Xboxlife forum

Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Spil med fart på

Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf angak » 8. feb 2016 13:32

Popnizzen skrev:Det er "sic_cumcised", men det må være fordi jeg er koblet på Xbox US siden i stedet for DK at det ikke virker!

Jeg kan slet ikke finde dig :/
Kan du ikke tilføje mig, så jeg kan se dine runs ;)
GT: angak
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf DJones » 8. feb 2016 14:22

Så fik man sat en ny tid: 2.20.439 :)
DJones
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Fredericia

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf runekc » 8. feb 2016 16:34

2:24.444, lidt lang bane til så langsom en bil ;)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf Rasbred » 8. feb 2016 19:36

Haha sindssygt sløv bil :-P

Husk at komme godt indover hjørnerne på banen. Det er en af de baner hvor man kan skærer hjørner allermest :-D

Jeg orker ikke at kører en så langsom bil rundt på en så lang bane når jeg kan se nogen herinde er nede i 2:20:XX

Så min tid bliver 02:29:675

Fedt det er tilbage skou :-) kæmpe thumbs up
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf Popnizzen » 9. feb 2016 08:13

Jeg er også dybt uforstående over for at jeg ligger 7 sek fra bedste tid.
Jeg tager 4 af de 7 sving på perfect og de resterende på good, alligevel er jeg LANGT fra de hurtigste.
Kører i med manuel gear? Er der anden opsætning jeg burde tage højde for?

Ny tid: 2.24.825
Senest rettet af Popnizzen 9. feb 2016 10:01, rettet i alt 1 gang.
Popnizzen
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Fredericia


Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbagez

Indlægaf Rasbred » 9. feb 2016 09:47

Popnizzen skrev:Jeg er også dybt uforstående over for at jeg ligger 7 sek fra bedste tid.
Jeg tager 4 af de 7 sving på perfect og de resterende på good, alligevel er jeg LANGT fra de hurtigste.
Kører i med manuel gear? Er der anden opsætning jeg burde tage højde for?


Et tip herfra..

Og som virker i alle time trials's som denne her.

Kræver kun man er venner på xboxen med dem man vil lure på. :mrgreen:

Gå ind i Rivals -> D-class (da renaulten er D-class) -> find den bane vi kører på, Monza full i det her tildfælde -> tryk Y for Leaderboards -> tryk X indtil den står på friends -> her kan du se hvad folk bruger af ABS,TCS og AUTO.. Ydermere kan du trykke på ham som ligger 1 eller en anden.. Så kan du vælge "Watch replay" også kan du følge ham rundt på banen. Du kan endda slå telemetry på. Så kan de se hvor og hvor de bremser ned, skifter gear osv.

Vi kørte engang i en gammel slæde hvor jeg kørte med auto.. Men kunne se nummer 1 kørte med manuel og skiftede aldrig gear. Så skiftede jeg til manuel og gjorde det samme. Og det fjernede en del sekunder af min tid..

Du kan også kører imod her.. DOG!!!! Du må ikke købe bilen også sætte tid til time trials's her på siden.. Det SKAL være igennem free play. Da man ellers kan tune bilen også "snyde" den vej igennem. Så som øvelse kan man kører imod rivalen her. Men tiden skal sættes i free play med en lånebil for at tælle i disse konkurrencer på xboxlife..


Håber du kan bruge det til noget. Held og lykke =D>

Og BTW.. Perfect på sving i forza er LANGTFRA det hurtigste :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: særligt på en bane som Monza :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbagez

Indlægaf Popnizzen » 9. feb 2016 10:04

Rasbred skrev:Vi kørte engang i en gammel slæde hvor jeg kørte med auto.. Men kunne se nummer 1 kørte med manuel og skiftede aldrig gear. Så skiftede jeg til manuel og gjorde det samme. Og det fjernede en del sekunder af min tid..


Tak for tippet Rasbred :)
Jeg er dog ikke sikker på jeg forstå ovenstående. Ændrer du det til Manuel og så aldrig skifter gear? Altså kører du 1. hele vejen rundt :) :)
Popnizzen
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Fredericia

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf Popnizzen » 9. feb 2016 10:44

Hm, der er sgu en del ved det her spil jeg ikke forstår.
Jeg har nu formået at hive min tid helt ned til 2.22.783, ved at fjerne ABS og TCS/?
Kørte en noget nær perfekt runde hvor jeg skar hjørner af helvede til.
Jeg kørte samtlige runder og hopper altså ikke ud af spillet og kører heller ej med MODS
Efterfølgende i Race result står min tid men med et udråbstegn i en trekant.
Når jeg hopper ind på leaderboards efterfølgende, er det kun min gamle 2.27 tid der står der.
Jeg har screenshot af min 2.22 tid. HVorfor gemmes den ikke?
Popnizzen
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Fredericia


Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbagez

Indlægaf Rasbred » 9. feb 2016 10:52

Popnizzen skrev:
Rasbred skrev:Vi kørte engang i en gammel slæde hvor jeg kørte med auto.. Men kunne se nummer 1 kørte med manuel og skiftede aldrig gear. Så skiftede jeg til manuel og gjorde det samme. Og det fjernede en del sekunder af min tid..


Tak for tippet Rasbred :)
Jeg er dog ikke sikker på jeg forstå ovenstående. Ændrer du det til Manuel og så aldrig skifter gear? Altså kører du 1. hele vejen rundt :) :)


Nej ok. Skiftede lige lidt op. Når man først var i fart kunne man holde den rundt i 3 gear. :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf Brandstrup » 9. feb 2016 12:03

Popnizzen skrev:Hm, der er sgu en del ved det her spil jeg ikke forstår.
Jeg har nu formået at hive min tid helt ned til 2.22.783, ved at fjerne ABS og TCS/?
Kørte en noget nær perfekt runde hvor jeg skar hjørner af helvede til.
Jeg kørte samtlige runder og hopper altså ikke ud af spillet og kører heller ej med MODS
Efterfølgende i Race result står min tid men med et udråbstegn i en trekant.
Når jeg hopper ind på leaderboards efterfølgende, er det kun min gamle 2.27 tid der står der.
Jeg har screenshot af min 2.22 tid. HVorfor gemmes den ikke?


Det er altid den "rene" tid som vil fremgå af leaderboards, også selvom man har kørt hurtigere ved at "snyde". Hvis du mener du har kørt en 100% ren omgang og stadig har fået udråbstegnet på, kan det kun skyldes følgende;
Omgangen før, i dens sidste sektor. Hvis du på et tidspunkt efter sidste mellemtid, på omgangen før, kører udenfor banen, eller på anden måde får et udråbstegn, bliver dette hængene hele næste runde. Dette er gjort for, at man ikke kan snyde med f.eks mere fart over målstregen osv. Håber det hjalp?
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf Brandstrup » 9. feb 2016 18:31

ny tid; 2:20,197
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf Blodstrup » 9. feb 2016 20:46

Fed bil!
Kom rundt på 2:25.936 i søndags, når vist ikke længere ned end det.
Blodstrup
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf Nygaard » 9. feb 2016 23:20

Jeg har ikke fået en reel tid under 2.30 endnu, så må hellere vente med at poste :lol:
Det er langt op til 2.20! Jeg syntes den er ustabil under hård nedbremsning, den ryger hurtigt til den ene af siderne..
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf Brandstrup » 10. feb 2016 06:40

Nygaard skrev:Jeg har ikke fået en reel tid under 2.30 endnu, så må hellere vente med at poste :lol:
Det er langt op til 2.20! Jeg syntes den er ustabil under hård nedbremsning, den ryger hurtigt til den ene af siderne..

præcis, min flyver mod højre hver eneste gang...
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: Forza 6 - Time Trial #10 - Renault vender tilbage

Indlægaf kejseren87 » 10. feb 2016 09:08

fik sat en tid som lyder på 2,19,835. Lidt ærgligt at spillet tillader en at cutte så meget. Den reelle tid ville nok have været på 2,23 eller tæt der på
kejseren87
Niveau 0
 
Indlæg: 27

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster