Xboxlife forum

Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf BulletEyeDk » 9. jun 2016 18:51

Nygaard skrev:I øvrigt også stor ros herfra i forhold til seriens opsætning! Jeg er stor fan af hold delen, full damage og sprint formatet!

Et kæmpe stykke arbejde du gør Bullet! Stor respekt, og tak for at du holder sammen på det her og videreudvikler siden :D


Tak for det Nygaard, det er tildels input fra de øvrige kørere og vores erfaringer med de 2 forrige serier, samt en del enkeltstående løb henover det sidste år som gør, at vi har skruet løbsserien op med de parametre vi syntes har fungeret godt i pCARS regi.

At det så samtidig giver det sidste at vi er rykket op på full damage, x3 tire wear og mechanical fails gør det bare endnu federe 8)

Og ja det er fedt, at det er lykkedes at skabe et mindre pCARS community, hvor folk er seriøse og går op i tingene, samtidig med at der er plads til skæg og ballade...

pCARS siden er et lille hygge projekt hvor jeg har en chance for at holde mig lidt ajour med programmering... gode ideér modtages altid... (kan dog godt mærke at frekvensen på tid med programmeringen er større i vinterhalvåret end nu her) - så bær over med mig, hvis ikke der sker det helt store på den front sådan lige nu her :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf BulletEyeDk » 9. jun 2016 18:56

normann skrev:Nogen der har prøvet sakito track den er godt lidt teknisk svær


Ja Sakitto er teknisk svær, den vil formentlig for flere kørere koste dyrebare point, det er næsten uundgåeligt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf normann » 9. jun 2016 20:21

Jeg har lige prøvet at køre 5-10 omgange det er ikke nemt at finde balancen
Kørte en flyvende omgang på 1.15.231 med tungen lige i munden så der er nok en del at hente hvis man finde et setup der dur
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf normann » 9. jun 2016 20:26

Har også lige prøvet nurburg sprint den er lige knap så svær dog den første hjøre venstre der skal bremse punktet sidde lige i skabet har kørt 1.12.921 men ellers er det nogen fede baner det er ikke nogen man køre på så tit
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf Nygaard » 9. jun 2016 20:39

normann skrev:Jeg har lige prøvet at køre 5-10 omgange det er ikke nemt at finde balancen
Kørte en flyvende omgang på 1.15.231 med tungen lige i munden så der er nok en del at hente hvis man finde et setup der dur


Lidt off topic, men må man spørge hvor du er fra Teddy? Lidt sjovt når man taler med folk på tværs af landsdele, der er tydelig forskel på dialekten på flere af os :D

Chokofanten er meget tydelig Randers - men den dialekt kender jeg jo også fra det daglige!

Der kan også nemt spottes flere københavnere!

Teddy - jeg vil skyde på Langeland :) Jeg kan lige høre dig sige "keeeend den på knækket" :lol:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+3

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf mnygaard89 » 9. jun 2016 20:58

normann skrev:Har også lige prøvet nurburg sprint den er lige knap så svær dog den første hjøre venstre der skal bremse punktet sidde lige i skabet har kørt 1.12.921 men ellers er det nogen fede baner det er ikke nogen man køre på så tit


Hvilken bil satte du den tid i Teddy?
Syntes jeg kæmper med at komme under 1:16.000, og det er endda i Z4 GT3, er så dog også kun lige begyndt at køre lidt på den, og skal også have prøvet et par forskellige setups, jeg syntes ikke man slider dækkene lige så hårdt som på watkins glen short.
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf mortnDK » 9. jun 2016 21:01

@bullet jeg har en forespørgsel, en mulighed for at man kan indtaste sit xboxlife navn på pcars siden? Nu har min makker f.eks. forskellige navne på de forskellige sites :) vil gøre det nemmere at hylde styr på tænker jeg
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf normann » 9. jun 2016 21:23

Jeg køre i corvetten, med hensyn til dækslid er det muligt jeg har ikke kørt mere end 4 omgange så jeg har ikke lige lagt mærke til det. Men watkinson var rigtig nok noget hård ved dækkene
Jeg ville også bare lige sætte en tid,jeg er ikke med i det næste løb
Og jeg er fra midtfyn
Mvh Teddy
Senest rettet af normann 9. jun 2016 21:33, rettet i alt 1 gang.
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf normann » 9. jun 2016 21:30

Ved du hvad bullet
Du har ikke rigtigt noget at undskylde for hvis du ikke havde taget intiativ til pccars
Så sad vi ikke her og havde det sjovt hver 14 dag
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+3

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf Benja190782 » 9. jun 2016 21:41

mnygaard89 skrev:Syntes jeg kæmper med at komme under 1:16.000, og det er endda i Z4 GT3, er så dog også kun lige begyndt at køre lidt på den, og skal også have prøvet et par forskellige setups, jeg syntes ikke man slider dækkene lige så hårdt som på watkins glen short.


Jeg har et godt setup til BMW Z4'eren hvis det er. Kører du med Thrustmaster TX rat har jeg også en super opsætning på det.

@Dalingo - du ville også kunne få det, hvis ikke du var blevet så stor en konkurrent! :lol:

(Det' gas) :lol:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf BulletEyeDk » 9. jun 2016 22:02

mortnDK skrev:@bullet jeg har en forespørgsel, en mulighed for at man kan indtaste sit xboxlife navn på pcars siden? Nu har min makker f.eks. forskellige navne på de forskellige sites :) vil gøre det nemmere at hylde styr på tænker jeg


Begge navne figurerer under "KØRERE", der er bare ikke rigtig plads til at have begge dele med i stillingen... tænkte at gamertag'et er det vi oftest kender hinanden på ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf mnygaard89 » 9. jun 2016 22:05

Benja190782 skrev:
mnygaard89 skrev:Syntes jeg kæmper med at komme under 1:16.000, og det er endda i Z4 GT3, er så dog også kun lige begyndt at køre lidt på den, og skal også have prøvet et par forskellige setups, jeg syntes ikke man slider dækkene lige så hårdt som på watkins glen short.


Jeg har et godt setup til BMW Z4'eren hvis det er. Kører du med Thrustmaster TX rat har jeg også en super opsætning på det.

Hej Benjamin, det kan godt ske jeg vil gøre lidt brug af de settings når jeg lige får styr på min NAT. :D

Kører dog med logitech g920 :wink:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf mortnDK » 9. jun 2016 22:12

BulletEyeDk skrev:
mortnDK skrev:@bullet jeg har en forespørgsel, en mulighed for at man kan indtaste sit xboxlife navn på pcars siden? Nu har min makker f.eks. forskellige navne på de forskellige sites :) vil gøre det nemmere at hylde styr på tænker jeg


Begge navne figurerer under "KØRERE", der er bare ikke rigtig plads til at have begge dele med i stillingen... tænkte at gamertag'et er det vi oftest kender hinanden på ?


Har jeg slet ikke lagt mærke til. Det er top i orden :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf mnygaard89 » 9. jun 2016 22:57

Edit;
Til force feedback bruger jeg pcars.oscarolim, men kun classic indstillingen.
Er der nogle af de andre der er værd at prøve alt afhængig af hvilken bane man kører?
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf dalingo » 9. jun 2016 23:12

Benja190782 skrev:
mnygaard89 skrev:Syntes jeg kæmper med at komme under 1:16.000, og det er endda i Z4 GT3, er så dog også kun lige begyndt at køre lidt på den, og skal også have prøvet et par forskellige setups, jeg syntes ikke man slider dækkene lige så hårdt som på watkins glen short.


Jeg har et godt setup til BMW Z4'eren hvis det er. Kører du med Thrustmaster TX rat har jeg også en super opsætning på det.

@Dalingo - du ville også kunne få det, hvis ikke du var blevet så stor en konkurrent! :lol:

(Det' gas) :lol:


hehe det er i orden. Jeg må indrømme at jeg har meget (næsten alt) at lære mht. setup. Jeg har simpelthen ikke haft overskud til at sætte mig ind i det. Jeg plejer at finde et på http://projectcarssetups.eu som passer med bil og bane, og så køre med det. Det vil også sige at setup er helt forskelligt fra løb til løb. Hvor meget ændrer I fra gang til gang?

Jeg efterlyste dog for nogen dage siden setup til Thrustmaster rattet. Som jeg skrev den gang så "hakker" det noget urealistisk i rattet i den hurtige højre-venstre-højre kombination på Watkins Glen. Så hvis du vil ud med det setup vil jeg gerne have det. [-o<
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron