udu...

At starte forfra med SAMTLIGE opsætninger i spillet, ja tak!

:evil:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 17. jun 2016 19:16

Ahh bittert, det er formentlig pga. for mange replays... pas på med det, grænsen er 512MB ellers smadrer du dit savegame...

Har selv været der 2 gange, det er bare ikke godt nok fra SMS's side af...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Nygaard » 17. jun 2016 19:20

Ja, den fortsætter med det.. tjekker lige mine replays..
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Nygaard » 17. jun 2016 21:21

Det var replaysne der lavede rav i den. Havde 6 gemte + et defekt lemans replay. Lidt skidt at den slags kan ødelægge et save!

Heldigvis havde jeg lige overleveret mine indstillinger til brormand i sidste uge :)

Jeg er kørende igen!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf dalingo » 17. jun 2016 22:00

Nygaard skrev:Det var replaysne der lavede rav i den. Havde 6 gemte + et defekt lemans replay. Lidt skidt at den slags kan ødelægge et save!

Heldigvis havde jeg lige overleveret mine indstillinger til brormand i sidste uge :)

Jeg er kørende igen!


Det er jo sindsygt det der! Hvordan kan de være det bekendt. Løb en af vores kunder ind i et tilsvarende problem ville der ryge en hotfix af sted samme dag. Utroligt hvad gamere vil find sig i.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Chokofanten » 18. jun 2016 07:40

Da jeg måtte trække mig fra Lemans, efter 2 mislykkedes pitstop, skulle jeg lige rase af.
Det viser sig så bagefter, at mit pit creew havde fucket det hele op.

Efter de havde justeret dæktrykket og brændstof mængde, så havde en af dem kommet til at slå changes tires fra.

Han er ikke en del af teamet mere.
Jeg tror de andre har taget det til sig.
Så Aston Martin Racing håber , at det var en enlig svale. :D

Vi er klar til onsdag.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Nygaard » 18. jun 2016 08:10

dalingo skrev:
Nygaard skrev:Det var replaysne der lavede rav i den. Havde 6 gemte + et defekt lemans replay. Lidt skidt at den slags kan ødelægge et save!

Heldigvis havde jeg lige overleveret mine indstillinger til brormand i sidste uge :)

Jeg er kørende igen!


Det er jo sindsygt det der! Hvordan kan de være det bekendt. Løb en af vores kunder ind i et tilsvarende problem ville der ryge en hotfix af sted samme dag. Utroligt hvad gamere vil find sig i.


Ja, jeg ville da mene at det ikke er en helt uvæsentligt bug at få fikset!

Jeg håber godt nok at project cars 2, bliver en mere fejlfri affære!

Alternativt håber jeg at Microsoft laver en mere seriøs aflægger af forza serien, der kan byde på det samme :lol:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BoblereN » 18. jun 2016 08:27

Nygaard skrev:
dalingo skrev:
Nygaard skrev:Det var replaysne der lavede rav i den. Havde 6 gemte + et defekt lemans replay. Lidt skidt at den slags kan ødelægge et save!

Heldigvis havde jeg lige overleveret mine indstillinger til brormand i sidste uge :)

Jeg er kørende igen!


Det er jo sindsygt det der! Hvordan kan de være det bekendt. Løb en af vores kunder ind i et tilsvarende problem ville der ryge en hotfix af sted samme dag. Utroligt hvad gamere vil find sig i.


Ja, jeg ville da mene at det ikke er en helt uvæsentligt bug at få fikset!

Jeg håber godt nok at project cars 2, bliver en mere fejlfri affære!

Alternativt håber jeg at Microsoft laver en mere seriøs aflægger af forza serien, der kan byde på det samme :lol:


Ja forza har jo altid været mit foretrukne racerspil. Og det første spil hvor jeg stiftede bekendskab med online league racing. Og de har været gode til at lave gennemarbejdede spil, at de så ikke byder på det samme som pcars er jo en hel anden sag. Det er også klart når de kun udvikler til xbox.

Jeg overvejer faktisk at købe Forza 6, da det er på bud nu til 260,- kr. Er det noget der kan anbefales som lidt afbræk til pcars?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron