Xboxlife forum

Trackmania Turbo - tråden

Spil med fart på

Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf JohnH » 14. mar 2016 16:24

Nu er der kun 10 dage til at det udkommer, så her er lige en video med lidt af de mange multiplayermuligheder der i spillet



lidt mere info/video om spillet her:



ps. spillet kan købes for ca 180 kr på den Argentinske xbox shop
http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf Rasbred » 14. mar 2016 21:24

Jeg er så klar.

Forudbestilt til 240 på den danske shop :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf Rasbred » 19. mar 2016 12:14

Man kan hente en open-beta lige nu på Xbox storen ;9
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf mortnDK » 19. mar 2016 12:20

Det er jeg bare slet ikke klar på :D Det er alt for fast-paced til jeg kan følge med :P
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 19. mar 2016 12:40

Er det bare mig, eller er det korrekt, at der ikke er nogen form for rumble, og heller ikke nogen form for mulighed for at slå dette til?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf JohnH » 19. mar 2016 19:05

TerrificFalcon skrev:Er det bare mig, eller er det korrekt, at der ikke er nogen form for rumble, og heller ikke nogen form for mulighed for at slå dette til?


Korrekt og ingen steder man kan slå det til, settingsmenuen er lidt sparsom ... mangler også setting for styrefølsomhed.

Spillede lige på en stadionbane, en bane mage til dem fra det originale spil , hold da op hvor er det irriterende at køre på en spejlblank overflade, det irriterer bare mine øjne megameget...

Men ellers er det et rigtig flot spil.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf Hertzblut » 19. mar 2016 19:47

Er det bare mig eller er der ikke nogen visuelle regions leaderboards. Kan se der er en del på DK boardet ud fra antal og placering, men kan ikke se hvem. Er helt sikkert nogen der skal addes for efter betaen er jeg også på :)
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 19. mar 2016 19:52

Ej for fanden - ingen leaderboards, ingen rumble. Det er ellers et glimrende spil, men det rrækker sgu for lamgt ned for mig. Gode idéer og dårlig execution hænger alt for tit sammen.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf Hertzblut » 19. mar 2016 22:17

Leaderboards er sku da et must i et sådan spil.. Hvordan skulle man ellers have håneretten over alle andre i DK
Eller blive hånet. Håber det bare er fordi det ikke er med i beta. For ellers virker det skrabet.. Feature-wise
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf Hertzblut » 23. mar 2016 22:01

Er der nogen der har spillet retail versionen endnu? Og set om der er synlige leaderboards? Er der det så add mig endelig da jeg lige har købt det og installerer og starter det så snart jeg er hjemme igen.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881

+1

Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf Rasbred » 24. mar 2016 17:43

Det eneste Leaderboards jeg kan finde er friends under campaign baner. Der kan man inden man starter banen se hvor hurtigt andre Xbox venner har kørt banen. Også kører imod dem.

Men har ikke fundet worldwide Leaderboards for alle.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf Hertzblut » 25. mar 2016 12:55

Rasbred skrev:Det eneste Leaderboards jeg kan finde er friends under campaign baner. Der kan man inden man starter banen se hvor hurtigt andre Xbox venner har kørt banen. Også kører imod dem.

Men har ikke fundet worldwide Leaderboards for alle.


Tillader mig lige at adde for herinde fra tråden, så man i det mindste kan se lidt om hvad man er oppe i mod.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf Morten Skou » 28. mar 2016 12:21

Jeg streamer lidt Trackmania Turbo fra nu :) (er først lige gået i gang med spillet, så bær over med min mangel på færdigheder.).

https://gaming.youtube.com/c/MortenSkou/live
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf Morten Skou » 28. mar 2016 13:24

Det er sgu rimelig svært at styre nogle af bilerne... og hvis man først rammer et hop forkert, så kan man bare ikke gøre noget. Men meget underholdende alligevel :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Trackmania Turbo - tråden

Indlægaf JohnH » 28. mar 2016 14:26

Morten Skou skrev:Det er sgu rimelig svært at styre nogle af bilerne... og hvis man først rammer et hop forkert, så kan man bare ikke gøre noget. Men meget underholdende alligevel :D


Ja det var lettere med de 'gamle' Trackmania Nations biler i det første pc-spil, i dette kører de meget forskelligt, der er driftbiler og buggyer m.m.
Det er utroligt irriterende når man lige mangler 0,01 sek. for at slå en vens tid .... det kommer sikkert til at koste en controller eller to, så må nok hellere bruge en af de gamle når jeg spiller :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1


Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron