Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 7. mar 2016 15:08

Blauwy skrev:
Skillfulsheep skrev:
Blauwy skrev:Gå væk fra mit C-flag! :lol:
https://gfycat.com/BetterJauntyGopher


Shiiit :) Har lige haft en uges pause fra BO3, men nu har jeg vist lyst til at spille lidt igen ;)


Kom igang mand :D Gå efter den HC Nuclear :mrgreen:


Har lige haft lidt andre prioriteter den sidste uges tid :) Speciale, CV og ansøgninger > BO3 ;-(
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 7. mar 2016 15:22

Eeeeh, jaa jooeh så lad gå da! :mrgreen:

Jeg har brugt Mothership for første gang idag og fik den i 2. halvleg af en DOM kamp hvor vi fik tææææv. Så vi endte med et godt comeback da Mothership og RAPS fløj rundt. Det er sgu sjovt sådan noget.
Endte 70-26, døde på en 15 killstreak fordi jeg er en forfærdelig spiller og tager chancer jeg ikke burde :P

Men den er sgu meget sjov at bruge, det er ikke sidste gang jeg bruger den, det er helt sikkert.

Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 8. mar 2016 14:02

Mit spil er crashed 6 gange siden jeg hentede opdateringen (den der gør spillet klar til Awakening) på X1 (og jeg har ikke spillet mere end et par timer eller 3). Er jeg den eneste der oplever dette?
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 23. mar 2016 12:46

Nææh, min første hardcore Nuclear i Domination og 2 Unstoppable medals :D
Det er relativt "let" med dette setup: Combat Focus, UAV/HATR/Power Core.

Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf TU I Raven » 23. mar 2016 13:52

Blauwy skrev:Nææh, min første hardcore Nuclear i Domination og 2 Unstoppable medals :D
Det er relativt "let" med dette setup: Combat Focus, UAV/HATR/Power Core.



Godt gået blauws. :D
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 23. mar 2016 14:08

Tak mand :D
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf BuBubbi » 25. mar 2016 13:26

Lige til info:
Efter Nuk3town er ude alle, virker begge Easter Eggs igen.

Hvis nogen vil prøve det så er det ret simpelt.
Der er to forskellige versioner.

Den nemme:
Skyd hovederne af alle robotterne på under 2 minutter.
Gør i dette vil alle robotterne jagte dig som zombier.

Den lidt sværere:
Skyd begge arme af alle zombierne ved skulderhøjde på under 2 minutter.
Dette er klart den fedeste version. Nu vil robotterne igen jagte dig som zombier, men...
KUN når du IKKE kigger på dem.
Så snart du kigger på dem fryser de fast.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 27. mar 2016 17:04

Da jeg har alt for meget fritid har jeg besluttet at starte med at lave commentary videos på Youtube. Her er min første video. Ved godt mit engelsk er meget rusten, men håber da det bliver bedre igen med tiden :D

Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+2

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 27. mar 2016 19:58

Cena skrev:Da jeg har alt for meget fritid har jeg besluttet at starte med at lave commentary videos på Youtube. Her er min første video. Ved godt mit engelsk er meget rusten, men håber da det bliver bedre igen med tiden :D



Uha, det er skisme længe siden jeg har lyttet til DMX - har primært lyttet til Mobb Deep og Dr Dre (2001) på det seneste.
Synes nu du håndterer det engelske sprog ganske fint. Startede min "fps-karriere" i Golden Eye på N64 og har også været omkring MoH serien på både konsol og PC. Favoritten vil nok altid være MoH Underground - her gjorde specielt musikken (Michael Giacchino) et stort bidrag til min oplevelse med spillet. Held og lykke med dine fremtidige commentaries - synes du har lagt et fint fundament med ovenstående.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 28. mar 2016 11:00

Skillfulsheep skrev:
Cena skrev:Da jeg har alt for meget fritid har jeg besluttet at starte med at lave commentary videos på Youtube. Her er min første video. Ved godt mit engelsk er meget rusten, men håber da det bliver bedre igen med tiden :D

Uha, det er skisme længe siden jeg har lyttet til DMX - har primært lyttet til Mobb Deep og Dr Dre (2001) på det seneste.
Synes nu du håndterer det engelske sprog ganske fint. Startede min "fps-karriere" i Golden Eye på N64 og har også været omkring MoH serien på både konsol og PC. Favoritten vil nok altid være MoH Underground - her gjorde specielt musikken (Michael Giacchino) et stort bidrag til min oplevelse med spillet. Held og lykke med dine fremtidige commentaries - synes du har lagt et fint fundament med ovenstående.


Mange tak Skillfulsheep. Jeg elsker virkelig det nummer!
Jeg har overvejet at lave en Youtube kanal længe, men fik aldrig taget mig sammen. Men nu skal det være.

Jeg har mildest talt været et svin de sidste par dage med Supply drops. Indenfor 7 crates har jeg både fået Butterfly Knife og Marshall 16 :D Begge to med almindelige Cryptokeys.

Jeg startede op med kniven i går og har lavet en video med mine bedste kills indenfor de første 100 kills :)

Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 30. mar 2016 16:45

Så er det tid til mere spam fra mig :) Har lavet Part 2 af min road to Dark Matter med Butterfly kniven. I den her video kommer jeg med tips til hvordan jeg spiller den. Enjoy:


Part 3 med challenges kommer i morgen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 4. apr 2016 17:49



Så er der ny video oppe. Denne gang snakker jeg om gaming setup.
- TV vs. Monitor
- Headset vs Speakers
- Controller og controller accesories

Tjek den ud hvis det har interesse :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 7. apr 2016 07:28

Dem af jer der har spillet med eller mod Sneaky, Blauwy og jeg ved at vi ind i mellem går i tryhard mode i Domination, hvis modstanderne giver meget modstand. Vi går altid efter at vinde, men nogle gange bliver det bare mere end andre.

Sådan en kamp havde vi forleden på Nuk3town. Det er en af de mest hektiske, tætte og intense kampe jeg har spillet i år og det var fucking sjovt. Rent K/D mæssigt var kampen ikke den store succes, men jeg slog min point rekord :)

Det lykkedes mig også at få Fire Discipline challengen, hvor man skal lave 3 eller flere dobbelt kills i én runde med granater.

Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 8. apr 2016 05:17

Jeg har i går siddet og lavet min første montage. Da jeg ikke har Sony Vegas eller andre af de bedre videoværktøjer, er den lavet i Movie Maker. Jeg har brugt en hel del tid på redigering for at få musik og video til at passe sammen. Er selv rigtig godt tilfreds med resultatet faktisk :)

Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops 3

Indlægaf Cena » 8. apr 2016 19:33

Er det danske COD community egentlig gået helt død? Førhen var vi mange danske COD spillere både herinde og på PSLife. Det virker som om vi ikke er meget mere end 10 snart? Er der ingen danske klaner mere?

Satte mig for sjov og prøvede at finde danske COD youtubere. Jeg fandt én som er semi COD Youtuber med 2000 subs. Han sidder og spillere på noget der ligner en Sega og det virker til det kun er 12-15 årige der sidder derinde.

Jeg syntes ellers tit vi møder danskere. Men der er måske kun casual spillere tilbage som spiller et par timer om ugen?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron