Xboxlife forum

Elder scroll online noget ved?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Elder scroll online noget ved?

Indlægaf dummiz » 24. nov 2015 22:05

Har godt nok fallout 4 men syntes spillet er meget gråt i gråt så overvejer at prøve elder scroll online i stedet. Er der nogle der kan sige om det er noget ved? Og om folk stadigvæk spiller det :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf pgrundl » 25. nov 2015 14:08

Jeg spiller det dagligt. Der er masser af spillere online. Jeg spiller godt nok på den Amerikanske server, mest for at undgå "rushhour" på serverne. Du får hundredevis af timers spilletid for grundpakkens pris og man er ikke tvunget til at købe DLC'erne (selvom f.eks. Orsinium varmt kan anbefales)
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf Elgar » 28. nov 2015 08:12

Nu da spillet er på tilbud, er jeg blevet lidt nysgerrig. Har haft spillet på PC før B2P skiftet, men kunne godt tænke mig det på X1 da jeg har en ven jeg gerne vil spille det med. Har dog et par spørgsmål:

Hvordan er frameraten?
Virker gamesharing som med andre spil? Fx. Hvis jeg deler spil med min ven, kan vi så begge spille det selvom det er et MMO? Burde man vel, ligesom man kan spille FPS online sammen, men bare for at være på den sikre side.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf pgrundl » 3. dec 2015 12:16

Elgar skrev:Hvordan er frameraten?


Jeg spiller på den amerikanske server, så jeg har mulighed for at spille udenfor rush hour. Det meste af tiden er der ingen problemer, men i peak perioder kan der godt forekomme lag. Spillet er meget datatungt, så kvaliteten af din egen linje kan mærkes når du spiller (spil gerne trådet i stedet for trådløs, hvis du kan)

Elgar skrev:Virker gamesharing som med andre spil? Fx. Hvis jeg deler spil med min ven, kan vi så begge spille det selvom det er et MMO? Burde man vel, ligesom man kan spille FPS online sammen, men bare for at være på den sikre
side.


Man kan sagtens gruppe op med sine venner (enten via en indbygget friends liste eller ved at skrive gamertag i spillet) og så "travel to player". Så bliver i smidt på den samme server og kan løbe rundt sammen. Når i først er grupperet, så kan i løbe væk fra hinanden og tilbage til hinanden igen, og den holder selv styr på at placere jer samlet.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf CaptainKicker » 3. dec 2015 12:24

Jeg mistede hurtig interessen for det. Frameraten er okay, men det føles ikke rigtig Elder Scrolls-agtigt, hvilket ødelagde det lidt for mig.

Så jeg giver spillet en chance mere, selvom jeg ikke er underholdt..
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf EarthlyChimera » 3. dec 2015 17:53

Kan dem på X1 spille sammen med dem på PC??
EarthlyChimera
Niveau 4
 
Indlæg: 667


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf pgrundl » 4. dec 2015 09:51

Nej, man kan ikke spille sammen på tværs af platforme, men der er masser af spillere på xbox.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf Elgar » 4. dec 2015 14:34

Så længe frameraten sidder nogenlunde hvor den skal, så er det OK. Latency burde ikke være et problem, da jeg har spillet flere MMOs, bare på PC.

Tak for svar. Nåede det ikke mens Black Friday tilbuddet var igang, men hvis jeg kan købe det med gamesharing(Således min ven og jeg splejser), kan det godt være det lige ryger i kurven alligevel.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf TerrificFalcon » 4. dec 2015 14:40

Det er også pt. på udsalg som en del af Game Awards-tuttelihøjet, så det kan stadigvæk nås at få det billigt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf Elgar » 5. dec 2015 08:22

Lækker info, det bliver jeg sgu næsten nødt til at springe på.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf Cimadon » 6. jan 2016 07:58

Jeg har spillet Wow, Star Wars The old Republic og nu Elder Scrolls online, og efter min mening er det klart det sjovere spil. Spiller det et par gange om ugen Ihvertfald. Add mig endelig hvis i stadig spiller. :-)

Har osse skrevet inde i Elder Scrolls Forummet, men det er lidt sløvt med buzz derinde.
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf Mike JezZ » 6. jan 2016 14:27

Jeg overvejer også at starte på det igen. Købte det da jeg fik rabat grundet jeg havde en PC version. Hvordan er spillet i dag? Er der mange spillere?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf Cimadon » 6. jan 2016 15:33

Det er væsentlig bedre end betaen og i starten. Og det er fedt. Der er ok med spillere på Xbox European server. PVP er røv nice, men svært synes jeg. Indtil videre har jeg steget level med PvE kun stortset.
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf pgrundl » 14. jan 2016 13:17

Jeg spiller på Xbox One NA server. Hvis nogen skal have en hånd, så hjælper jeg gerne, hvis jeg kan. Jeg har 3 vr16 figurer og 7-8 traits i det meste og kan lave vr16 glypher.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Elder scroll online noget ved?

Indlægaf Cimadon » 15. jan 2016 16:06

Har selv en VR2 94CP nightblade karakter på EP. Er ikke så meget til at levele alts. Er fint tilfreds med en enkelt karakter. Men er sku hårdt at få crafting op på dem jeg ikke fokuserede på igennem midt første run.
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster