Xboxlife forum

Youtube-upload dobbeltskærm ?!

Snak om alt vedrørende Kinect.

Youtube-upload dobbeltskærm ?!

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. feb 2016 16:08

Hej. Jeg vil bare høre om nogen herinde ved om man kan bruge kinect som videooptager, således at man kan gemme et DVR klip fra sit spil med billede og lyd, samtidig med at kinecten optager fra ens stue og på den måde lave en dobbeltoptagelse som kan uploades til Youtube via Xboxens Upload Studio ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Youtube-upload dobbeltskærm ?!

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. feb 2016 23:59

Jeg bumper lige.....

Det er ikke nemt at finde info omkring hvad man kan og ikke kan med kinecten. Så jeg håber at nogen herinde kan komme med et svar :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Youtube-upload dobbeltskærm ?!

Indlægaf BulletEyeDk » 21. feb 2016 00:48

Jeg har solgt min kinect fra, men jeg tror godt du kan... jeg kan mindes, der er en eller anden kinect feature i Upload Studio, når du redigerer dit klip, det har du i hvert fald mulighed for at lave nogle ting, om det dækker der du søger ved jeg ikke.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Youtube-upload dobbeltskærm ?!

Indlægaf JohnH » 21. feb 2016 10:07

BulletEyeDk skrev:Jeg har solgt min kinect fra, men jeg tror godt du kan... jeg kan mindes, der er en eller anden kinect feature i Upload Studio, når du redigerer dit klip, det har du i hvert fald mulighed for at lave nogle ting, om det dækker der du søger ved jeg ikke.


Nemlig, kig ca 2:10 inde i denne video :

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Youtube-upload dobbeltskærm ?!

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. feb 2016 10:36

Jeg ved at man både kan optage DVR og lave en kinect kamera optagelse af en selv og sætte det sammen i et klip. Men det jeg vil vide, er om man kan gøre det simultant.

Eksempel:
Jeg spiller et bilspil som optages med DVR funktionen. Samtidig optager Kinecten ned på mit rat, så seerne af videoen kan se hvordan rattet håndteres i forskellige situationer.

Det kan man med en gamecapturer og et webcam hvorefter det sættes sammen i et redigering program. Men så taler vi et andet prisleje og det vil jeg helst undgå i første omgang.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Youtube-upload dobbeltskærm ?!

Indlægaf JohnH » 21. feb 2016 11:25

edit .. forkert link
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Youtube-upload dobbeltskærm ?!

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. feb 2016 11:52

Ja det er jeg også stødt på andetsteds, men med Vista er det ikke muligt :roll: :mrgreen:

Jeg har været mange steder på nettet for at finde et svar, heriblandt Xbox.com's egne sider om emnet men ingen har endnu sagt "NEJ DET KAN MAN IKKE". Istedet for støder man på alle mulige metoder og forslag på alternativer. Det er lidt frustrerende og jeg vil ærge mig over at investere i en kinect, hvis det så viser sig at man ikke kan. For hvad skal man ellers bruge den til ? :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster