Xboxlife forum

Doom

Snak om first-person-shooter spil.

Doom

Indlægaf DK Vendetta » 14. maj 2016 06:48

Hey folkens. Nogen der har prøvet det nye Doom? Har bestilt det, men leverandøren har ikke fået det endnu. Så spørgsmålet er om det er noget værd, eller jeg skal annullere ordren igen.. ;)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Doom

Indlægaf trigger » 14. maj 2016 10:07

Jeg spillede det lige i en time igår ! :-) det er super godt.
hurtig action og nice monstre :-) og våbene virker også meget lækre.
og så er der også masser af muligheder for at tweake sine våben og armor osv.

grafikken er ok.. vil ikke sige det er VILDT flot.. det er vel ok.. havde måske håbet på bedre grafik.. men det er nok toppen af hvad xbox one kan spytte ud (har ikke PC eller andet).

lyden er rigtig rigtig god :-) fuld smæk på og god "stemning".

køb for din nabo gør det ! :-)
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Doom

Indlægaf Cena » 14. maj 2016 10:26

Jeg har levet lidt under en sten. Er der MP med og hvis der er, er det så godt? :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Doom

Indlægaf trigger » 14. maj 2016 10:31

Det er der :-)
Men har ikke prøvet det
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Doom

Indlægaf DK Vendetta » 14. maj 2016 15:27

trigger skrev:Jeg spillede det lige i en time igår ! :-) det er super godt.
hurtig action og nice monstre :-) og våbene virker også meget lækre.
og så er der også masser af muligheder for at tweake sine våben og armor osv.

grafikken er ok.. vil ikke sige det er VILDT flot.. det er vel ok.. havde måske håbet på bedre grafik.. men det er nok toppen af hvad xbox one kan spytte ud (har ikke PC eller andet).

lyden er rigtig rigtig god :-) fuld smæk på og god "stemning".

køb for din nabo gør det ! :-)


Fedt, tak for feedback. :)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Doom

Indlægaf Skillfulsheep » 14. maj 2016 16:44

Jeg har kun spillet beta'en - den var sjov nok, men der var dog delte meninger om den. Det var (i beta'en) ekstremt let at gå ind og performe godt (omkring 2,5-3 i kd baseret på 3-4 timers in-game).
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Doom

Indlægaf iPwnd94 » 15. maj 2016 13:41

Har fået gennemført spillet og er godt i gang med MP, indtil videre er det helt vildt lækkert! Rigtig oldschool, masser af unlocks og du får virkelig noget for pengene ;)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Doom

Indlægaf trigger » 15. maj 2016 13:52

Nu ved jeg godt det er vidt begreb.... Men hvor mange timer vurdere du at der er i spillet ?
Er selv kommet til 4. Eller 5. "Sted" :-)
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Doom

Indlægaf JohnH » 15. maj 2016 14:02

trigger skrev:Nu ved jeg godt det er vidt begreb.... Men hvor mange timer vurdere du at der er i spillet ?
Er selv kommet til 4. Eller 5. "Sted" :-)



'id Software stated that Doom's campaign will be more than 13 hours long and the "Ultra-Nightmare" difficulty level will have permadeath'

Fundet her:
https://en.wikipedia.org/wiki/Doom_(2016_video_game)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Doom

Indlægaf trigger » 15. maj 2016 14:12

Ok satser på at bruge længere tid :-) det er virkelig et Nice spil :-)
trigger
Niveau 4
 
Indlæg: 475


Re: Doom

Indlægaf iPwnd94 » 15. maj 2016 14:54

trigger skrev:Nu ved jeg godt det er vidt begreb.... Men hvor mange timer vurdere du at der er i spillet ?
Er selv kommet til 4. Eller 5. "Sted" :-)


Tja, ville mere sige 5-6 timer, men du var tæt på. Husk på at der er MP og SnapMap, så du har flere "eventyr" end bare single player :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Doom

Indlægaf DrGetHigh DK » 16. maj 2016 07:49

MP er super underholdende og med en simpel og old school opbygning, som både er casual og ret competitive faktisk :-) Eneste minus er, at der er meget få Mp achievements, hvilket ville give online delen mere levetid for mit vedkommende..
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Doom

Indlægaf Rechain » 16. maj 2016 15:52

Jeg syntes det er virkelig fedt :D kan bedre lide dette her DOOM end DOOM 3 selvom dét var en ganske god oplevelse. Jeg har kun spillet SP indtil videre, ved ikke om jeg giver mig i kast med multiplayer delen. Altså, spillet er ikke helt i top på visse punkter..men det er dog en solid 8'er fra mig indtil videre, er vidst omkring i 5-6 bane tror jeg lige nu..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Doom

Indlægaf DK Vendetta » 4. aug 2016 08:53

Så fik jeg langt om længe taget hul på Doom. Kan kun sige..- sikke en skam jeg ikke startede før. Fuld skrald på det hele, lige efter min bog - lækkert. Men hvad skulle den der 13,55 GB opdatering lige gøre.. ;)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Doom

Indlægaf Lord Alla » 11. dec 2016 15:56

Jeg spillede Doom 1 og Doom 2, da de udkom første gang :-). Genspillede dem på Xbox 360'eren, nød Doom 3,
selvom jeg gik død i det, men det nye Doom er kraftsparkeme kick-ass hele vejen igennem. Normalt er jeg egentlig ikke til de hurtige spil - det stresser mig faktisk - men netop Doom rammer et eller andet, som kun Doom kan.
Fede våben, fede monstre og ikke noget pis med at skulle læse dette og hint i forsøget på at sætte sig ind i spillets univers. Der er nemlig ikke noget formål udover at slå monstre ihjel og hygge sig i mens.
Det er fandeme i orden. Top karakter herfra :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace

+2

Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron