Xboxlife forum

Overwatch

Snak om first-person-shooter spil.

Overwatch

Indlægaf Mike JezZ » 18. maj 2016 08:17

Jeg søgte på Overwatch på forummet, og er direkte chokeret over ikke at finde én eneste tråd om dette spil! Er der virkeligt ingen herinde der er interesseret i Overwatch?

Jeg blev først interesseret efter den åbne beta, da spillet ellers ikke så ud til at være noget for mig. Men efter at have prøvet det, må jeg indrømme at jeg har haft abstinenser efter betaen :D

Hvad med jer?

Min eneste frygt er nok, at communitiet dør hurtigt, da konsolspillere hurtigt hopper videre til det næste "store" spil.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Overwatch

Indlægaf Akandreasen » 18. maj 2016 10:42

Jeg har det på præcis samme måde!

Blev faktisk først opmærksom på spillet under den åbne beta, da jeg så en kammerat spille det. Nu går jeg også og kæmper med abstinenserne! Jeg er dog meget i tvivl om hvorvidt jeg skal købe det eller ej. ¨

1. Jeg er fattig (spillet kan dog købes for 335,- i den koreanske store)
2. Spillet lægger klart op til samarbejde og jeg kender ikke nogen at spille det med (hvilket måske kan løses via xboxlife, nu må vi se. Som du jo pointerer er dette den første tråd.)
3. Vil spillet overhovedet få succes på xbox?
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Overwatch

Indlægaf Mike JezZ » 18. maj 2016 11:21

Jeg tror også at et spil som Overwatch er kedeligt alene - men igen, hvilket onlinespil er ikke det?

Jeg er heller ikke i tvivl om det får succes på Xbox One. Spørgsmålet er, om hvor længe folk vil spille det. Konsolspillere køber oftere nye spil og smider de gamle væk, mens store spil på PC har en brugerbase i længere tid ( Diablo III har nok stadig en del flere spillere på PC end Xbox One samt PS4 fx.)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Overwatch

Indlægaf krig » 18. maj 2016 16:23

jeg venter på den 24 maj

købte det efter at spillet betaen en time :)


add mig hvis i søger en at spille det med

GT krig1980
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Overwatch

Indlægaf WEZL_DK » 24. maj 2016 14:49

Hvor mange herinde spiller så Overwatch i dag? Overvejer at købe det, så der er noget at spille indtil no man's sky, men ser ud til det er mest sjovt når man spiller med andre men kan snakke med.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Overwatch

Indlægaf iPwnd94 » 25. maj 2016 15:05

Jeg spiller det, dog på PC. Hvis nogen er friske til at team op, så skriver i bare :D
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Overwatch

Indlægaf Mike JezZ » 26. maj 2016 08:31

Har fået spillet det sammen med min kæreste. Synes egentligt at betaen gik ok for mig, men jeg synes godt nok at mangel på ADS og auto aim gør det rigtigt svært at ramme i Overwatch i forhold til andre skydespil på konsollen.

Jeg tog lige en runde Call of Duty: Black Ops 3 for at se om det var mine færdigheder der var rustet lidt væk, men nej. Jeg kan ramme fint i andre skydespil, men mangel på auto aim samt ADS gør OW rigtigt svært for mig.

Dog stadig et underholdende spil :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Overwatch

Indlægaf WEZL_DK » 26. maj 2016 19:56

Så fik jeg spillet et par runder, og hold da op hvor er det fedt! Er normalt ikke til PVP, men dette rammer sgu plet for mig. Elsker hvor hurtig og kaotisk det er. Og fantastisk med et shooter der ikke går op i K/D.

Troede, lige som Mike JezZ siger, at jeg ville mangle ADS, men synes bare det hjælper med til det hurtige gameplay. Har kun spillet som Lucio (var ikke lige den rolle jeg troede jeg ville vælge, men klarer mig meget godt), men føler på ingen måde jeg har problemer med at ramme, selv om han har en langsomt våben.

Hvis der er andre der er med på at samle et hold, så er mit GT: Dropdat DK.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Overwatch

Indlægaf Mikkelsen » 27. maj 2016 19:43

Overvejer at købe det... Men skal spilles sammen med andre kan jeg læse mig frem til. Har en anden på ventelisten som er frisk også hvis det er..
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: Overwatch

Indlægaf krig » 27. maj 2016 23:51

add bare mig... det er det eneste jeg spiller for tiden And I Love It :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Overwatch

Indlægaf Ink129 » 28. maj 2016 14:53

Add mig endelig: Ink129

Dette spil er alt for godt!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Overwatch

Indlægaf Xozzi » 29. maj 2016 18:07

Har også spillet, men foretrækker også at spille sammen med folk.. Vi er nogle stykker, og når vi får samlet et helt fuldt hold, så det fandme sjovt og lave nogle helt vilde taktikker :-D

Add mig gerne, Rasmu55
(adder selv lige dem der har skrevet i tråden)
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde


Re: Overwatch

Indlægaf Skillfulsheep » 29. maj 2016 18:48

Hvis man er en kill-whore, der primært går efter at slagte (som det evt. kan lade sig gøre i CoD), er det så muligt at gøre dette i Overwatch? Nogen der har nogle hidsige gameplays liggende, som de evt. vil uploade? - gerne hvor fjenden sættes helt af/en lang killstreak etc.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Overwatch

Indlægaf Xozzi » 29. maj 2016 19:15

Både og, det er et holdspil, med et primary objective! - så som at holde en zone captured, eller pushe igennem fjendens forsvar..

Det kræver ofte en god sammensætning af heroes.. En tank, en support, damage osv...

Nogle heroes flanker fjenden og skal sørge for at fjerne fjendens snipers og supporters bagfra, så lIge dén rolle er nok det du søger mest, men tro mig, der er en hel del der tror man kan vinde med 6 squishy snipers/flankers, men det dur bare ikke... Hele holdet skal arbejde sammen om at gennemføre objectivet

Og der er selfølgelig forskel på hvilket map og om man skal defende eller attacke - hvilken opsætning der er mest optimal... Skal du attacke nytter det jo ikke meget at have en masse builder-heroes (turrets)
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde

+2

Re: Overwatch

Indlægaf Ink129 » 30. maj 2016 14:16

Skillfulsheep skrev:Hvis man er en kill-whore, der primært går efter at slagte (som det evt. kan lade sig gøre i CoD), er det så muligt at gøre dette i Overwatch? Nogen der har nogle hidsige gameplays liggende, som de evt. vil uploade? - gerne hvor fjenden sættes helt af/en lang killstreak etc.


Hvis jeg skal være ærlig, så bryder jeg mig ikke om at spille med "kill-whores" i dette spil - i hvert fald, hvis man kun tænker på kills og er ligeglad med objective. Der er intet team deathmatch i Overwatch. Du kan godt få lange killstreaks, men du får dem kun, hvis du i forvejen er på et godt hold. Hvis ikke du spiller med/for holdet, så bliver du en hæmsko for det. Du kan sikre dig så mange kills, du vil, men det vinder du nødvendigvis ikke en match på og betyder heller ikke, at du spiller dette spil specielt godt.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron