Xboxlife forum

Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Spil med fart på

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf he1nz » 29. apr 2016 13:27

TigerJax007 skrev:
he1nz skrev:
TigerJax007 skrev:SÆSON 2 ER KLAR TIL AT STARTE !!! :mrgreen: :D =D>

[/b] :lol:


Det lyder godt alt sammen :)
Skal man ind og tilmelde sig på ny?
Fedt initiativ.. jeg glæder mig til at ræse med når tiden er der!


Ja, for jeg har jo smidt dig ud. Har du ikke set min post? Dig og en anden har fejl, så I ikke figurerer i samlet stilling. Jeg har lagt ATO's vejledning til, hvordan han løste problemet lige over min annoncering af sæson 2. Prøv at følg den - så godkender Bullet eller jeg bagefter. Og forhåbentlig virker det. :D


Er det ikke snowy + mortn du henvender dig til i posten over "sæson 2 posten"? :)

Nå, jeg kigger på det over weekenden når jeg får tid.
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Novotex » 29. apr 2016 13:44

Ingen tvivl 70'er rally SKAL køres i en Opel Kadett, fik også trænet lidt i den igår aftes og har stadig til gode at komme nogenlunde igennem en prøve men Å køie i Kadett det æ fannemgame fedt 8)
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 29. apr 2016 17:13

Helt enig! :D

Men det dur bare ikke når officials 3-4 gange i løbet af en etape skal igang med at trække en fri :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 29. apr 2016 19:39

Så fik jeg sat den første tid, så I andre har noget at køre efter.
Men det skulle en blind mand i rullestol kunne gøre hurtigere :(

Mit ønske om at køre mere fejlfrit i Fiat'en kom ikke til at ske. Der var nogle recoveries og en del 3-5 punkts vendinger undervejs, og den stakkel Fiat gik fra en model 131 til en 500 undervejs. :cry:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Wizup » 29. apr 2016 20:11

ShumwayDK skrev:Så fik jeg sat den første tid, så I andre har noget at køre efter.
Men det skulle en blind mand i rullestol kunne gøre hurtigere :(

Mit ønske om at køre mere fejlfrit i Fiat'en kom ikke til at ske. Der var nogle recoveries og en del 3-5 punkts vendinger undervejs, og den stakkel Fiat gik fra en model 131 til en 500 undervejs. :cry:


Jeg røg af banen og bilen ud over noget klippe. "Car unrecoverable" så jeg tror jeg er dårligere stillet :P
Senest rettet af Wizup 29. apr 2016 22:44, rettet i alt 1 gang.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 29. apr 2016 20:40

Nåja. Så godt dit gamertag stå med 15 min. på stage 1 og så var du væk i resten :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 2. maj 2016 06:45

Er det ikke snowy + mortn du henvender dig til i posten over "sæson 2 posten"? :)

Nå, jeg kigger på det over weekenden når jeg får tid.


Jo, selvfølgelig - my bad :-)

Man behøver ikke tilmelde sig igen. Folk bliver overført til næste sæson hele tiden :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 2. maj 2016 06:50

Kære venner,

Her med 4 timer og 12 minutter igen er vi kun 6 personer, der har kørt event 1 i sæson 2.
Det er jeg faktisk lidt skuffet over. :(

Jeg satte tiden op til 5 dage pr. event for at folk skulle have endnu bedre mulighed for at nå at køre. Er det udtryk for tabt lyst, så er det fair nok. Men kan I så ikke lige sige til?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 2. maj 2016 08:13

Jeg ved ikke om mit "forsøg" ses ??

Jeg må bare sande, at jeg åbenbart ikke skal køre de events der sættes op i Monaco, ha ha... i den første sæson havde jeg et miserabelt crash på event 1, stage 1 efter ca 30 sekunder...

Og sørme om det så ikke sker igen :cry:

NB. ikke den bedste video, men ret begrænset hvad man har af replay efter et SÅ kort løb :lol:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 2. maj 2016 08:26

BulletEyeDk skrev:Jeg ved ikke om mit "forsøg" ses ??

Jeg må bare sande, at jeg åbenbart ikke skal køre de events der sættes op i Monaco, ha ha... i den første sæson havde jeg et miserabelt crash på event 1, stage 1 efter ca 30 sekunder...

Og sørme om det så ikke sker igen :cry:

NB. ikke den bedste video, men ret begrænset hvad man har af replay efter et SÅ kort løb :lol:



Hehe :-) Ja, det ser sgu ikke for godt ud Daugaard - Vi kører endda i samme bil og med samme livery, så det KAN lade sig gøre, omend min tid jo viste sig kun at være konkurrencedygtig fordi så få kørere har kørt/gennemført :-D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 2. maj 2016 11:15

hmmm. kan godt se at jeg må trække min påstand om den blinde mand og rullestolen tilbage. Det ser ud til at han bare kører ud over kanten, og er blevet fulgt af flere :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Benja190782 » 2. maj 2016 11:19

Altså jeg vil SINDSYGT gerne være med, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af selve tilmeldingen, på trods af ATO's vejledning. #-o
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 2. maj 2016 12:02

Benja190782 skrev:Altså jeg vil SINDSYGT gerne være med, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af selve tilmeldingen, på trods af ATO's vejledning. #-o


Du har jo ikke engang anmodet om at blive medlem. Kan du ikke finde ligaen? :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 2. maj 2016 12:29

Haha, det er virkelig god griner @Bullet :D
Værre er, at jeg slet ikke nåede at stille til start i monaco... Må lige stramme mig an...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Wizup » 2. maj 2016 22:02

Ja så er min tid sat, hvis man da overhovedet kan kalde det et forsøg. De små veje passer godt nok ikke mig :P tror legit jeg har over 6 minutter som bare er penalties :P God vind derude.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron