Xboxlife forum

Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Spil med fart på

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Novotex » 3. maj 2016 05:06

Jeg kom også rundt og hold nu op hvor er de veje smalle der er jo næsten ikke plads til Kadetten.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 4. maj 2016 20:35

Kom lige i tanke om at jeg ikke bryder mig om de græske landevej :D

Nå, men fik da klemt mig ind foran tigerdyret. Var ellers meget foran efter de første 2 etaper, men på 3. og 4. satte jeg godt nok tid til, men der skullle også køres på taget. :shock: Og så går det altså ikke så stærkt :)

Jeg synes nu godt nok at spillet er begyndt at vise sig fra sin grimme side. Jeg er begyndt at opleve massive framedrops engang imellem, som har kostet mig nogle afkørsler. Og her til aften tog det lang tid mellem etaperne med at for hhv uploadet resultatet og downloade stillingen, hvor jeg bare kunne sidde og trykke A for Try again. :(
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 5. maj 2016 08:17

Så fik jeg også kørt mine stages i event 2, kan godt mærke at jeg missede hele event 1 og først skulle lære bilen at kende på det første par stages... brugte lidt for meget tid der, men satte hurtigste tider på de sidste 2... i hvert fald indtil videre....

Skaden var dog sket, så kun lige nok til en 4.plads pt... :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 6. maj 2016 12:47

Da jeg kørte event 2, blev jeg lidt i tvivl om hvor realistisk spillet er, da jeg tænkte at ingen er sgu da dumme nok til at køre rally på nærmest grus stier.

Så faldt jeg over dette billede, og tænker nu, at det er vist ganske realistisk :D
Det er angiveligt fra Acropolis Rally i 1977
Billede
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Novotex » 6. maj 2016 17:59

ShumwayDK skrev:Da jeg kørte event 2, blev jeg lidt i tvivl om hvor realistisk spillet er, da jeg tænkte at ingen er sgu da dumme nok til at køre rally på nærmest grus stier.

Så faldt jeg over dette billede, og tænker nu, at det er vist ganske realistisk :D
Det er angiveligt fra Acropolis Rally i 1977
Billede

Ja man kan jo kun undre sig over der ikke dør flere rally tilskuere, jeg havde jo personligt ryddet det meste af svinget for tilskuere hvis det var mig og kadetten.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle

+3

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. maj 2016 23:25

Er der andre end mig der oplever at racenet er nede hele tiden ?

Og så lige et festligt billede fra Shumways sidste xboxlife Rally løb med Novotex som co-driver :mrgreen:
Billede
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 7. maj 2016 07:35

Jeg oplevede også store problemer med racenet forleden, da jeg kørte jvf min tidligere indlæg.
Er det dig, der kun har fået upload'et tider for de første 3- etaper?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 7. maj 2016 08:08

Jeg havde kun lige sent i går til at gennemføre ugens event... havde voldsomme problemer med racenet... I første omgang kørte jeg en hurtigere første etape, men den kunne ikke forbinde til racenet efter etapen og uploade tiden.. Så forsøgte jeg igen og så gik hele svineriet i lort.. Så rebootede box'en og så skulle jeg fandme køre etapen om igen..
Så måtte jeg køre en etape af gangen, ud af spillet og ind igen for hver etape... Tog lidt længere end beregnet så det blev sent i går :P

Og for helved hvor er grækenland da det sygeste sted at køre rally.. :o
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Renoldo » 7. maj 2016 09:08

Ja der var problemer i går aftes, jeg måtte prøve at uploade 4 - 5 gange efter hver prøve inden den fik kontakt.

Vi kørte vist også nogenlunde på samme tidspunkt BoblereN, jeg nåede lige kort at ligge i spidsen, men det var ikke længe.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Niki Lauda DK » 7. maj 2016 12:29

ShumwayDK skrev:Jeg oplevede også store problemer med racenet forleden, da jeg kørte jvf min tidligere indlæg.
Er det dig, der kun har fået upload'et tider for de første 3- etaper?


Jeg kørte tre etaper i onsdags, men jeg havde fået lidt saft inden så jeg var nødt til at slukke, da det ikke gik skidegodt. Da jeg skulle køre sidste etape i går kunne jeg helt tydeligt se at promillen havde været lidt over det tilladte. Kølerhjelmen var MEGET krøllet, så den blokerede ca. Halvdelen af udsynet og ruden var fyldt med flænger. Og så startede jeg ud med max. 15 hestekræfter, så det kan ikke anbefales at køre spritkørsel i DIRT :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 7. maj 2016 14:42

Har også oplevet store problemer med racenet, hvor der enten slet ikke kan connectes eller hvor forbindelsen mistes efter et løb.. dog må de have ændret et eller andet, for hvis den mister forbindelsen efter et løb kan tiden nu gemmes lokalt, for derefter at blive uploadet det næste gang man logger ind på racenet...

Men det er godt nok ustabilt, ikke godt nok... men måske det er bagsiden af medaljen, når du spillet er godt - at CM måske har undervurderet hvor mange der bruger leagues ? så må de skrue op for server antallet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 11. maj 2016 19:44

Så fik jeg kørt Wales event.
Fy for den. Rigtigt fede stages, men det gik bare ikke specielt godt. :)
På stage 1 hang jeg fast på en vold og kunne ikke få lov til at recover bilen det første lange stykke tid, så det mistede jeg omkring 45 sekunder på.
På stage 2 snurrede jeg rundt og fik en punktering. Mistede først 1m30s på punkteringen, og derefter noget tid på at køre den forkerte vej :) Jeg anede ikke hvilken vej jeg skulle efter snurreturen. :D

På stage 3 måtte jeg ud mellem træerne lidt over halvvejs, og måtte gennemføre stage'n uden lys.

Det er indtil videre kun Renoldo og jeg der har kørt, så til jer andre, så husk at det udløber i morgen middag!
Eller har I opgivet pga problemerne med Racenet. Jeg var nemlig lige ved slet ikke at komme igang fordi Racenet kom med alle mulige mærkelig fejlmeddelelser. :(
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 11. maj 2016 21:03

Jeg skal have set på det... har grundet det gode vejr været pænt ophængt med have og udendørs aktiviteter ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 11. maj 2016 21:03

Det er godt nok irriterende at finde hele setup'et frem her kl 22, for så at finde ud af den ikke kan forbinde til racenet...... Utroligt det pludselig er blevet et problem
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 11. maj 2016 21:43

Ahh pis, jeg regner da med selv at skal se på det nu her.... det er så at sige eneste chance for at nå det inden udløb af tiden...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron